
Muškarac pao na stijenama na Kamenjaku, intervenirali vatrogasci i hitna pomoć
Nešto prije 10 sati policija je dobila dojavu o unesrećenoj osobi na rtu Kamenjak, nedaleko popularnog kafića.
12:34Prije 6 min03.07.2025
Vodeća hrvatska turistička kompanija Valamar Riviera dobitnica je Povelje za unaprjeđenje kvalitete u hrvatskom gospodarstvu koju dodjeljuje Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK). Valamaru je priznanje dodijeljeno u sklopu svečanog obilježavanja hrvatskog Dana kvalitete, održanog u utorak, 22. studenog, u prostoru Hrvatskog inženjerskog saveza.
Povelje HDK svake se godine tradicionalno dodjeljuju organizacijama kojima je zadovoljstvo kupaca na prvom mjestu, koje uvode nove proizvode i usluge na tržište te pokazuju pozitivne trendove rasta.
Posebna pozornost pri razmatranju kandidata stavlja se na izvrsnost u upravljanju ljudskim potencijalima, uvođenje novih tehnologija te na doprinos koje organizacije donose društvu održivim i odgovornim poslovanjem.
“U Valamar Rivieri kontinuirano ulažemo u podizanje kvalitete kako bismo zadovoljili potrebe naših gostiju, ali i adekvatno odgovorili na izazove modernog doba. Model upravljanja kvalitetom u Valamaru dizajniran je kako bi omogućio uspjeh čitave organizacije stavljanjem gosta na prvo mjesto i dosljednim isporučivanjem izvrsne usluge.
Ukupna ocjena zadovoljstva gostiju na temelju skoro 175 tisuća anketa i komentara naših gostiju ove godine iznosi visokih 88 posto. Unbelievable indeks, odnosno postotak gostiju koji je naše djelatnike ocijenio najvišom mogućom ocjenom „nevjerojatno“ ili „unbelievable“ u 2022. godini iznosi čak 76 %. Naš je cilj uvijek nadmašiti očekivanja gostiju, a ovi rezultati pokazuju kako smo u tome uspjeli”, izjavila je Tea Pestotnik Prebeg, direktorica sektora kvalitete u Valamar Rivieri.
HDK ovim poveljama želi nagraditi načela učinkovitog poslovanja, ali i potaknuti primjenu principa upravljanja kvalitetom u hrvatskom gospodarstvu i javnom sektoru radi postizanja napretka.
“Smatramo da je izuzetno bitno isticati dobre prakse upravljanja kvalitetom organizacije jer se na taj način stvara i zadržava kvaliteta usluga i proizvoda. Ključno je promovirati organizacije i pojedince u Hrvatskoj koji prate međunarodne trendove i stvaraju vlastite inovacije.
Isticanjem primjera dobrih praksi istovremeno pokazujemo i kako one u pravilu rezultiraju uspjehom”, tom prilikom rekao je predsjednik HDK Tihomir Babić.
Usluge Valamar Riviere zadovoljavaju i najviše međunarodne standarde kvalitete, a to dokazuju i brojni certifikati koje kompanija posjeduje: ISO certifikati sustava upravljanja kvalitetom, okolišem, energijom, sigurnosti hrane, zaštitom zdravlja i sigurnošću pri radu kao i certifikati održivosti Travelife za hotele, EU Ecolabel za kampove, i drugi.
Ove godine je Valamar predstavio novu strategiju održivosti i ESG ciljeve do 2025., u okviru kojih u iduće tri godine planira postati ugljično neutralna kompanija u prvom i drugom opsegu te uložiti 50 milijuna eura u daljnji razvoj destinacija i projekte održivosti.
Kada turistički rezultat Hrvatske segmentiramo po županijama, tijekom prvih šest mjeseci je najviše noćenja ostvareno u Istri (8,6 milijuna noćenja što je rast od 2 posto), Splitsko-dalmatinskoj županiji (5,2 milijuna noćenja što je rast od 3 posto) te na Kvarneru (4,7 milijuna noćenja što je rast
12:26Prije 1 d02.07.2025
Državni zavod za statistiku još jednom donosi zabrinjavajuće rezultate.
06:45Prije 1 d02.07.2025
Peđa Grbin: U Puli se radi, a radit će se još i više. U ovom trenutku imamo nekoliko aktivnih javnih nabava, kao što je primjerice Vrtić Valmade i zaobilaznica kako bismo osigurali da naš gad doista krene naprijed. Vjerujemo se da će svi radovi biti više-manje završeni u roku...
16:15Prije 1 d01.07.2025
"Umag je naše čudo na moru jer njegov SDP-ov gradonačelnik Vili Bassanese promiče ne samo turizam kao i sve njegove kolege na Jadranu već i industriju u svom zaleđu gdje je smještena druga najjača kemijska industrija u Hrvatskoj, odmah iza daleko većeg Zagreba"
12:47Prije 1 d01.07.2025
Ostavite komentar