Nissan i Infobip ostvarili 200 posto rasta angažmana zahvaljujući AI kampanji na WhatsAppu
AI glasovna igra postavlja nove standarde digitalnog marketinga.
IstraIN
5 Studeni 2025 I 18:31
InfobipInfobip
Zahvaljujući suradnji s globalnom cloud komunikacijskom platformom Infobip, Nissan je redefinirao angažman korisnika pokrenuvši prvu kampanju temeljenu na agentskoj umjetnoj inteligenciji (Agentic AI).
Nissan Saudijska Arabija (SA) implementirao je novu funkcionalnost Infobipa, konverzacijsku AI gamifikaciju, odnosno skup AI alata koji omogućuju nova i zabavna iskustva unutar kanala za razmjenu poruka. Marketinška kampanja temelji se na funkcionalnosti Vocalize – AI glasovnoj igri u kojoj su se korisnici natjecali kako bi osvojili novi Nissan Magnite. Sudionici su pomoću svog glasa pokušavali uskladiti zvuk s obrisom automobila, izravno unutar aplikacije WhatsApp.
Ovaj inovativni pristup pretvorio je privlačenje potencijalnih kupaca u zabavno natjecanje, potaknuvši veće sudjelovanje korisnika i snažniju interakciju s brendom. Za Nissan SA kampanja je donijela veću prepoznatljivost brenda, duže vrijeme angažmana korisnika, jednostavnije privlačenje kupaca i snažniju povezanost s brendom.
Ovaj inovativan format ujedno je osigurao i troškovno učinkovit komunikacijski kanal, a rezultati su bili iznimni. Ostvaren je 200-postotni porast angažmana po sesiji, 68 % konverzije korisnika koji su stigli do faze natjecanja, više od 3.400 chatbot sesija te 1.000 novih korisničkih profila u samo pet dana.
Infobip
„Konverzacijska AI gamifikacija mijenja način na koji se brendovi povezuju sa svojom publikom.
Kombinacijom umjetne inteligencije, glasovne tehnologije i gamifikacije omogućujemo globalnim tvrtkama poput Nissana da stvaraju iskustva koja privlače korisnike, prikupljaju vrijedne podatke i podižu razinu korisničkog iskustva”, izjavio je Ervin Jagatić, Direktor za razvoj umjetne inteligencije u Infobipu.
Infobip
„Naš je cilj bio povećati prepoznatljivost modela Magnite i ostati prvi izbor u svijesti potrošača. Suradnja s Infobipom na ovoj pionirskoj AI glasovnoj igri putem WhatsAppa potpuno je promijenila način angažmana korisnika – učinila ga je zabavnim, interaktivnim i nagrađujućim.
Ova uspješna kampanja još jednom potvrđuje predanost Nissana SA inovacijama i vrhunskom korisničkom iskustvu“, Karma Al-Ajlani, Zamjenica generalnog direktora za korisničko iskustvo u Nissanu Saudijska Arabija.
Konverzacijska AI gamifikacija uključuje dvije ključne značajke: Vocalize – AI glasovnu igru u kojoj korisnici usklađuju svoj glas s određenim uzorcima ili oblicima te Augmentation – funkcionalnost koja omogućuje neprimjetan prijelaz iz chata u digitalno okruženje putem kamera pametnih telefona.
Uspjeh kampanje Nissan SA dodatno potvrđuje vodeću poziciju Infobipa u području konverzacijskih iskustava i AI inovacija u marketinškom angažmanu. Omogućujući brendovima stvaranje jedinstvenih, interaktivnih kampanja, Infobip svojim klijentima pomaže da predvode digitalnu transformaciju i jačaju angažman korisnika.
Iz rovinjskog Komunalnog servisa kažu da brojke koje se iznose u javnosti „nemaju nikakvog temelja“ te da službeni podaci pokazuju gotovo dvostruko manji udio.
U tijeku je košnja trave, planiranje terena, priprema bilja i stabala za zimski san, pripremaju se nove klupe, a prostor oko jedinstvenog Polarnog Sunčevog sata i biste kozmonauta Jurija Gagarina skoro je spreman za postavljanje betonske ploče.
"Ovo je tek početak. Nadam se da Rovinjci, Porečani i Umažani neće dopustiti da mi usred sezone moramo provoditi ovakve akcije. Kada bude više turista, to bi zaista prouzročilo veće probleme", zaključio je Ilić.
Za vrijeme primanja stipendije Istarske županije student ne može istovremeno koristiti stipendiju grada odnosno općine na čijem području ima prebivalište ni stipendiju iz ostalih izvora.
Scalier je rođen u Puli 1902. godine, a ubijen je također u Puli 1921. godine nakon sukoba s karabinjerom i pripadnikom Kraljevske straže za javnu sigurnost.
Nakonpredavanja na temu „Zdravim načinom života do očuvanja zdravlja“ o zdravim stilovima života i prevenciji bolesti te „Psihološka otpornost – mentalno zdravlje“, uslijedile su radionice Mindfulnessa, odnosno rad u malim grupama te mjerenja krvnog tlaka, šećera i kolesterola.
Kuhinja se danas, 15. studenog, otvara već u 11 sati, a među brojnim kulinarskim stručnjacima, put od polja do tanjura predstavit će Matija Horg. Kulinarski će se okušati i umjetnici, ali i uljari te će se predstaviti istarski ugostitelji.
Saltwater Oasis Wellness & Spa centar u Balama nudi savršen bijeg od svakodnevice uz grijane bazene s morskom vodom, saune i vrhunske tretmane. Smješten u sklopu Camping Resorta Mon Perin, ovaj jedinstveni wellness centar dizajniran je u obliku nautilisa – morske životinje koja simbolizira ravnotežu
Iako studeni više nalikuje proljeću nego kasnoj jeseni, pred nama je nagla promjena: nakon toplog i nestabilnog vikenda, početak novog tjedna donosi jače pogoršanje vremena, obilnu kišu, grmljavinu i prvi mogući snijeg na najvišim predjelima.
Na dan rođenja Matea Tee Parlova, najvećeg hrvatskog boksača i sportaša 20. stoljeća, u nedjelju će na pulskom gradskom groblju biti položeno cvijeće i zapaljene svijeće u čast legendi čije se ime i dalje s ponosom nosi u hrvatskom sportu.
August Šenoa umro je u 43. godini života od posljedica upale pluća od koje je obolio kada je kao gradski senator po hladnoći skrbio za unesrećene u Velikom potresu 1880. godine.