
Udruga Zajednica mama iz Istre: 'Mama je samo jedna – i zaslužuje razumijevanje, podršku i prostor'
Na Majčin dan, Ingrid Dušić Kurelić nas podsjeća – zagrlite svoju mamu, pitajte ju kako je. Jer mama je samo jedna.
06:20Prije 2 min11.05.2025
U sklopu provedbe EU projekta KLIK Pula - Centar za Kompetentno cjeloživotno razvijanje inovativnih znanja i vještina u sektoru ugostiteljstva i turizma, Grad Pula kao partner na projektu organizira završni tematski skup „InovTour 2023“ – Inovativni trendovi u turizmu i ugostiteljstvu: Razmjena ideja i iskustava za stvaranje održive i personalizirane turističke ponude, koji će se održati u utorak, 3. listopada 2023. u 10 sati u Zajednici Talijana Pula – Circolo.
Na samom događaju planira se gostovanje predavača koji će na primjerima iz prakse prikazati inovativne situacije koje su zaživjele tijekom zadnje dvije godine u turizmu i ugostiteljstvu.
Nakon predavanja održat će se manji sajam na kojem će se predstaviti turističke kuće, mali i veliki iznajmljivači, booking tvrtke i agencije, proizvođači software-a za turizam i slični subjekti s interesom predstavljanja i povezivanja na temu inovacija u turizmu i ugostiteljstvu.
Nositelj projekta je Škola za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula zajedno s dvanaest partnera (Istarska županija, AZRRI - Agencija za ruralni razvoj Istre, Sveučilište Jurja Dobrile Pula, Škola za odgoj i obrazovanje Pula, Strukovna škola Eugen Kumičić Rovinj - Scuola di formazione professionale Eugen Kumičić Rovigno, Grad Pula, HGK - Županijska komora Pula, Obrtnička komora Istarske županije, Arena Hospitality Group d.d., Maistra d.d., Uniline d.o.o., Valamar Riviera d.d.).
Škola kao Regionalni centar kompetentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva, navedenim projektom koji se bliži svome kraju a koji je financiran bespovratnim sredstvima Europskog socijalnog fonda u iznosu 5.931.659,01 eura, u suradnji s partnerima, provela je mnogobrojne aktivnosti u cilju modernizacije obrazovne institucije, obrazovnih metoda i sadržaja u skladu s vremenom; jačanja odgojno - obrazovnih radnika, mentora i promocije strukovnih zanimanja i rada centra KLIK.
U sklopu projekta Grad Pula zadužen je za čitav niz aktivnosti na promidžbi i vidljivosti projekta poput organiziranja konferencija, tematskog skupa za poticanje inovacija u turizmu i ugostiteljstvu, produkcije i emitiranja kulinarskih edukativnih emisija te izrade informativnih i promotivnih materijala na projektu.
Zanimljivo je da se prema izvješću časopisa Which? Travel, Istra našla na drugom mjestu najopterećenijih turističkih destinacija u Europi s više od 133.000 noćenja na tisuću stanovnika. Unatoč tome, marketinške kampanje i dalje je često nazivaju 'najbolje čuvanom tajnom' Hrvatske.
11:28Prije 18 h10.05.2025
Ostavite komentar