Stigla reakcija Ane Božić, prozvane ravnateljice rovinjskog Centra za socijalnu skrb

IstraIN

23 Prosinac 2021 I 11:22

Stigla reakcija Ane Božić, prozvane ravnateljice rovinjskog Centra za socijalnu skrb

Nakon jučerašnjeg članka u kojem je za maltretiranje djelatnika rovinjskog Centra za socijalnu skrb prozvana ravnateljica Ana Božić, stigla je i njezina reakcija koju prenosimo u cijelosti.

"Na radno mjesto ravnateljice Centra za socijalnu skrb Rovinj, Centro di Assistenza Sociale Rovigno (dalje: CZSS Rovinj) došla sam u listopadu 2020. godine nakon provedenog ponovljenog javnog natječaja za ravnatelja CZSS-a Rovinj u kojem sam bila jedini prijavljeni kandidat, a nakon što na prethodno provedenom natječaju nije odabran niti jedan kandidat iz razloga što na natječaj nije pristigla niti jedna prijava.

Iako je sama činjenica da u jednom od gospodarski najrazvijenijih gradova u RH nitko ne želi kandidirati za mjesto ravnatelja CZSS-a predstavljala u najmanju ruku vrlo neobičnu okolnost, shvatila sam takvu priliku kao novi profesionalni izazov te priliku za podizanjem kvalitete rada centra i provođenjem projekata kojima bi se podigla kvaliteta života socijalno ugroženih korisnika na području mjesne nadležnosti CZSS-a Rovinj.

Po stupanju na radno mjesto ravnateljice bilo je izazovno, ako ne i nemoguće, izvršiti bilo kakvu evaluaciju zatečenog stanja s obzirom na izostanak bilo kakvog oblika suradnje od dotadašnje ravnateljice i izrazito nesuradljivo nastrojenog većeg dijela radnog kolektiva.

Analizom zatečenog stanja utvrđeni su brojni izazovi u vođenju centra, od kojih su glavni bili izrazito neuredna dokumentacija, površno pristupanje problemima korisnika, izostanak kvalitetnog stručnog rada dijela stručnih radnika, neusklađenost organizacije rada centra s pozitivnim zakonskim i podzakonskim propisima i sl.

Također, dio radnika je kroz godine razvio i niz štetnih radnih navika koje je trebalo korigirati i svesti u okvire poštivanja obveza iz njihovih radnih odnosa. Nakon prvotne analize već se moglo naslutiti zašto se u ovako prosperitetnoj sredini nitko nije javljao na natječaj za ravnatelja ustanove socijalne skrbi.

"Bilo je nužno provoditi organizacijske promjene u CZSS-u"

Sve navedeno posljedično se manifestiralo i na nezadovoljstvu korisnika, a o percepciji rada CZSS-a Rovinj u stručnim krugovima i javnosti koja se generirala tijekom dugog niza godina prije mog dolaska dovoljno govore i javnosti dostupne reakcije na Vaš jučerašnji članak.

Kraj tako zatečenog stanja, bilo je nužno provoditi organizacijske promjene u CZSS-u u cilju usklađivanja rada centra s pozitivnim zakonskim i podzakonskim propisima te podizanja razine profesionalnog i stručnog rada.

Dok dio radnog kolektiva pozdravlja takve promjene u centru te nastavlja savjesno obavljati svoje radne obveze, drugi dio ima poteškoća s prilagođavanjem na nužne promjene te svoje protivljenje iskazuje kroz razne pritužbe i prijave potpuno netočnog ili iskonstruiranog činjeničnog stanja.

Slanje prijava i pritužbi raznim instancama je svakako legitimno pravo svakog radnika ili grupe radnika, no u ovom slučaju je upitna motivacija i prava svrha slanja takvih dopisa.

"U godinu dana mog mandata u CZSS-u Rovinj ostvareni su značajni pozitivni pomaci"

Pozitivni pomaci u radu CZSS-a Rovinj su već vidljivi kroz rješavanje problema najugroženijih i socijalno najzapuštenijih korisnika, sprječavanja neosnovanog žurnog izdvajanja i smještaja djece izvan obitelji, ali i rješavanja problema upravljanja kroz dugi niz godina zapuštene imovine štićenika koji su pod neposrednim skrbništvom CZSS-a, što je s vremenom postajalo i sve veći gradski problem.

Unaprjeđenje kvalitete rada centra vidljivo je i kroz povratne informacije dionika postupaka u kojima sudjeluje CZSS Rovinj, no u atmosferi linča koju stvaraju pojedini djelatnici i takve pozitivne povratne informacije se kvalificiraju kao “sramotne” i “nedopustive”.

U godinu dana mog mandata u CZSS-u Rovinj ostvareni su značajni pozitivni pomaci, stoga se s velikim ambicijama radujem mogućnostima koje se otvaraju u narednom razdoblju.

U konačnici, povećanje količine zadovoljstva i povjerenja korisnika najbolja su slika rada našeg centra", napisala je u svom priopćenju ravnateljica Centra za socijalnu skrb Rovinj, Ana Božić.

Ostavite komentar