JESTE LI ZNALI? Pomerski zaljev nastao je prije 10 000 godina
S tri strane okružen je kopnom, dok se sa strane koja gleda na Medulinski zaljev proteže brana.
22:05Prije 3 h04.01.2025
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, kojom se inozemnim turistima želi zahvaliti na odabiru Hrvatske i hrvatskih destinacija za svoja odredišta u ovoj godini.
Kampanja se provodi na 13 inozemnih tržišta, odnosno na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije, Mađarske, Belgije, Francuske, Švedske, Švicarske i Velike Britanije, priopćili su iz HTZ-a.
„Ovom kampanjom želimo zahvaliti svim inozemnim gostima što su, unatoč propisanim epidemiološkim mjerama i protokolima putovanja, ukazali svoje povjerenje Hrvatskoj u ovoj izazovnoj i nepredvidivoj turističkoj godini. Cilj nam je ovime i dalje zadržati vidljivost Hrvatske na odabranim tržištima te svima poručiti da su dobrodošli u našu zemlju i u idućoj godini“, izjavio je direktor HTZ-a, Kristjan Staničić, poručivši kako je u dosadašnjem dijelu godine Hrvatsku posjetilo više od sedam milijuna turista od čega gotovo šest milijuna inozemnih.
U fokusu „Thank you“ kampanje HTZ-a prvenstveno su Njemačka, Slovenija, Poljska i Češka, odnosno tržišta koja su, uz domaće goste, u ovoj godini ostvarila najveći turistički promet u Hrvatskoj.
Za svako tržište ciljano su odabrani vizuali triju omiljenih destinacija koje su gosti s navedenog tržišta najviše posjećivali i turistički proizvodi u kojima su najviše uživali.
Primjerice, za njemačko tržište odabrani su Medulin, Poreč i Rovinj, za tržište Velike Britanije Dubrovnik, Hvar i Split, za tržište Mađarske Crikvenica, Rovinj i Vir, dok su primjerice za tržište Poljske odabrani Omiš, Makarska i Baška Voda.
Dodajmo kako će se u navedenim zemljama, uz objave destinacijskih vizuala s porukom zahvale na jeziku ciljanog tržišta, organizirati i nagradne igre na društvenim mrežama, a dobitnici će moći osvojiti poklon paket hrvatskih suvenira.
Nakon kampanje „Thank you“, Hrvatska turistička zajednica krenut će s provedbom promotivnih aktivnosti za posezonu, tijekom koje će u fokusu biti nautika, kontinentalna ponuda, eno-gastronomija te ponuda hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode.
Posebno dobri rezultati su ostvareni u vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana, odnosno u razdoblju od 24. prosinca do 1. siječnja tijekom kojeg je u Hrvatskoj ostvareno 169 tisuća dolazaka i više od 467 tisuća noćenja.
20:14Prije 1 d03.01.2025
Najviše noćenja ostvarili su gosti iz Slovenije s 3.623 noćenja što predstavlja povećanje od 145 posto.
19:00Prije 1 d03.01.2025
U Republici Hrvatskoj opskrba plinom ostaje stabilna i bez poremećaja.
11:59Prije 1 d03.01.2025
Prema podacima Porezne uprave, u prosincu smo potrošili 10,2 % više nego u istom mjesecu prethodne godine.
10:28Prije 1 d03.01.2025
09:30Prije 1 d03.01.2025
Ostavite komentar