Nakon raspisanog Javnog natječaja za izradu vizualnog identiteta, na kojemu je 15 autora dostavilo 23 prijedloga, povjerenstvo za ocjenjivanje pristiglih prijava jednoglasno je odlučilo da će ovogodišnju vizualnu priču ispričati studio Rašić+Vrabec.
Specijalisti za dizajn u kulturi, sa osamnaest godina iskustva iza sebe i nesumnjivom radnom budućnošću, svojim su holističkim, ekološkim i društveno odgovornim pristupom višestruko nagrađivani, a za vizualni identitet 66. Pulskog filmskog festivala osvojili su čak četiri prestižne dizajnerske nagrade: Red Dot, Wolda, Graphis i Zagreb Design Week.
Oslanjajući se na jednostavnost i elementarnost, ovogodišnji identitet integriran je u brojci izdanja koji u funkciji logotipa postaje trenutno upečatljiv i pamtljiv. Novi vizualni identitet pripovijeda festivalsko - filmsku priču kroz minimalističke prepoznatljive elemente filma: leću kamere, snop svjetla reflektora, tlocrt pulske arene ili rolu trake filma, odnosno beskonačnim kombinacijama čija osnova polazi od tek tri kružnice i jedne dijagonalne crte.
Strukturiran kao piktogramski sustav, uz minimalnu intervenciju, svakom njegovom aplikacijom i otklonom od početnog ishodišta, naredna inačica zadržava istovjetni karakter čime balansira na rubu razigranosti i staloženosti. Identitet se oslanja na ustaljenu suvremenu komunikaciju čiji izražaj karakterizira lišenost suvišnih informacija i na taj način se obraća javnosti nedvojbenom porukom, pročišćenom informacijom koja do javnosti dolazi na najkraći i najbrži način.
Prezentaciju vizualnog identiteta 68. Pulskog filmskog festivala možete pronaći OVDJE.
Ostavite komentar