Turistički boom u Istri: Uskrs donio rast od 42% u dolascima
Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije, otkrio je koji su gradovi ovog vikenda bili najposjećeniji te iz kojih zemalja je najviše bilo gostiju.
Uskršnji praznici su iza nas, većina turista se vratila u svoje zemlje zbog početka škole, a mi smo se u razgovoru s Denisom Ivoševićem, direktorom Turističke zajednice Istarske županije, osvrnuli na posjećenost gostiju ovog Uskrsa u Istri.
Prema podacima sustava eVisitor, može se sa sigurnošću reći da je Istru od 18. do 21. travnja posjetilo čak 53 tisuće gostiju te je realizirano oko 218 tisuća noćenja.
Istra je ovog ljeta ostvarila turističke rezultate bolje od planiranih, a i posezona kreće vrlo obećavajuće, istaknuo je Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije, u razgovoru za Rovinj FM i IstraIN.
Direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević istaknuo je kako su temelji za još jednu snažnu sezonu već postavljeni – od impresivnih brojki u predsezoni do povratka važnih avio-linija i snažne konkurentnosti u segmentu kvalitete smještaja i usluge.
06:15Prije 219 d12.05.2025
"Kada te brojke usporedimo s Uskrsom prošle godine, koji je bio nešto ranije, rezultat je ove godine bolji za 42% u dolascima i 51% u noćenjima. Očekivano smo realizirali ove godine veći broj dolazaka i noćenja jer tih 20-ak dana razlike u tome kada 'pada' Uskrs doista puno znači.
Međutim, naša prognoza je bila da će skok biti između 30 i 37 %, a brojke su puno bolje od toga", ističe Ivošević.
Kvaliteta, inovacije i autentični doživljaj istarskog turizma osvajaju posjetitelje iz svih krajeva svijeta!
06:20Prije 340 d11.01.2025
Foto: Srećko Niketić/PIXSELL
Otkrio je i kako je u Istri za produženi vikend najviše bilo Nijemaca i Talijana, zatim Austrijanaca i Slovenaca te domaćih gostiju i onih iz Slovačke.
"Od destinacija u Istri, najveću posjećenost zabilježio je Poreč s gotovo 39 tisuća gostiju, slijede ga Rovinj s 35 000 posjetitelja i Umag, u kojemu je boravilo 21,5 tisuća gostiju te Funtana, Medulin i Pula", otkrio je Ivošević.
Za IstraIN i Rovinj FM rekao je i kakva su predviđanja za nadolazeću turističku sezonu.
"Već 25. travnja je nacionalni praznik u Italiji - San Marco, 27. travnja je Dan osvobodilne fronte u Sloveniji, a vrlo brzo slijede i prvomajski praznici, stoga sam siguran da ćemo u kontinuitetu biti jako dobro posjećeni", kaže direktor Turističke zajednice Istarske županije.
"To je, dakako, vrlo dobra najava za sezonu, međutim treba biti oprezan jer su svi naši kompetitori na Mediteranu i u Europi doista u igri tako da situaciju pratimo iz tjedna u tjedan", zaključio je Ivošević.
Ovogodišnja svečana ceremonija proglašenja najboljih talijanskih restorana, koji se nalaze izvan granica Italije, održana je 15. prosinca u Teatru Manzoni u Milanu, a svi zainteresirani mogli su je pratiti putem online kanala.
Posjetitelji će imati priliku kupiti originalne vintage komade – haljine, jakne, torbe, aksesoare i druge pažljivo odabrane modne dragocjenosti, često iz osobnih ormara izlagača, koje nose povijest i karakter.
The KrisTINAs Show! publici u Medulinu donosi večer ispunjenu glazbom, energijom i snažnim koncertnim doživljajem u okviru blagdanskog programa Adventura u Medulinu.
Ponosna sam što ispred Quality Austria Adriatic d.o.o. mogu uručiti ovaj certifikat kao potvrdu izvrsnosti, predanosti i odgovornog pristupa upravljanju informacijskom sigurnošću u vodećoj turističkoj kompaniji“, izjavila je izvršna direktorica Quality Austria Adriatic d.o.o. Andrea Ivezić.
„Nadamo se da će inicijativa o zaštiti Istarskog ovčjeg sira pomoći da se brojke polako vrate i da naš sir postane prepoznat u svijetu kao pecorino romano ili pecorino sardo. Možda količine nećemo brzo povećati, ali cilj je ići u tom smjeru“, kaže Macan.
Cijene dobara i usluga u Hrvatskoj nastavile su rasti i u studenome, pokazuju najnoviji podaci Državnog zavoda za statistiku, prema kojima su na godišnjoj razini više za 4,3 posto, dok najveća poskupljenja bilježe stanovanje, energenti te ugostiteljske usluge.
Direktor HTZ-a: "Hrvatska turistička zajednica nastavit će još snažnije ulagati u digitalne kampanje na ključnim emitivnim tržištima, produkciju novih kreativnih sadržaja te jače targetiranje određenih i nama važnih segmenata kao što su outdoor, nautika, eno-gastronomija, kultura i dr."
Među najvećim projektima u Proračunu za iduću godinu nalaze se izvanredno održavanje ulice Aldo Negri, uređenje parkirališta na Grotama te obnova zvonika župne crkve – II. faza.