I dok se je ove ljetne sezone mogao čuti glas privatnih iznajmljivača koji negoduju radi nešto lošije popunjenosti, valja čuti i drugu stranu priče. U ovom slučaju, dvije druge strane.
Ona jedna tiče se činjenice da je ove godine, na posljetku kao i svake prethodne, zabilježen porast u privatnom smještaju za šestotinjak registriranih kreveta.
Zajedno s prošlom godinom, to je više od 1200 ležajeva više od prije tri godine, a i tada je bilježen porast tog tipa smještajnog kapaciteta!
U iznajmljivanje se pretvara sve što je moguće, često nauštrb kvalitete.
Tako se često turisti žale na javnim mrežama, ali svoja negativna iskustva djele i u Turističkooj zajednici.
Kako kaže direktorica, Odete Sapač, kada negoduju, uglavnom se to tiče usluge u ugostiteljskim i trgovinskim objektima te njihovih cijena.
„Mi sigurno ne možemo podržati da je u jednom trgovačkom lancu razlika u cijenama od jedne trgovine do druge u istom gradu“, rekla je Sapač.
Žalbe gostiju koji za svoj odmor odabiru Rovinj idu i na račun skupoće tržnice te odnosa kvalitete i cijene.
„Jako sam protiv toga da neki smatraju kako će u dva mjeseca u našem gradu zaraditi toliko prihoda da mogu cijelu godinu biti na miru. Nisam za takvu vrstu turizma jer to ruši ugled naše destinacije“ rekla je Sapač koja podsjeća da je nezadovoljan gost, izgubljen gost.
Odnosno, gost koji na posljetku odabirom svoje odmor destinacije nije zadovoljan, u nju se više neće vratiti.
Obzirom da toga ima sve više, direktorica rovinjske Turističke zajednice smatra da, u suradnji s Gradom, tome trebati stati na kraj.
Ostavite komentar