Uz rast minimalca, u 2026. rast će i studentska satnica!
Cijena obroka će ostati ista - 0,86 eura u svim gradovima u kojima su studentski centri.
14:08Prije 15 min26.10.2025
Nakon pozitivnih promotivnih rezultata ostvarenih tijekom prve dvije sezone kampanje „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, Hrvatska turistička zajednica je, zajedno s partnerima, odlučila treću sezonu kampanje posvetiti održivosti i održivim načinima putovanja pa od tuda i novi naziv kampanje „ Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku! “.
Aktivnosti u sklopu ove kampanje namijenjene domaćem tržištu provodit će se od sredine rujna do sredine studenoga. „Ovu smo kampanju prvi put proveli 2021. godine kada su u središtu promocije bile manje poznate destinacije i lokaliteti hrvatskih ruralnih krajeva.
Nakon dvije godine i pozitivnih povratnih reakcija i rezultata odlučili smo zadržati dosadašnji format kampanje, ali pritom u središte promocije staviti održivost, odnosno promociju održivih destinacija, lokaliteta te proizvoda i usluga koje čine važan dio sve traženijih održivih putovanja.
Poseban naglasak na održivosti
Navedeno je usklađeno i sa smjernicama novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma u kojem je poseban naglasak stavljen na održivost“, poručio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako održivost podrazumijeva brigu o okolišu, destinacijama, ali i lokalnom stanovništvu.
Za potrebe kampanje izrađeno je osam tematskih video priloga gdje su istaknuti primjeri održivog turizma u Hrvatskoj, a prijedloge destinacija i lokacija dao je i sustav turističkih zajednica pritom vodeći računa o kriterijima i načelima održivosti kao što su optimalno korištenje resursa okoliša, očuvanje prirodne baštine i bio raznolikosti, poštivanje sociološke i kulturne autentičnosti zajednice, provođenje ekološko edukativnih akcija, uvođenje čišćih, jeftinijih i zdravijih oblika prijevoza i dr.
U sklopu video priloga obuhvaćene su destinacije i lokaliteti poput Hvara, Lastova, Like, Malog Lošinja, Međimurja, Istre, Središnje Hrvatske i Papuka. Osim promotivnog karaktera kreirani video materijali imaju i poučno edukativni dio s obzirom na isticanje važnosti usklađenja turističkih putovanja i održivog pristupa turizmu.
„Obišli smo Hrvatsku uzduž i poprijeko i pokušali smo provjeriti kako održivost funkcionira u praksi. Od pojedinaca preko velikih objekata i čitavih destinacija do javnih ustanova – svi su postali svjesni(ji) važnosti brige o okolišu oko nas. Iako je možda pet do dvanaest, još uvijek nije kasno i još uvijek možemo učiniti mnogo. Krenite s nama na put i saznajte kako!“, jedna je od poruka kampanje „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“.
Udruga obiteljskog smještaja Istre upozorava da bi prijedlog povećanja paušalnog poreza u Puli dodatno opteretio manje iznajmljivače, podigao cijene smještaja i smanjio konkurentnost u odnosu na druge mediteranske destinacije.
06:20Prije 8 h26.10.2025
Minimalac će sljedeće godine iznositi 1050 eura bruto, a ministar rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike Marin Piletić poručio je da su u četiri godine povećali minimalnu plaću za 50%.
12:34Prije 1 d25.10.2025
Načelnik Željko Plavčić istaknuo je važnost projekta: “Ulica 9. rujna jedna je od važnijih prometnica u središtu Žminja, a ovi radovi nužan su korak kako bismo osigurali sigurnije i uređenije prometne uvjete"
09:41Prije 1 d25.10.2025
Financijska imovina hrvatskoga gospodarstva, pak, na kraju lipnja iznosila je 488 milijardi eura što je za 7,1 milijardu eura više nego krajem prvog tromjesečja, odnosno za 21,1 milijardu eura više nego godinu dana ranije.
16:15Prije 1 d24.10.2025
Ostavite komentar