Kako opisati zalazak sunca, igru valova, borove iglice koje pucketaju ispod bose noge? Bez fotografije, gotovo pa nikako.
O ljepotama grada u kojem je rođena, kojeg osjeća i voli razmišljala je Rovinjka, Samantha Salvi. Neopterećena onom “biti kao i svi ostali” nije uhvatila kist u ruke niti posegnula za nabavkom najmodernijeg fotoaparata ili kamere.
Umjesto toga odlučila se, a u početku je tako i izgledalo, za “nemoguću misiju”- svoj Grad promovirati kroz mirise. Mirisom mora, prvih trešanja, trave i zelenila s Punte, kapljica kiše koje šiba bura… ‘Uhvativši’ mirise, a s njima i tako osjetilno asocirajuće slike, Samantha ih je zaključala u bočice, postavila u prostor i nadjenula im imena pitoresknih rovinjskih ulica.
Na petu godinu poslovanja lansirala pet unisex parfema
Proizvodi “made by Samantha” su rođeni, a naziv “Profumo di Rovigno ”- danas, samo nekoliko godina kasnije, postali najbrže rastućim brendom Grada koji se više ne kupuju kao unikatni suveniri iz mjesta u kojem se ljetuje, već proizvodi s listom čekanja. Jer, potvrđuju mnogi - jednom kad ih probaš oni te zarobe. Želiš ih zadržati kao podsjetnik, i to ne samo na grad koji te osvojio prirodnom ljepotom, već i svojim karakterističnim mirisima.
Pet godina kasnije i na petu obljetnicu poslovanja, uz već poznate i tražene ambijentalne mirise za kuću, parfeme za žene i muškarce, liniju za tijelo i kupanje, Samantha Salvi lansirala je i novih pet unisex parfeme za Nju i Njega. Riječ je o parfemima Pink, Yelow, Red, Black i Blue za kojima vlada prava pomama.
Upravo, svojim najnovijim unisex parfemima Samantha Salvi dokazala je da se ime proizvoda stvara isključivo njegovom orginalnošću i kvalitetom, kao i da uspjeh prve linije proizvoda "Profumo di Rovigno" nije bio slučajan ali i da njeno, još uvijek nezvanično, tituliranje ambasadoricom Rovinja uistinu "drži vodu".
Ostavite komentar