PRAVI 'GLAVODRM' Istarski DJ Denis Goldin napravio remiks pjesme grupe Tacoor
Deveti singl istarske funk groove grupe Tacoor "Što`š popit?" je upravo doživio i svoj remiks u izdanju Denisa Goldina, poznatog istarskog DJ-a i producenta.
Deveti singl istarske funk groove grupe Tacoor "Što`š popit?" je upravo doživio i svoj remiks u izdanju Denisa Goldina, poznatog istarskog DJ-a i producenta.
"Grupu Tacoor pratim od samih početaka budući da poznajem većinu članova banda. S pjevačem Mlaggiom imao sam nekoliko suradnji oko snimanja spotova za moje pjesme tako da je bilo samo pitanje vremena ili bolje rečeno da ja kliknem s nekom od njihovih pjesama, a to se upravo desilo sa "Što'š
popit".
Kliknula je doslovno ideja da bi mi pjesma mogla super zvučati u "drum and bass" stilu, iako ga nisam nikad producirao, pa je zapravo ovo bio i izazov za mene kao producenta. Riječ je definitivno najnabrijanijem remixu kojeg sam do sada napravio i to na 192 bpm-a koji garantiraju da nećete ostati ravnodušni te da ćete cupkati nogom i klimati glavom (pravi "glavodrm").", kaže Denis Goldin.
Osim remiksa, Tacoor ima u pripremi i deseti spot i singl za pjesmu "Kud si poš`o?" sa svog albuma prvijenca "Ćemo ben" koji je izdan za Croatia records i koji upravo kreću koncertno promovirati.
Ovogodišnje izdanje trajalo je čak pet tjedana, tijekom kojih je Park kroz deset raznolikih programa postao mjesto susreta ljubitelja filma, glazbe, igara, kazališta i drugih sadržaja.
Pripadnici jedinice prisjetili su se svojih poginulih suboraca – petorice koji su dali živote u ratu te jednog koji je stradao tijekom humanitarnog razminiranja.
Mladić (19) iz Slovenije koji je teško ozlijeđen u noći na petak kada je pretučen ispred jednog noćnog kluba u Poreču, nalazi se izvan životne opasnosti i trenutačno je na opservaciji u pulskoj Općoj bolnici.
Ono što je bitno za istaknuti je da je ulaz potpuno besplatan za sve posjetitelje. Kako bi se degustirale različite vrste piva potrebno je na ulazu kupiti staklenu čašu koja na kraju manifestacije ostaje vama kao suvenir.
Platforme poput Instagrama i TikToka postale su svojevrsni izlozi isključivo pozitivnih trenutaka. Tu se ne prikazuju računi u minusu, stres zbog duga ili nesigurnost na poslu – samo filteri, sunčani zalasci i savršeno servirana jela.
Nastup Black Coffeeja oduševio je više od pet tisuća posjetitelja. Reklama Istre i Hrvatske, koja ovom viralnom pričom obilazi svijet, jedna je od najljepših pozivnica za dolazak u Lijepu našu.
Britanski turisti najviše su noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji te Istri, a gledano prema destinacijama u Dubrovniku, Splitu, Župi dubrovačkoj, Rovinju, Zadru, Puli i dr.
Ova mlada morska kornjača pronađena je u blizini otočića Porera, nasuprot Barbarige na zapadnoj obali Istre, a spašena je zahvaljujući brzoj reakciji obitelji Marić Pfannkuchen, koja ju je brodom prevezla do pulske luke.