Nissan i Infobip ostvarili 200 posto rasta angažmana zahvaljujući AI kampanji na WhatsAppu
AI glasovna igra postavlja nove standarde digitalnog marketinga.
IstraIN
5 Studeni 2025 I 18:31
InfobipInfobip
Zahvaljujući suradnji s globalnom cloud komunikacijskom platformom Infobip, Nissan je redefinirao angažman korisnika pokrenuvši prvu kampanju temeljenu na agentskoj umjetnoj inteligenciji (Agentic AI).
Nissan Saudijska Arabija (SA) implementirao je novu funkcionalnost Infobipa, konverzacijsku AI gamifikaciju, odnosno skup AI alata koji omogućuju nova i zabavna iskustva unutar kanala za razmjenu poruka. Marketinška kampanja temelji se na funkcionalnosti Vocalize – AI glasovnoj igri u kojoj su se korisnici natjecali kako bi osvojili novi Nissan Magnite. Sudionici su pomoću svog glasa pokušavali uskladiti zvuk s obrisom automobila, izravno unutar aplikacije WhatsApp.
Ovaj inovativni pristup pretvorio je privlačenje potencijalnih kupaca u zabavno natjecanje, potaknuvši veće sudjelovanje korisnika i snažniju interakciju s brendom. Za Nissan SA kampanja je donijela veću prepoznatljivost brenda, duže vrijeme angažmana korisnika, jednostavnije privlačenje kupaca i snažniju povezanost s brendom.
Ovaj inovativan format ujedno je osigurao i troškovno učinkovit komunikacijski kanal, a rezultati su bili iznimni. Ostvaren je 200-postotni porast angažmana po sesiji, 68 % konverzije korisnika koji su stigli do faze natjecanja, više od 3.400 chatbot sesija te 1.000 novih korisničkih profila u samo pet dana.
Infobip
„Konverzacijska AI gamifikacija mijenja način na koji se brendovi povezuju sa svojom publikom.
Kombinacijom umjetne inteligencije, glasovne tehnologije i gamifikacije omogućujemo globalnim tvrtkama poput Nissana da stvaraju iskustva koja privlače korisnike, prikupljaju vrijedne podatke i podižu razinu korisničkog iskustva”, izjavio je Ervin Jagatić, Direktor za razvoj umjetne inteligencije u Infobipu.
Infobip
„Naš je cilj bio povećati prepoznatljivost modela Magnite i ostati prvi izbor u svijesti potrošača. Suradnja s Infobipom na ovoj pionirskoj AI glasovnoj igri putem WhatsAppa potpuno je promijenila način angažmana korisnika – učinila ga je zabavnim, interaktivnim i nagrađujućim.
Ova uspješna kampanja još jednom potvrđuje predanost Nissana SA inovacijama i vrhunskom korisničkom iskustvu“, Karma Al-Ajlani, Zamjenica generalnog direktora za korisničko iskustvo u Nissanu Saudijska Arabija.
Konverzacijska AI gamifikacija uključuje dvije ključne značajke: Vocalize – AI glasovnu igru u kojoj korisnici usklađuju svoj glas s određenim uzorcima ili oblicima te Augmentation – funkcionalnost koja omogućuje neprimjetan prijelaz iz chata u digitalno okruženje putem kamera pametnih telefona.
Uspjeh kampanje Nissan SA dodatno potvrđuje vodeću poziciju Infobipa u području konverzacijskih iskustava i AI inovacija u marketinškom angažmanu. Omogućujući brendovima stvaranje jedinstvenih, interaktivnih kampanja, Infobip svojim klijentima pomaže da predvode digitalnu transformaciju i jačaju angažman korisnika.
U petak, 7. studenoga, u 18 sati u Šantaduru održat će se pripovjedno-glazbeni program „Priče iz sjene“. Rastrepuhi i pripovjedač Aleksandar Bančić oživjet će štrige, kudlake, krsnike i „mrak“, uz glazbenog gosta Franka Krajcara.
Projekt je realiziran temeljem Sporazuma o projektnom udruživanju Turističkih zajednica grada Rovinja-Rovigno, općina Bale, Kanfanar i Svetvinčenat, a sufinanciran je sredstvima Hrvatske turističke zajednice, iz Fonda za udružene turističke zajednice.
Koncert će se održati 11. studenoga 2025. u 20 sati, u Velikoj dvorani Lisinskog, a publika će imati priliku uživati u presjeku svih glazbenih faza Alena Vitasovića.
Predavanje donosi pregled bogatstva korisnih samoniklih i kultiviranih biljaka Istre te otkriva njihovu ulogu u svakodnevnom životu lokalnih stanovnika kroz prošlost i sadašnjost.
Ova prestižna priznanja temelje se na glasovima više od 182.500 putnika i čitatelja iz Velike Britanije, koji svake godine ocjenjuju najomiljenija hotelska iskustva diljem svijeta u jednom od najprestižnijih publikacija za putovanja na svijetu.
Osim što su personaliziranim letcima podsjetili svoje majke na važnost preventivnih pregleda dojki, mališani su svoju podršku izrazili i kroz fotografije, crteže i kreativne radionice, a sve kako bi poslali važnu poruku: briga o sebi je znak ljubavi – prema sebi i prema onima koji te vole.
Od 6. do 8. studenog Giardini u Puli postaju središnje mjesto jesenske zabave – stiže nam omiljena manifestacija Martinje u Puli tijekom kojega posjetitelje očekuje bogat program ispunjen vinom, glazbom i vrhunskom hranom.