Ispod stijena kod Istarskih Toplica pronađeno mrtvo tijelo
Za sada provedenim izvidima ništa ne ukazuje da je smrt nastupila kao posljedica kaznenog djela.
11:20Prije 6 min27.12.2024
Nakon pozitivnih promotivnih rezultata ostvarenih tijekom prve dvije sezone kampanje „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, Hrvatska turistička zajednica je, zajedno s partnerima, odlučila treću sezonu kampanje posvetiti održivosti i održivim načinima putovanja pa od tuda i novi naziv kampanje „ Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku! “.
Aktivnosti u sklopu ove kampanje namijenjene domaćem tržištu provodit će se od sredine rujna do sredine studenoga. „Ovu smo kampanju prvi put proveli 2021. godine kada su u središtu promocije bile manje poznate destinacije i lokaliteti hrvatskih ruralnih krajeva.
Nakon dvije godine i pozitivnih povratnih reakcija i rezultata odlučili smo zadržati dosadašnji format kampanje, ali pritom u središte promocije staviti održivost, odnosno promociju održivih destinacija, lokaliteta te proizvoda i usluga koje čine važan dio sve traženijih održivih putovanja.
Poseban naglasak na održivosti
Navedeno je usklađeno i sa smjernicama novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma u kojem je poseban naglasak stavljen na održivost“, poručio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako održivost podrazumijeva brigu o okolišu, destinacijama, ali i lokalnom stanovništvu.
Za potrebe kampanje izrađeno je osam tematskih video priloga gdje su istaknuti primjeri održivog turizma u Hrvatskoj, a prijedloge destinacija i lokacija dao je i sustav turističkih zajednica pritom vodeći računa o kriterijima i načelima održivosti kao što su optimalno korištenje resursa okoliša, očuvanje prirodne baštine i bio raznolikosti, poštivanje sociološke i kulturne autentičnosti zajednice, provođenje ekološko edukativnih akcija, uvođenje čišćih, jeftinijih i zdravijih oblika prijevoza i dr.
U sklopu video priloga obuhvaćene su destinacije i lokaliteti poput Hvara, Lastova, Like, Malog Lošinja, Međimurja, Istre, Središnje Hrvatske i Papuka. Osim promotivnog karaktera kreirani video materijali imaju i poučno edukativni dio s obzirom na isticanje važnosti usklađenja turističkih putovanja i održivog pristupa turizmu.
„Obišli smo Hrvatsku uzduž i poprijeko i pokušali smo provjeriti kako održivost funkcionira u praksi. Od pojedinaca preko velikih objekata i čitavih destinacija do javnih ustanova – svi su postali svjesni(ji) važnosti brige o okolišu oko nas. Iako je možda pet do dvanaest, još uvijek nije kasno i još uvijek možemo učiniti mnogo. Krenite s nama na put i saznajte kako!“, jedna je od poruka kampanje „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“.
Prvih deset najbogatijih poslovnih ljudi na prostoru zemalja nastalih raspadom bivše Jugoslavije zajedno su “teški” ukupno 18.117.438.442 eura.
06:45Prije 4 h27.12.2024
"Osigurali smo stopostotno financiranje našeg projekta unatoč velikoj konkurenciji. Sada nas čekaju dvije ključne faze: postupak javne nabave za odabir izvođača radova i sama izgradnja lukobrana. Procjenjujemo da će javna nabava trajati nekoliko mjeseci, a izgradnja približno godinu dana."
11:46Prije 1 d25.12.2024
Ostavite komentar