Najveći njemački automobilski klub donosi prijedlog šest inspirativnih ruta kroz Hrvatsku!
Središnja tema ovogodišnje suradnje je „Roadtrip kroz Hrvatsku“, a riječ je o konceptu osmišljenom kako bi odgovorio na želje putnika za individualnim i fleksibilnim oblicima putovanja.
Hrvatska turistička zajednica nastavlja uspješnu suradnju s ADAC-om, najvećim njemačkim i europskim automobilskim klubom. Suradnja se odnosi na njemačko tržište te je usmjerena na promociju ljepota i raznolikosti hrvatskih destinacija, bogatstva kulturne i povijesne baštine te očuvanosti prirode, a sve s ciljem očuvanja pozicije Hrvatske kao jedne od najomiljenijih inozemnih destinacija njemačkih gostiju.
Središnja tema ovogodišnje suradnje je „Roadtrip kroz Hrvatsku“, a riječ je o konceptu osmišljenom kako bi odgovorio na želje putnika za individualnim i fleksibilnim oblicima putovanja.
„Važno je kontinuirano raditi na pozicioniranju Hrvatske na njemačkom tržištu kao destinacije koja nudi puno više od sunca, mora i prekrasne obale. Ovim aktivnostima Nijemcima nastojimo prezentirati raznolikost pejzaža Hrvatske na jako malim udaljenostima jer to je nešto što ih uvijek iznova iznenađuje i oduševljava.
Šest različitih tura prolaze kroz sve regije Hrvatske, uključujući one na obali, ali i na kontinentu, a posebno su zanimljive ture po otocima, što je jedinstveno kada govorimo o ponudi Hrvatske. Posebna pozornost je posvećena i odabiru najljepših panoramskih cesta kroz Hrvatsku, izvan autoputa, a sve kako bi gosti upoznali manje poznate dijelove Hrvatske“, izjavila je Nera Miličić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Münchenu.
Ponuđeno je šest inspirativnih prijedloga ruta koje se međusobno mogu kombinirati omogućavajući putnicima kreiranje vlastitih, personaliziranih doživljaja i savršenih roadtripova kroz Hrvatsku. Sadržaj je prilagođen obiteljima s djecom, avanturistima i ljubiteljima aktivnog odmora te gostima u premium segmentu. Poseban značaj ima i ADAC Tourset tiskana brošura s prikazom svih šest ruta, uz navođenje informacija za planiranje individualnog putovanja.
Foto: HTZ
Uspješnost dugogodišnje suradnje dodatno potvrđuju i predstavnici ADAC-a, koji pritom ističu važnost partnerskog odnosa s Hrvatskom turističkom zajednicom.
Tako je Carsten Cossmann, direktor sektora turizma u ADAC-u, naglasio da je suradnja na promociji Hrvatske kao destinacije započela prije četiri godine tijekom kojih su postignuti odlični promotivni rezultati na zadovoljstvo svih uključenih strana, dok je Elisa Viviani, menadžerica za destinacijski marketing u ADAC-u, poručila kako zajedničke marketinške aktivnosti u velikoj mjeri doprinose jačanju vidljivosti i pozitivnog imidža Hrvatske kao atraktivne destinacije za odmor na tržištu Njemačke.
Dodajmo kako su u okviru ovogodišnje suradnje već realizirane i određene promotivne aktivnosti u ADAC i Galeria putničkim agencijama. Promotivna kampanja se provodi i kroz sve ADAC-ove online kanale, među kojima su brojne web stranice i aplikacije, poput Reise und Freizeit, Maps, Drive App, Trips App i Skipper Portal, gdje je Hrvatska predstavljena kroz tematske članke, posebne landing stranice i prateće teasere.
Podsjećamo, ADAC je najveći njemački i europski te drugi najveći automobilski klub na svijetu koji broji više od 22 milijuna članova. Organiziran je u 18 regionalnih klubova širom Njemačke te raspolaže s više od 170 poslovnica, 250 turističkih agencija te s više od 1.000 agenata koji svojim članovima pružaju sveobuhvatne usluge u planiranju putovanja.
Radionice se održavaju u Središnjoj knjižnici, Dječjoj knjižnici, Knjižnici Veruda i Knjižnici Vodnjan i ne plaćaju se. Jedini uvjet za sudjelovanje je članstvo u Knjižnici, koje je besplatno za svu djecu od rođenja do 15. godine.
Središnja tema ovogodišnje suradnje je „Roadtrip kroz Hrvatsku“, a riječ je o konceptu osmišljenom kako bi odgovorio na želje putnika za individualnim i fleksibilnim oblicima putovanja.
Od 22. do 24. srpnja u okviru programa INK na Kaštelu, publika će imati priliku uživati u tri večeri suvremenog autorskog izričaja koji na pozornicu donosi energiju, intimu i iskrenost.
Ulaz na koncert je slobodan i otvoren za sve, čime se nastavlja misija Centra za mlade u promicanju kulture i pružanju prostora za kreativno izražavanje i kvalitetno provođenje slobodnog vremena, s posebnim naglaskom na mlade, ali i dostupnošću za sve građane.
Tijekom certifikacijskog procesa SELECTIO stručnjaci procjenjuju ključna područja upravljanja ljudskim potencijalima, prateći životni ciklus zaposlenika od prvog do zadnjeg dana u organizaciji.
Ako imate stan ili apartman u Poreču, Funtani ili Vrsaru, uključite se u Valamarov program dugoročnog najma i ostvarite siguran prihod uz pouzdanog partnera.
"Stotine tisuća turista dolaze kod nas i toče gorivo na našim benzinskim postajama. Isto tako, već duži period, državljani zemalja u okruženju praktički prelaze granicu i toče gorivo na našim benzinskim postavama upravo zato jer je jeftinije od svih zemalja u okruženju"