
Pulski autor Elvir Tominić predstavlja svoju novu knjigu 'Inspirirano stvarnim događajima'
S obzirom na to da je radnja smještena u 1994., roman ima i snažni antiratni moment.
13:33Prije 35 d13.03.2025
Metodički priručnik 'Stvaranje učionice matematičkog promišljanja' autora Petera Liljedahla bit će predstavljen u dvorani Središnje knjižnice u Puli.
Metodički priručnik 'Stvaranje učionice matematičkog promišljanja' autora Petera Liljedahla bit će predstavljen u dvorani Središnje knjižnice u četvrtak, 10. travnja 2025.
Knjigu će predstaviti urednica Tea Borković, prof. matematike i fizike, i moderatorica Vedrana Bjedov.
S obzirom na to da je radnja smještena u 1994., roman ima i snažni antiratni moment.
13:33Prije 35 d13.03.2025
Novi roman nosi ime Inspirirano stvarnim događajima i tematski se može svrstati u roman ceste te je srodan američkoj bitničkpj subkulturi pedesetih i može se povezati s kultnim Kerouacovim romanom 'Na cesti'.
16:40Prije 36 d12.03.2025
Program počinje u 14.30 sati i ulaz je slobodan.
O knjizi
Preobraziti svoju učionicu u onu u kojoj se matematički promišlja želja je (ili bi trebala biti) svakog učitelja matematike. Nadahnut učiteljima koji su se susreli s izazovom primjene obogaćenih problemskih zadataka koji su željeli potaknuti učenike na promišljanje, Peter Liljedahl pretočio je petnaest godina svog istraživanja u praktični vodič koji učiteljima pomaže da svoje učionice preobraze u one u kojima se matematički promišlja.
Stvaranje učionice matematičkog promišljanja od predškole do kraja srednjoškolskog obrazovanja pomaže učiteljima primijeniti 14 optimalnih praksi za promišljanje koje stvaraju idealno okruženje u kojem se uči matematiku.
O autoru
Dr. Peter Liljedahl profesor je matematičkog obrazovanja na Sveučilištu Simon Fraser u Vancouveru u Kanadi.
Aktualni je predsjednik Kanadske grupe za proučavanje matematičkog obrazovanja (Canadian Mathematics Education Study Group, CMESG), bivši predsjednik Međunarodne grupe za psihologiju matematičkog obrazovanja (International Group for the Psychology of Mathematics Education, IGPME), urednik Međunarodnog časopisa za prirodoslovno i matematičko obrazovanje (International Journal of Science and Mathematics Education, IJSME), član uredničkog odbora pet velikih međunarodnih časopisa i član istraživačkog odbora NCTM.
Peter je autor ili suautor brojnih knjiga, poglavlja u knjigama i članaka u časopisima o temama ključnim za poučavanje i učenje matematike. Bivši je srednjoškolski nastavnik matematike koji je svoja istraživanja usko vezao uz stvarne učionice te se redovito savjetuje s učiteljima, školama, školskim okruzima, ministarstvima obrazovanja i sveučilištima o pitanjima poučavanja i učenja, praćenja učeničkih postignuća i matematičke pismenosti.
U Klubu-knjižari Giardini 2 sinoć je održano treće izdanje Kluba u klubu – čitateljskog kružoka u kojem sudionici pod vodstvom teoretičara, filozofa i književnika promišljaju književno djelo.
16:30Prije 6 h17.04.2025
Astronomskom društvu Višnjan i Općinama Cerovlje, Oprtalj i Grožnjan Istarska županija dodijelila je 201.017 eura iz ovogodišnjeg proračuna.
15:41Prije 7 h17.04.2025
Događaj je organiziran s ciljem poticanja čitanja, razvoja socijalnih vještina i kreativnog izražavanja kod djece osnovnoškolskog uzrasta.
15:30Prije 7 h17.04.2025
Srednjovjekovni Žminj obiluje ostacima prošlosti koji svjedoče o njegovoj strateškoj i kulturnoj važnosti. Brojni arheološki nalazi potvrđuju da je područje Žminja bilo naseljeno još u prapovijesnom razdoblju.
14:55Prije 8 h17.04.2025
Predstava, koja nastaje u produkciji INK-a, istražuje osobne i ljubavne priče lokalnog stanovništva Istre kroz specifičnu leću lokalnog govora – ne kao folklorni ukras, nego kao autentičan instrument izraza, nježnosti, srama, želje i zaborava.
19:15Prije 1 d16.04.2025