Od 1. siječnja 2026. pomjene u rasporedu odvoza otpada u Poreču
Korisnike se poziva da na vrijeme provjere raspored i pripreme spremnike, kako bi se osigurala nesmetana i učinkovita provedba novog sustava odvoza otpada.
22:05Prije 6 min26.12.2025
Nakon pozitivnih promotivnih rezultata ostvarenih tijekom prve dvije sezone kampanje „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, Hrvatska turistička zajednica je, zajedno s partnerima, odlučila treću sezonu kampanje posvetiti održivosti i održivim načinima putovanja pa od tuda i novi naziv kampanje „ Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku! “.
Aktivnosti u sklopu ove kampanje namijenjene domaćem tržištu provodit će se od sredine rujna do sredine studenoga. „Ovu smo kampanju prvi put proveli 2021. godine kada su u središtu promocije bile manje poznate destinacije i lokaliteti hrvatskih ruralnih krajeva.
Nakon dvije godine i pozitivnih povratnih reakcija i rezultata odlučili smo zadržati dosadašnji format kampanje, ali pritom u središte promocije staviti održivost, odnosno promociju održivih destinacija, lokaliteta te proizvoda i usluga koje čine važan dio sve traženijih održivih putovanja.
Poseban naglasak na održivosti
Navedeno je usklađeno i sa smjernicama novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma u kojem je poseban naglasak stavljen na održivost“, poručio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako održivost podrazumijeva brigu o okolišu, destinacijama, ali i lokalnom stanovništvu.
Za potrebe kampanje izrađeno je osam tematskih video priloga gdje su istaknuti primjeri održivog turizma u Hrvatskoj, a prijedloge destinacija i lokacija dao je i sustav turističkih zajednica pritom vodeći računa o kriterijima i načelima održivosti kao što su optimalno korištenje resursa okoliša, očuvanje prirodne baštine i bio raznolikosti, poštivanje sociološke i kulturne autentičnosti zajednice, provođenje ekološko edukativnih akcija, uvođenje čišćih, jeftinijih i zdravijih oblika prijevoza i dr.
U sklopu video priloga obuhvaćene su destinacije i lokaliteti poput Hvara, Lastova, Like, Malog Lošinja, Međimurja, Istre, Središnje Hrvatske i Papuka. Osim promotivnog karaktera kreirani video materijali imaju i poučno edukativni dio s obzirom na isticanje važnosti usklađenja turističkih putovanja i održivog pristupa turizmu.
„Obišli smo Hrvatsku uzduž i poprijeko i pokušali smo provjeriti kako održivost funkcionira u praksi. Od pojedinaca preko velikih objekata i čitavih destinacija do javnih ustanova – svi su postali svjesni(ji) važnosti brige o okolišu oko nas. Iako je možda pet do dvanaest, još uvijek nije kasno i još uvijek možemo učiniti mnogo. Krenite s nama na put i saznajte kako!“, jedna je od poruka kampanje „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“.
Uoči Badnjaka u Hrvatskoj je zabilježena rekordna blagdanska potrošnja, pri čemu je fiskalizirano više od 6,1 milijun računa, čak 300 tisuća više nego lani, dok je u samo jednom danu potrošeno oko 140 milijuna eura.
10:25Prije 11 h26.12.2025
Kako ističu iz Turističke zajednice Istarske županije, tijekom blagdana se očekuje između 50 i 55 tisuća gostiju te oko 160 tisuća noćenja. Otvoreno će biti 55 hotela, 7 do 8 kampova te oko 400 vila diljem Istre, kako u priobalju, tako i u unutrašnjosti.
09:10Prije 13 h26.12.2025
Ministar financija Marko Primorac poručio je da Fiskalizacija 2.0, koja stupa na snagu 1. siječnja 2026. godine, ne donosi razloge za strah među poduzetnicima, naglasivši da je riječ o važnom koraku prema digitalizaciji i administrativnom rasterećenju.
07:15Prije 14 h26.12.2025
Ostavite komentar