Kako učionicu pretvoriti u prostor matematičkog promišljanja? Saznajte u četvrtak u Puli

Metodički priručnik 'Stvaranje učionice matematičkog promišljanja' autora Petera Liljedahla bit će predstavljen u dvorani Središnje knjižnice u Puli.

Iris Foriš
Iris Foriš

9 Travanj 2025 I 07:46

Kako učionicu pretvoriti u prostor matematičkog promišljanja? Saznajte u četvrtak u Puli
Foto: Gradska knjižnica i čitaonica Pula

Metodički priručnik 'Stvaranje učionice matematičkog promišljanja' autora Petera Liljedahla bit će predstavljen u dvorani Središnje knjižnice u četvrtak, 10. travnja 2025. 

Knjigu će predstaviti urednica Tea Borković, prof. matematike i fizike, i moderatorica Vedrana Bjedov.

Program počinje u 14.30 sati i ulaz je slobodan.

O knjizi

Preobraziti svoju učionicu u onu u kojoj se matematički promišlja želja je (ili bi trebala biti) svakog učitelja matematike. Nadahnut učiteljima koji su se susreli s izazovom primjene obogaćenih problemskih zadataka koji su željeli potaknuti učenike na promišljanje, Peter Liljedahl pretočio je petnaest godina svog istraživanja u praktični vodič koji učiteljima pomaže da svoje učionice preobraze u one u kojima se matematički promišlja.

Stvaranje učionice matematičkog promišljanja od predškole do kraja srednjoškolskog obrazovanja pomaže učiteljima primijeniti 14 optimalnih praksi za promišljanje koje stvaraju idealno okruženje u kojem se uči matematiku.

O autoru

Dr. Peter Liljedahl profesor je matematičkog obrazovanja na Sveučilištu Simon Fraser u Vancouveru u Kanadi.

Aktualni je predsjednik Kanadske grupe za proučavanje matematičkog obrazovanja (Canadian Mathematics Education Study Group, CMESG), bivši predsjednik Međunarodne grupe za psihologiju matematičkog obrazovanja (International Group for the Psychology of Mathematics Education, IGPME), urednik Međunarodnog časopisa za prirodoslovno i matematičko obrazovanje (International Journal of Science and Mathematics Education, IJSME), član uredničkog odbora pet velikih međunarodnih časopisa i član istraživačkog odbora NCTM.

Peter je autor ili suautor brojnih knjiga, poglavlja u knjigama i članaka u časopisima o temama ključnim za poučavanje i učenje matematike. Bivši je srednjoškolski nastavnik matematike koji je svoja istraživanja usko vezao uz stvarne učionice te se redovito savjetuje s učiteljima, školama, školskim okruzima, ministarstvima obrazovanja i sveučilištima o pitanjima poučavanja i učenja, praćenja učeničkih postignuća i matematičke pismenosti.