Nakon što smo prvog radnog dana 2019. godine primijetili promjene cijena, odnosno poskupljenje cestarine na Istarskom ipsilonu, te u vezi istog od Bina Istre zatražili priopćenje, iz te su se tvrtke medijima obratili sa sljedećim objašnjenjem kojeg potpisuje direktor Christian Santaleza:
„Pred Bina-Istrom je veliki investicijski ciklus tj. izgradnja punog profila autoceste na dionici Rogovići-tunel Učka pa je zadržavanje financijske stabilnosti svakako potrebno. Pored toga, opredijelili smo se za visoke standarde sigurnosti prometa i uređenosti infrastrukture. Našim domaćim vozačima, kao i gostima, želimo priuštiti iznad prosječan standard vožnje našim dionicama a infrastruktura Istarskog ipsilona mora biti isto toliko dobra kao i na svim glavnim pravcima autocesta razvijenih zemalja. Da bi se to postiglo, Bina istra je pokrenula velike investicije u obnovu starih objekata (vijadukata), zamjene asfalta, opreme na cesti i u tunelu te u građenje punog profila od Pazina to Matulji.
Povećanje prihoda od cestarine je preduvjet za ulaganja i završetak punog profila Istarskog ipsilona, posebice druge cijevi Tunela Učka. U dogovoru sa Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i prema smjernicama EU, dugoročna je intencija da se smanje državne subvencije prema projektima gradnje autocesta u RH koje u konačnici opterećuju porezne obveznike. Navedeno se razvija kroz dvije mjere, prva je restrukturiranje dugova koje trenutno provode HAC i ARZ, a druga se provodi kroz usklađenje cijena cestarine za inflaciju prema EU praksi, navodi se, između ostalog u priopćenju direktora Bina Istre Christiana Santaleze.
U međuvremenu smo za komentar kontaktirali resorno Ministarstvo Olega Butkovića, budući da je nedavno izjavio kako do poskupljenja cestarine na Istarskom ipsilonu, neće doći.
Ostavite komentar