MEGA JAHTE U ROVINJU VIŠE NEGO POŽELJNE Ako ne stanu na jedan od četiri veza na Velikom molu, sidre pred gradom

IstraIN

13 Kolovoz 2019 I 09:39

MEGA JAHTE U ROVINJU VIŠE NEGO POŽELJNE Ako ne stanu na jedan od četiri veza na Velikom molu, sidre pred gradom

Osim kruzing turizma o kojem smo već pisali i činjenici da se je Grad Rovinj, s nadležnom Lučkom upravom orijentirao na male, butik kruzere, kada je o jahtama riječ, tu vrijedi pravilo- što veće to bolje.

Jer, što se Lučke uprave tiče, upravo je uplov jahti njihov najveći izvor prihoda, kaže ravnatelj, Donald Schiozzi.

I dok su mega jahte nekada stale u gabarite od 40 metara, u novije su se vrijeme, veličinom približile kruzerima, pa nije neobično vidjeti jahtu od 120 metara dužine.

"Imamo ta famozna četiri veza na Velikom molu gdje bukiramo velike jahte, ali neke od njih jednostavno ne stanu, a sve vie ljudi želi doći u Rovinj" rekao je Schiozzi. No, to nije problem jer ako ne stanu u Marinu, a niti na vanjske molove koje drži rovinjska Lučka uprava, mega jahte se jednostavo usidre u rovinjskom akvatoriju, a njihovi gosti do kopna stižu tenderima.

Screenshot_71.png

Statistički, broj uplova jahti i mega jahti u Rovinj za sada iznosi njih 88 više u odnosu na prošlu godinu, s tim da je boravak odnosno noćenja jahti kraći, rekao je Schiozzi.

Koji je točno razlog tog pozitivnog povećanja broja uplova, u Lučkoj upravi ne znaju točno, ali ravnatelj objašnjava to logičnim slijedom višegodišnjeg rada i brendinga.

"Rovinj se je počeo profilirati kao elitna destinacija i svi ti imućni vlasnici jahti bi htjeli ovdje doći", objasnio je Schiozzi.

Sve u svemu, rovinjska luka, ma koliko nepristupačna bila, manjkava ili nedovoljno razvijena što se lokalnim vlastima često stavlja na dušu, privlačna je vanjskim kompanijama koji se rado sidre u našem akvatoriju pa i kruzinzi i jahte bilježe porast broja uplova i njihovih gostiju, a ništa drukčije nije ni u linijskom prometu prema Italiji, Veneziji i Trstu gdje se također bilježi porast putovanja i broja putnika u odnosu na prošlu godinu.

Da kotiraju dobro svjedoči i činjenica da je Lučka uprava Rovinj vlasnica Certifikata izvrsnosti, američkog TripAdvisora.

Certificate of Excellence Award je certifikat izvrsnosti kojim se nagrađuje izvrsnost u turističkoj i uslužnoj industriji u cijelom svijetu, a dodjeljuje se samo onim objektima koji postižu izvanredne ocjene gostiju na TripAdvisoru.

Otprilike deset posto hotela, restorana i uslužnih objekata objavljenih na TripAdvisoru dobiva ovu prestižnu nagradu. Kako bi se kvalificirali za Cerficiate of Excellence Award nagradu, kompanije moraju održavati ukupni rejting četiri ili više od ukupno pet bodova, a bodovi su rezultat ocjena samih gostiju odnosno putnika. Dodatni kriteriji uključuju količinu prikupljenih ocjena gostiju u proteklih 12 mjeseci, objasnio je Schiozzi.

FOTO: Lučka uprava Rovinj

Ostavite komentar