Udruga Rondo Histriae i Soundpainting platforma Pula u suradnji sa Savezom udruga Rojca predstavit će događaj u sklopu "Ciklusa koncerata Nove, koji će se održati u nedjelju, 17.9.2023. u 20:30 sati u Dnevnom boravku DC Rojc Pula. MANE je projekt eksperimentalnog dua kojeg čine Marco Quarantotto i Neven Radaković.
Istražuje akustične, elektro-akustične, električne i sintetičke dimenzije zvuka u kontekstu prostornosti i spacijalizacije, krećući se na granici zvučnog teatra, soundarta i performansa, služeći se minimalističkom elektronikom, dronom i noisom s jedne, a "dadom", "novom", avangardnom i eksperimentalnom glazbom s druge strane, stvarajući pomične zvučne skulpture improvizirane forme i kompozicije.
Zagledani u svoje - MANE figuriraju kao autetičnost istaknuta u sivilu kojekavih korektnosti, te kroz dekonstrukciju idiomskog nasljeđa i umjetničkog vokabulara suvremenosti 21. st., otvaraju mogućnost za uspostavu novih odnosa između zvučnih informacija i forme, s neminovnošću posljedičnog stvaranja performativnog jezika koji spontani kreativni čin promatra kao beskompronisni izlijev poetike slobode osobnog.
“MANE na koncertu” premijerni je nastup projekta koji je započeo umjetničkom rezidencijom “MANE” u studiju RONDO u DC Rojc Pula, u sklopu koje su Marco Quarantotto i Neven Radaković istraživali izvedbene, performativne i kompozicijske principe, te hijerarhiju zvučnih informacija po ključu provenijencije i vrste u kontektu prostora i soundizajna, u potrazi za konceptom koji bi mane, greške i nedostatke učinili polazištem umjetničkog jezika koji ih pretvara u karakteristike, osebujnosti, i na koncu u odlike.
Marco Quarantotto magistrirao je jazz bubanj i udaraljke na Sveučilištu za glazbu i izvedbene umjetnosti - Institutu za jazz glazbu u Grazu, kod sveučilišnih profesora Alex Deutsch, Mandred Josel i Howard Curtis.
Na hrvatskoj glazbenoj sceni surađivao je sa glazbenim grupama Nola, Goribor, East Rodeo i T.B.F. U 2009. godini seli u London gdje nastavlja glazbenu karijeru.
Od tada do danas nastupao je sa mnogim britanskim cjenjenim glazbenicima kao što su Johnatan Gee (Pharaoh Sanders), Quentin Collins (Alicia Keys/Gregory Porter), Byron Wallen (Chaka Khan/Hug Masakela), Nathaniel Facey, Mike Gorman (Incognito), Mornington Lockett, Kevin Davy (Lamb), Nicholas Meyer (Jeff Beck), Andrew McCormak, Claude Deppa (Carla Bley), Nick Pini (Laura Marling/Nick Mulvey), Dominik Pipkin (Morcheeba/PalomaFaith), Carl Orr (Billy Cobham), John Etheridge (Soft Machine), Sam Eastmond (John Zoran) i drugi.
Redovito surađuje sa Beth Rowley, Robert Mitchell (Steve Coleman Five Elements), Julia Biel, Toni Kofi, Theo Jackson, Will Butterworth Trio/Quartet, Adam Beattie, Brooke Sharkey, Nicki Wells Turya, Toru i Shama Rahman. 2019 godine osniva svoj autorski trio ŪROK i u Novembru iste godine izdaje album prvijenac za Chant Records u New York Cityu. Album je uvršten u listu najboljih jazz albuma godine u Rolling Stone Magazinu ‘Best Of Jazz 2019’.
Značajne suradnje sa međunarodnim umjetnicima kao što su Jessica Lourie, Erin Dickins (Manhattan Transfer), Chad Lefkowitz-Brown, Roy Paci, Knoel Scott (Sun Ra Arkestra), Manu Eveno (Tryo) i Timi Dakolo.
Suradjivao je sa producentima kao što Humberto Gatica (Michael Jackson, Andrea Bocelli), Marc Urselli (Mike Patton, John Zorn), Julian Simmons, Alberto Roveroni, Gary Marlowe, Massimo Visentin, Giulio Favero (Zu, Teatro Degli Orrori). Snimio je preko četrdeset albuma za razne umjetnike iz glazbenih pravaca Jazz, Rock, Experimentalne i Etno glazbe, diljem Europe i Velike Britanije.
Neven Radaković, akademski dirigent, skladatelj, teoretičar glazbe, glazbenik, performer - umjetnički voditelj i producent Soundpainting platforme Pula.
Nakon 15 godina izvođenja klasičnoga repertoara glazbe 18., 19. i 20. stoljeća kao simfonijski, operni i zborski dirigent sa raznim ansamblima, orkestrima i zborovima (Zagrebačka filharmonija, Simfonijskim Puhački orkestar HV-a, Sofijski festivalski orkestar, Cantus ansambl, Ganz festivalski ansambl, Zbor i orkestar HNK Split, HRT Zbor, akademski zbor i orkestar Muzičke akademije Zagreb itd..)
2011. posvećuje se autorskom radu na polju ekperimentalne, improvizirane i Nove glazbe, sa fokusom na konceptualnoj, performativnoj, eksperimentalnoj i intermedijalnoj kompoziciji. 2015. započinje svoje putovanje Soundpaintingom (multidisciplinarnim znakovnim jezikom za skladanje u realnom vremenu), te u suradnji sa udrugom Rondo Histriae pokreće Soundpainting platformu Pula (prostor za istraživanje, produkciju i edukaciju na polju inovativnih umjetničkih praksi), u sklopu koje vodi i organizira radionice, istraživanja i umjetničke rezidencije, te osmišljava i producira autorske multidisciplinarne, intermedijalne, koncertne i radiofonske umjetničke produkcije: "Orkestracija prostora" , "Treniranje prisutnosti" , "DADa/NENe: kako nešto pretvoriti u ništa bez da izgubi ono nešto", "USTA_NA_K: što bi bilo mišljenje da se neprestano ne suočava sa kaosom", "Nikad i Uvijek", “Dum spiro”, "Grafospekcije", "Metamidi", ", "IMPROViziJE" , "Ciklus koncerata Nove, eksperimentalne i improvizirane glazbe", "Ciklus intermedijalnih, multidisciplinarnih i radiofonskih performansa", te od 2020. - izlagačko-izdavačko-izložbeni projekt - "Izlog".
photo:FB/ Soundpainting platforma Pula
Ostavite komentar