Famìa Studija Tumpić/Prenc nagrađena na Zagreb Design Weeku

Nakon što je rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja, projekt slavi i na domaćem terenu!

Iris Foriš
Iris Foriš

10 Rujan 2025 I 13:05

Famìa Studija Tumpić/Prenc nagrađena na Zagreb Design Weeku
Foto: PRESS

Nakon što je rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja, o čemu smo pisali ovdje, projekt slavi i na domaćem terenu.

Žiri ovogodišnjeg Zagreb Design Weeka, najvećeg dizajnerskog događaja u Hrvatskoj, svrstao je projekt među najbolja ostvarenja u području grafičkog dizajna.

Proglašenjem pobjednika i svečanom dodjelom nagrada započelo je dvanaesto izdanje festivala Zagreb Design Weeka, koji će ove godine trajati čak dva tjedna. Nagrade se dodjeljuju od 2017. godine, dok je natjecanje od 2020. organizirano u sadašnjem obliku pod imenom ZGDW Award. Riječ je o jedinstvenoj nagradi u Hrvatskoj jer je jedina otvorena sudionicima iz cijeloga svijeta.

Ovogodišnji stručni žiri činili su: hrvatski industrijski dizajner Zatko Kapetanović, hrvatski dizajner vizualnih komunikacija Siniša Sudar, škotski dizajner Adam Johnston, švicarski multidisciplinarni umjetnik Wolfgang Natlacen, te meksička dizajnerica vizualnih komunikacija i transborder dizajnerica Katalina Silva. 

Njihov je zadatak bio odabrati po tri najbolja rada u svakoj od šest kategorija, a projekt Studija Tumpić/Prenc nagradili su broncom u kategoriji grafičkog dizajna. Ova kategorija obuhvaća vizualne komunikacije u najširem smislu - vizualne identitete, plakate, promotivne i oglašivačke projekte, ilustracije, tipografiju, knjige, novine, časopise, deplijane i ambalažu temeljenu na grafičnom dizajnu.

Foto: PRESS

Svi finalisti, uključujući i nagrađenu Famìu, bit će predstavljeni javnosti izložbom tijekom Zagreb Design Weeka, koja će se održati od 9. do 14. rujna 2025. u Jadran filmu. 

Posjetitelji će tako moći pobliže upoznati vizualni identitet linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja, nastao u suradnji s Etikgrafom.

Dizajn boce inspiriran je rovinjskom arhitekturom, odnosno njegovim šarenim kućama uz more. Oblik i boje kuća, s otvorenim ili zatvorenim prozorima, odražavaju živopisni duh grada, kao i raznolikost obitelji koje ondje žive.

Etiketa svaku bocu pretvara u minijaturni dom, dok boje označavaju različite intenzitete ulja, dostupnog u zapremninama od 0,5 L i 0,25 L. Kombiniranjem boca različitih veličina stvara se vizualno atraktivan prikaz koji priziva šarm Rovinja i potiče kupce da prikupe sve okuse, odnoseći kući djelić Mediterana.

Projekt Famìa već je nagrađen na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja, kao i na European Design Awardsu, jednom od najvažnijih priznanja u europskom dizajnu koje dodjeljuju ugledni dizajnerski novinari i kritičari.