Najveći njemački automobilski klub donosi prijedlog šest inspirativnih ruta kroz Hrvatsku!
Središnja tema ovogodišnje suradnje je „Roadtrip kroz Hrvatsku“, a riječ je o konceptu osmišljenom kako bi odgovorio na želje putnika za individualnim i fleksibilnim oblicima putovanja.
Hrvatska turistička zajednica nastavlja uspješnu suradnju s ADAC-om, najvećim njemačkim i europskim automobilskim klubom. Suradnja se odnosi na njemačko tržište te je usmjerena na promociju ljepota i raznolikosti hrvatskih destinacija, bogatstva kulturne i povijesne baštine te očuvanosti prirode, a sve s ciljem očuvanja pozicije Hrvatske kao jedne od najomiljenijih inozemnih destinacija njemačkih gostiju.
Središnja tema ovogodišnje suradnje je „Roadtrip kroz Hrvatsku“, a riječ je o konceptu osmišljenom kako bi odgovorio na želje putnika za individualnim i fleksibilnim oblicima putovanja.
„Važno je kontinuirano raditi na pozicioniranju Hrvatske na njemačkom tržištu kao destinacije koja nudi puno više od sunca, mora i prekrasne obale. Ovim aktivnostima Nijemcima nastojimo prezentirati raznolikost pejzaža Hrvatske na jako malim udaljenostima jer to je nešto što ih uvijek iznova iznenađuje i oduševljava.
Šest različitih tura prolaze kroz sve regije Hrvatske, uključujući one na obali, ali i na kontinentu, a posebno su zanimljive ture po otocima, što je jedinstveno kada govorimo o ponudi Hrvatske. Posebna pozornost je posvećena i odabiru najljepših panoramskih cesta kroz Hrvatsku, izvan autoputa, a sve kako bi gosti upoznali manje poznate dijelove Hrvatske“, izjavila je Nera Miličić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Münchenu.
Ponuđeno je šest inspirativnih prijedloga ruta koje se međusobno mogu kombinirati omogućavajući putnicima kreiranje vlastitih, personaliziranih doživljaja i savršenih roadtripova kroz Hrvatsku. Sadržaj je prilagođen obiteljima s djecom, avanturistima i ljubiteljima aktivnog odmora te gostima u premium segmentu. Poseban značaj ima i ADAC Tourset tiskana brošura s prikazom svih šest ruta, uz navođenje informacija za planiranje individualnog putovanja.
Foto: HTZ
Uspješnost dugogodišnje suradnje dodatno potvrđuju i predstavnici ADAC-a, koji pritom ističu važnost partnerskog odnosa s Hrvatskom turističkom zajednicom.
Tako je Carsten Cossmann, direktor sektora turizma u ADAC-u, naglasio da je suradnja na promociji Hrvatske kao destinacije započela prije četiri godine tijekom kojih su postignuti odlični promotivni rezultati na zadovoljstvo svih uključenih strana, dok je Elisa Viviani, menadžerica za destinacijski marketing u ADAC-u, poručila kako zajedničke marketinške aktivnosti u velikoj mjeri doprinose jačanju vidljivosti i pozitivnog imidža Hrvatske kao atraktivne destinacije za odmor na tržištu Njemačke.
Dodajmo kako su u okviru ovogodišnje suradnje već realizirane i određene promotivne aktivnosti u ADAC i Galeria putničkim agencijama. Promotivna kampanja se provodi i kroz sve ADAC-ove online kanale, među kojima su brojne web stranice i aplikacije, poput Reise und Freizeit, Maps, Drive App, Trips App i Skipper Portal, gdje je Hrvatska predstavljena kroz tematske članke, posebne landing stranice i prateće teasere.
Podsjećamo, ADAC je najveći njemački i europski te drugi najveći automobilski klub na svijetu koji broji više od 22 milijuna članova. Organiziran je u 18 regionalnih klubova širom Njemačke te raspolaže s više od 170 poslovnica, 250 turističkih agencija te s više od 1.000 agenata koji svojim članovima pružaju sveobuhvatne usluge u planiranju putovanja.
Dok sjever zemlje i Istra bilježe gotovo sto posto pokrivenosti učenika toplim obrokom u školi, u Dalmaciji i na jugu zemlje svega četrdeset posto djece ima osiguran topli obrok.
Osim izložbe grla i predstavljanja uzgajivača, posjetitelje očekuje najatraktivniji dio programa – tradicionalna trka na tovari, koja se održava u dvije kategorije, dječjoj i glavnoj utrci.
Goran Vrus: Posebno nas raduje što su djeca iz naše sredine prepoznala vrijednost ovakvih događanja, koja osim natjecateljskog duha nude i priliku za druženje i promicanje zdravog načina života. Kroz IronKids želimo potaknuti najmlađe da se bave sportom i budu dio pozitivne, aktivne zajednice.
Kroz sve aktivnosti, Gea Pula podsjeća da su preventivni pregledi dojki i pravovremena briga o zdravlju ključni koraci u smanjenju smrtnosti od raka dojke – bolesti koja pogađa sve više žena, ali je uz ranu dijagnozu u velikom postotku izlječiva.
Marinela Bašić: "Naša Udruga umirovljenika Rovinj-Rovigno organizira odlazak u toplice u dva navrata godišnje. Zainteresiranih ima podosta, te slijedeća grupa odlazi u siječnju slijedeće godine."
Ukupno raspoloživa sredstva u okviru natječaja iznose 294.472,13 € uz napomenu da FLAG zadržava pravo povećanja raspoloživih sredstava u slučaju potrebe. Najviši iznos javne potpore po projektu iznosi 80.000,00 €, a intenzitet potpore je od 50% do 100% ovisno o vrsti projekta.
Država je, kao većinski vlasnik odlučila da će se u Uljaniku moći obavljati poslovi za potrebe vojne industrije, posebno se to odnosi na projekt gradnje vojnih brodova, dok je isključena mogućnost da Uljanik postaje tvornica oružja, kako se to u javnosti spominjalo.
Porast cijena na godišnjoj razini ublažio je pad cijena u skupinama Obrazovanje, za 1,0% (doprinos padu od -0,01 postotnog boda) te Prijevoz, za 0,8% (-0,11 postotnih bodova).
Konferencija Izazov promjene, u organizaciji Udruge društava za upravljanje mirovinskim fondovima i mirovinskih osiguravajućih društava (UMFO) i Zagrebačke burze, okupila je gotovo 600 sudionika iz domaće i međunarodne financijske zajednice.