Famìa Studija Tumpić/Prenc nagrađena na Zagreb Design Weeku
Nakon što je rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja, projekt slavi i na domaćem terenu!
Nakon što je rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja, o čemu smo pisali ovdje, projekt slavi i na domaćem terenu.
Žiri ovogodišnjeg Zagreb Design Weeka, najvećeg dizajnerskog događaja u Hrvatskoj, svrstao je projekt među najbolja ostvarenja u području grafičkog dizajna.
Inspiriran slikovitim kućama zbijenima uz morsku obalu, vizualni identitet koristi raznobojne etikete kako bi označio intenzitet ulja, dok raspored i kombinacija boca stvaraju kompoziciju nalik Rovinju.
Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.
12:17Prije 55 d02.09.2025
Proglašenjem pobjednika i svečanom dodjelom nagrada započelo je dvanaesto izdanje festivala Zagreb Design Weeka, koji će ove godine trajati čak dva tjedna. Nagrade se dodjeljuju od 2017. godine, dok je natjecanje od 2020. organizirano u sadašnjem obliku pod imenom ZGDW Award. Riječ je o jedinstvenoj nagradi u Hrvatskoj jer je jedina otvorena sudionicima iz cijeloga svijeta.
Ovogodišnji stručni žiri činili su: hrvatski industrijski dizajner Zatko Kapetanović, hrvatski dizajner vizualnih komunikacija Siniša Sudar, škotski dizajner Adam Johnston, švicarski multidisciplinarni umjetnik Wolfgang Natlacen, te meksička dizajnerica vizualnih komunikacija i transborder dizajnerica Katalina Silva.
Njihov je zadatak bio odabrati po tri najbolja rada u svakoj od šest kategorija, a projekt Studija Tumpić/Prenc nagradili su broncom u kategoriji grafičkog dizajna. Ova kategorija obuhvaća vizualne komunikacije u najširem smislu - vizualne identitete, plakate, promotivne i oglašivačke projekte, ilustracije, tipografiju, knjige, novine, časopise, deplijane i ambalažu temeljenu na grafičnom dizajnu.
Foto: PRESS
Svi finalisti, uključujući i nagrađenu Famìu, bit će predstavljeni javnosti izložbom tijekom Zagreb Design Weeka, koja će se održati od 9. do 14. rujna 2025. u Jadran filmu.
Posjetitelji će tako moći pobliže upoznati vizualni identitet linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja, nastao u suradnji s Etikgrafom.
Dizajn boce inspiriran je rovinjskom arhitekturom, odnosno njegovim šarenim kućama uz more. Oblik i boje kuća, s otvorenim ili zatvorenim prozorima, odražavaju živopisni duh grada, kao i raznolikost obitelji koje ondje žive.
Etiketa svaku bocu pretvara u minijaturni dom, dok boje označavaju različite intenzitete ulja, dostupnog u zapremninama od 0,5 L i 0,25 L. Kombiniranjem boca različitih veličina stvara se vizualno atraktivan prikaz koji priziva šarm Rovinja i potiče kupce da prikupe sve okuse, odnoseći kući djelić Mediterana.
Projekt Famìa već je nagrađen na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja, kao i na European Design Awardsu, jednom od najvažnijih priznanja u europskom dizajnu koje dodjeljuju ugledni dizajnerski novinari i kritičari.
Istra je dobila prvu pravomoćnu presudu zbog devastacije prirodnog područja – dvojica suvlasnika zemljišta na Rtu Sveti Križ u Rovinju osuđena su na uvjetne kazne zatvora zbog nezakonitih radova u zaštićenoj park-šumi kojom upravlja Natura Histrica.
Načelnik je sa gošćama razgovarao o načinima na koje bi se moglo dodatno popularizirati dobrovoljno darivanje krvi s obzirom da su danas potrebe za krvi sve više izražene.
Istarska elektronička scena ove godine bilježi izniman uspjeh na dodjeli IX. Ambasadora, najvažnije domaće nagrade za elektroničku glazbu. Nominacije stižu iz svih krajeva regije, a brojnost i kvaliteta prijavljenih potvrđuju da Istra ne samo da prati trendove – ona ih postavlja.
Centar za mlade Dino Škarpić u Rovinju ovog utorkau 20 sati organizira pub kviz, namijenjen timovima od četiri člana koji se mogu prijaviti putem e-maila centarzamlade@pour.hr
.
Nikad nisam bio na velikoj pozornici. Nije moj narod taj koji me cijeni, nego vaš narod. Uvijek vjerujem u pravo vrijeme i pravo mjesto. I ovo je moje vrijeme i moje mjesto.“
Cilj „Baby fitnessa“ je poticanje rane privrženosti između roditelja i djeteta kroz razvojnu gimnastiku, masažu te psihosocijalnu i zdravstvenu podršku. Radionice vode psiholog, fizioterapeut i logoped.
Uz pomoć aplikacije moguće je vidjeti kako je Trg Tomaso Bembo nekada izgledao, ući u palaču Soardo Bembo, prošetati do balkona, seliti se s kata na kat i pritom otkrivati zanimljivosti o venecijanskim kostimima.
Na predavanju će biti riječi o suvremenim tendencijama i kontrastima između brze (fast) i spore (slow) mode, s naglaskom na društvene, ekološke i estetske posljedice koje te prakse imaju na suvremenu modnu industriju i kulturu odijevanja.
U Multimedijalnom centru Grada Rovinja u petak je održana svečanost povodom Dana dobrovoljnih darivatelja krvi, na kojoj su uručena priznanja brojnim sugrađanima koji već godinama nesebično daruju krv i time spašavaju ljudske živote.