Umirovljenici Grada Vodnjana mogu produžiti vozne karte za 2025. godinu
Prilikom obnove vozne karte, potrebno je predočiti osobnu iskaznicu i važeću godišnju umirovljeničku kartu.
13:34Prije 52 min21.12.2024
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu mini jesensku promotivnu kampanju #FALLinLoveWithCroatia na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Pinterest i Tik tok.
Kampanja će se provoditi u listopadu i studenom s ciljem zadržavanja vidljivosti i promocije Hrvatske kao turističke destinacije sa zanimljivom ponudom u jesenskom dijelu turističke godine, odnosno s ciljem isticanja bogatih jesenskih ljepota i atrakcija hrvatskih destinacija.
Kampanja se provodi u suradnji sa sustavom turističkih zajednica u zemlji kako bi kroz društvene mreže istaknuli sve ono najbolje što njihove destinacije nude posjetiteljima u posezoni, od zanimljivih mjesta, atraktivnih lokacija lokalnih parkova, šetnica do tradicionalnih aktivnosti poput berbi grožđa, maslina, mandarina, proizvodnji bučinog i maslinovog ulja do branja gljiva, sakupljanja kestena i pripremanja autohtonih gastronomskih delicija od jesenskih plodova.
Želja im je obojati društvene mreže svim bojama jeseni i naglasiti ljepote hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode u ovo doba godine, ali i potaknuti sve na odmor i istraživanje Hrvatske u jesen.
U kampanju se mogu uključiti i svi vjerni domaći i inozemni pratitelji društvenih mreža Croatia Full Of Life koji podijele svoje jesenske aktivnosti doživljene u našim destinacijama koristeći #FALLinLoveWithCroatia.
„Uz pokrenutu kampanju na deset emitivnih tržišta Thank you for your trust pokrećemo i ovu kampanju na društvenim mrežama jer nam je u ovom dijelu godine vrlo važno zadržavanje prisutnosti i vidljivosti Hrvatske na našim najvažnijim tržištima.
Cilj ove kampanje je istaknuti ljepote Hrvatske u jesenskim bojama, približiti pratiteljima aktivnosti kao što su jedrenje ili tradicionalne berbe, jesenske manifestacije, ali i bogate jesenske eno-gastronomske delicije koje su specifične za svaku pojedinu hrvatsku regiju.
U našim promotivnim aktivnostima želimo istaknuti one dijelove turističke ponude koji su glavni motiv dolaska u destinaciju u ovom dijelu godine“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Kampanja na društvenim mrežama #FALLinLoveWithCroatia provodit će se uz akciju Mjesec hrvatskog turizma te uz kampanju „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“ kako bi se što veći broj ljubitelja putovanja motivirao na posjet hrvatskim destinacijama van glavnog ljetnog dijela turističke godine.
Ove subote, 21. prosinca, u 10:20 sati započinje zima!
10:00Prije 4 h21.12.2024
Kroz godine, Cvjećarna Silvia postala je nezaobilazno mjesto za sve ljubitelje cvijeća. Od romantičnih buketa do suvremenih flower box aranžmana, ova cvjećarna prati trendove, ali ostaje vjerna klasičnim ljepotama.
08:37Prije 5 h21.12.2024
Odlične vijesti za hrvatski turizam stižu iz Kine!
14:37Prije 23 h20.12.2024
Tisuće lampica, miris kuhanog vina i kolača, topla odjeća, blagdanske pjesme te druženje i smijeh - sve su to asocijacije na razdoblje adventa, u kojem se prisjećamo svega dobroga u protekloj godini, zahvaljujemo za sve lijepe trenutke te se pripremamo za sve što dolazi.
14:28Prije 23 h20.12.2024
U sklopu bogatog glazbenog programa Adventa u Rovinju, posjetitelje večeras očekuje nastup Maje Šuput.
13:06Prije 1 d20.12.2024
05:45Prije 1 d20.12.2024
14:12Prije 2 d19.12.2024
Ostavite komentar