ODLIČNE VIJESTI! Druga cijev tunela Učka u promet se pušta OVOG LJETA!

IstraIN

16 Veljača 2024 I 12:05

ODLIČNE VIJESTI! Druga cijev tunela Učka u promet se pušta OVOG LJETA!

U tijeku je gradnja zadnje faze Istarskog ipsilona – mosta na Mirni, vijadukta na Limu i dionice autoceste od Tunela Učka do Matulja.

Početak radova danas je na Mirni i Tunelu Učka s riječke strane i svečano obilježen, uz nazočnost potpredsjednika Vlade i ministra mora prometa i infrastrukture Olega Butkovića.

Da radovi napreduju dobro uvjerio se i sam ministar koji je kazao kako će se druga cijev tunela Učka u promet pustiti već ove turističke sezone. Kako doznajemo to bi trebalo biti krajem kolovoza ili početkom rujna.

”U mandatu ove Vlade su tri faze Istarskog ipsilona gotovo realizirane. Jedna je realizirana u cijelosti, a to je puni profil od tunela Učka do Pazina. Probijena je i druga cijev tunela Učka koja će, zajedno s kilometrom autoceste, biti puštena u ovoj turističkoj sezoni u promet i ostalo nam je završiti još ova dva vijadukta, Limska draga i Mirna.

To su dva vrlo složena objekta, jedan je dugačak 1,3 kilometara, a drugi 500 metara. Naravno i završetak od 10,5 kilometara do Matulja čime će u cijelosti biti dovršen Istarski ipsilon’’ rekao je ministar Oleg Butković.

Dinamikom izvođenja radova zadovoljni su u Bina Istri. Tehnički direktor Cristian Santaleza ističe kako će posebno zahtjevna biti izgradnja drugog mosta na Mirni.

”Most Mirna duljine 1,3 kilometara je specifičan jer je u visini od 40 metara nadmorske visine, ali piloti unuatr zemlje moraju se zabijati više od 90 metara dubine zbog muljevitosti tla pa je potrebno osigurati stabilnost mosta.”

viber_image_2024-02-16_13-01-06-634.jpg

Istarski župan Boris Miletić osvrnuo se na važnost ovog projekta. ‘’Glavni dio naših turista dolaze Ispilonom od Umaga prema jugu i u principu na toj dionici imamo dva vijadukta koji su u dvotračnoj prometnici.

Na ovaj način proširit će se na četiri trake s puno većom sigurnosti i protočnosti. Logično kad imate puni profil Istarskog ipsilona da je bilo potrebno i ovaj spoj s Matuljima napraviti jer bi onda tamo bilo usko grlo’’ poručio je župan Miletić.

Planirano trajanje radova je dvije i pol godine, a ukupna vrijednost svih faza izgradnje je 600 milijuna eura.

Naslovna foto: Goran Kovacic/PIXSELL 

Ostavite komentar