Nissan i Infobip ostvarili 200 posto rasta angažmana zahvaljujući AI kampanji na WhatsAppu

AI glasovna igra postavlja nove standarde digitalnog marketinga.

IstraIN

5 Studeni 2025 I 18:31

Nissan i Infobip ostvarili 200 posto rasta angažmana zahvaljujući AI  kampanji na WhatsAppu
Infobip Infobip

Zahvaljujući suradnji s globalnom cloud komunikacijskom platformom Infobip, Nissan je redefinirao angažman korisnika pokrenuvši prvu kampanju temeljenu na agentskoj umjetnoj inteligenciji (Agentic AI).

Nissan Saudijska Arabija (SA) implementirao je novu funkcionalnost Infobipa, konverzacijsku AI gamifikaciju, odnosno skup AI alata koji omogućuju nova i zabavna iskustva unutar kanala za razmjenu poruka. Marketinška kampanja temelji se na funkcionalnosti Vocalize – AI glasovnoj igri u kojoj su se korisnici natjecali kako bi osvojili novi Nissan Magnite. Sudionici su pomoću svog glasa pokušavali uskladiti zvuk s obrisom automobila, izravno unutar aplikacije WhatsApp.

Ovaj inovativni pristup pretvorio je privlačenje potencijalnih kupaca u zabavno natjecanje, potaknuvši veće sudjelovanje korisnika i snažniju interakciju s brendom. Za Nissan SA kampanja je donijela veću prepoznatljivost brenda, duže vrijeme angažmana korisnika, jednostavnije privlačenje kupaca i snažniju povezanost s brendom.

Ovaj inovativan format ujedno je osigurao i troškovno učinkovit komunikacijski kanal, a rezultati su bili iznimni. Ostvaren je 200-postotni porast angažmana po sesiji, 68 % konverzije korisnika koji su stigli do faze natjecanja, više od 3.400 chatbot sesija te 1.000 novih korisničkih profila u samo pet dana.

Infobip

„Konverzacijska AI gamifikacija mijenja način na koji se brendovi povezuju sa svojom publikom.

Kombinacijom umjetne inteligencije, glasovne tehnologije i gamifikacije omogućujemo globalnim tvrtkama poput Nissana da stvaraju iskustva koja privlače korisnike, prikupljaju vrijedne podatke i podižu razinu korisničkog iskustva”, izjavio je Ervin Jagatić, Direktor za razvoj umjetne inteligencije u Infobipu.

Infobip

„Naš je cilj bio povećati prepoznatljivost modela Magnite i ostati prvi izbor u svijesti potrošača. Suradnja s Infobipom na ovoj pionirskoj AI glasovnoj igri putem WhatsAppa potpuno je promijenila način angažmana korisnika – učinila ga je zabavnim, interaktivnim i nagrađujućim.

Ova uspješna kampanja još jednom potvrđuje predanost Nissana SA inovacijama i vrhunskom korisničkom iskustvu“, Karma Al-Ajlani, Zamjenica generalnog direktora za korisničko iskustvo u Nissanu Saudijska Arabija.

Konverzacijska AI gamifikacija uključuje dvije ključne značajke: Vocalize – AI glasovnu igru u kojoj korisnici usklađuju svoj glas s određenim uzorcima ili oblicima te Augmentation – funkcionalnost koja omogućuje neprimjetan prijelaz iz chata u digitalno okruženje putem kamera pametnih telefona.

Uspjeh kampanje Nissan SA dodatno potvrđuje vodeću poziciju Infobipa u području konverzacijskih iskustava i AI inovacija u marketinškom angažmanu. Omogućujući brendovima stvaranje jedinstvenih, interaktivnih kampanja, Infobip svojim klijentima pomaže da predvode digitalnu transformaciju i jačaju angažman korisnika.