Famìa Studija Tumpić/Prenc nagrađena na Zagreb Design Weeku
Nakon što je rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja, projekt slavi i na domaćem terenu!
Nakon što je rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja, o čemu smo pisali ovdje, projekt slavi i na domaćem terenu.
Žiri ovogodišnjeg Zagreb Design Weeka, najvećeg dizajnerskog događaja u Hrvatskoj, svrstao je projekt među najbolja ostvarenja u području grafičkog dizajna.
Inspiriran slikovitim kućama zbijenima uz morsku obalu, vizualni identitet koristi raznobojne etikete kako bi označio intenzitet ulja, dok raspored i kombinacija boca stvaraju kompoziciju nalik Rovinju.
Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.
12:17Prije 110 d02.09.2025
Proglašenjem pobjednika i svečanom dodjelom nagrada započelo je dvanaesto izdanje festivala Zagreb Design Weeka, koji će ove godine trajati čak dva tjedna. Nagrade se dodjeljuju od 2017. godine, dok je natjecanje od 2020. organizirano u sadašnjem obliku pod imenom ZGDW Award. Riječ je o jedinstvenoj nagradi u Hrvatskoj jer je jedina otvorena sudionicima iz cijeloga svijeta.
Ovogodišnji stručni žiri činili su: hrvatski industrijski dizajner Zatko Kapetanović, hrvatski dizajner vizualnih komunikacija Siniša Sudar, škotski dizajner Adam Johnston, švicarski multidisciplinarni umjetnik Wolfgang Natlacen, te meksička dizajnerica vizualnih komunikacija i transborder dizajnerica Katalina Silva.
Njihov je zadatak bio odabrati po tri najbolja rada u svakoj od šest kategorija, a projekt Studija Tumpić/Prenc nagradili su broncom u kategoriji grafičkog dizajna. Ova kategorija obuhvaća vizualne komunikacije u najširem smislu - vizualne identitete, plakate, promotivne i oglašivačke projekte, ilustracije, tipografiju, knjige, novine, časopise, deplijane i ambalažu temeljenu na grafičnom dizajnu.
Foto: PRESS
Svi finalisti, uključujući i nagrađenu Famìu, bit će predstavljeni javnosti izložbom tijekom Zagreb Design Weeka, koja će se održati od 9. do 14. rujna 2025. u Jadran filmu.
Posjetitelji će tako moći pobliže upoznati vizualni identitet linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja, nastao u suradnji s Etikgrafom.
Dizajn boce inspiriran je rovinjskom arhitekturom, odnosno njegovim šarenim kućama uz more. Oblik i boje kuća, s otvorenim ili zatvorenim prozorima, odražavaju živopisni duh grada, kao i raznolikost obitelji koje ondje žive.
Etiketa svaku bocu pretvara u minijaturni dom, dok boje označavaju različite intenzitete ulja, dostupnog u zapremninama od 0,5 L i 0,25 L. Kombiniranjem boca različitih veličina stvara se vizualno atraktivan prikaz koji priziva šarm Rovinja i potiče kupce da prikupe sve okuse, odnoseći kući djelić Mediterana.
Projekt Famìa već je nagrađen na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja, kao i na European Design Awardsu, jednom od najvažnijih priznanja u europskom dizajnu koje dodjeljuju ugledni dizajnerski novinari i kritičari.
Iz Općine Bale pozivaju građane da se odazovu u što većem broju te da zajedno, uz tradicionalna jela, glazbu i veselo druženje, provedu Badnjak u duhu Božića i zajedništva.
Uz redovito učenje i treninge, intenzivno razvija tehničke vještine poput slaganja elektroničkih sklopova, mikrokontrolera i računala, bavi se obradom videa i fotografije te dizajnom proizvoda.Uz redovito učenje i treninge, intenzivno razvija tehničke vještine poput slaganja elektroničkih sklopova,
Akcija će trajati od 15. siječnja do 28. veljače 2026. godine. U Veterinarskoj ambulanti Rovinj, na adresi Laste 9, informacije i narudžbe dostupne su na broj telefona 052/813-214, dok se u Veterinarskoj ambulanti Žminj, na adresi M. Laginje 2, termini mogu rezervirati putem broja 052/846-002.
''Životinje nisu predmeti koji se mogu zamijeniti ili ‘odložiti’ kada prođe početno oduševljenje – to su bića s potrebama, emocijama i navikama koja traže vrijeme, strpljenje i odgovornost”
Nogometaši Hajduka svladali su Vukovar 2:1 u 18. kolu, no zbog crvenih kartona Ante Rebić i Marko Livaja neće igrati protiv Istre 1961 na otvaranju drugog dijela sezone.
Među najzapaženijim figurama ističu se veliki Djed Mraz, sobovi, patuljci i brojni drugi blagdanski likovi koji zajedno stvaraju čarobnu, gotovo filmsku atmosferu.
Od dočeka u podne do velikih večernjih koncerata, istarski gradovi i ove godine nude raznolike programe i poznata glazbena imena za ulazak u Novu 2026. godinu.
Grad Umag i ove godine najpotrebitijim umirovljenicima isplaćuje 600 eura, čime i dalje drži rekord u visini božićnica i potvrđuje status svojevrsnog socijalnog branda.
Dio scenografije „Jednog malo drugačijeg Božića“ je i nostalgijom i lijepim sjećanjima obojena izložba fotografija „Rovinj 2009 Rovigno“ autora, fotografa Gordana Ukića, vlasnika Foto Duge iz Rovinja.
Trideset godina nakon rata, umjesto okretanja budućnosti, politika ponovno poseže za prošlošću. Izjava srbijanskog ministra Borisa Bratine o „kazni“ Hrvatskoj i teritoriju nije tek provokacija, već pokazatelj koliko se povijest i dalje koristi kao najjeftinije političko oružje.