Pripremili smo kampanje za posezonu gdje smo u prvi plan stavili kontinentalni turizam, nautiku, ali i eno-gastronomiju te ćemo se fokusirati na tržišta u našem najbližem okruženju. Na domaćem tržištu, u listopadu, planiramo realizaciju projekta Tjedan odmora vrijedan, kazao je na današnjem sastanku održanom u hotelu Jezero na Plitvičkim jezerima, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
"Paralelno smo u pripremi plana za iduću turističku godinu za koju znamo da će biti iznimno zahtjevna i u kojoj ćemo se osloniti na pojačane marketinške i PR aktivnosti na odabranim tržištima i posebno na oglašavanje na digitalnim kanalima komunikacija“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako nas u ovoj turističkoj godini očekuje još sigurno dva mjeseca turističkog prometa ukoliko se budemo pridržavali propisanih mjera i preporuka te ukoliko će epidemiološka slika u zemlji biti stabilna.
Direktor Staničić također je predstavio buduće aktivnosti koje će se, između ostaloga, odnositi i na usvajanje novih podzakonskih akata i pravilnika koji će dodatno unaprijediti i regulirati turističke procese.
Razgovaralo se o Pravilniku o nedovoljno razvijenim područjima te o Pravilniku o udruženim turističkim zajednicama, ali i o budućnosti sustava turističkih zajednica u zemlji s obzirom na novonastale okolnosti uzrokovane pandemijom COVID 19 i smanjenih prihoda, ali i s obzirom na novi zakon o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma koji je stupio na snagu s početkom 2020.
Teme su uključivale i daljnji razvoj sustava turističkih zajednica s naglaskom na zadaće i uloge turističkih zajednica na lokalnim i regionalnim razinama.
Ostavite komentar