Na ovogodišnjem natječaju Labo de l'innovation uglednog francuskog specijaliziranog magazina Produit de la Mer, Adrisovom Cromarisu pripala je nagradu za inovaciju godine za prozvode Cromarisovih fileta u skin pakiranju.
Naime, stručni je žiri jedinstvenom pakiranju atraktivnog izgleda, koji čuva svježinu i izniman okus proizvoda, dodijelio najviše ocjene u konkurenciji vodeći svjetskih proizvođača ribe i ribljih proizvoda.
- Cromaris je prepoznat po svježini, najvišoj kvaliteti, ali i inovativnosti proizvoda, u čemu već jesmo lideri na tržištu. Proizvodi visoke dodane vrijednosti, odnosno prerađeni proizvodi za lakšu i bržu pripremu, ključni su element razlikovnosti u odnosu na konkurenciju na domaćem, ali prije svega na izazovnim izvoznim tržištima koji su glavni temelj našeg rasta, rekao je Goran Markulin, direktor Cromarisa, dodajući i da je nagrada rezultat novih trendova u prehrambenoj industriji.
- Prateći trendove u prehrambenoj industriji te potrebe naših potrošača, Cromaris je krajem 2019. predstavio filete orade, brancina i hame u novom skin pakiranju koji su, kao praktičan i zdrav proizvod spreman za pripremu u samo nekoliko minuta, brzo pronašli put do kupaca, a ovo priznanje struke dodatna je potvrda da smo na pravom putu razvoja temeljenog na vrhunskoj kvaliteti proizvoda i inovacijama, zaključio je Markulin.
Prodano 829 tona ribe, odnosno 20 posto više nego lani
Dodajmo i da je, Cromaris, unatoč nepovoljnim okolnostima uzrokovanima pandemijom koronavirusa, ostvario rekordnu prodaju tijekom ljetnih mjeseci, i u rujnu je nastavljen pozitivan trend.
- Prodano je 829 tona ribe, što, u usporedbi s prethodnom godinom, predstavlja rast od 20 posto. Postignut je i rast cijena od dva posto i rast prihoda od 22 posto. Ako pak promatramo prvih devet mjeseci 2020., prodano je 7.665 tona ribe, što predstavlja količinski rast od pet posto te je ostvaren rast prihoda od gotovo sedam posto u usporedbi s prošlom godinom.
Inače, Cromaris 84 posto prodaje ostvaruje na izvoznim tržištima. Glavni nositelj snažnog rasta zabilježenog u prvom dijelu godine jest talijansko tržište, koje je samo u protekla dva ljetna mjeseca raslo više od 50 posto. Tomu je prethodio snažan rast Cromarisovog tržišnog udjela u Italiji koji je povećan za više od 40 posto ove godine. Ujedno, rast tržišnih udjela u 2020. godini ostvaren je i na nizu drugih europskih tržišta, poput Austrije, Njemačke, Švicarske i Mađarske.
Ostavite komentar