Poslovni turizam kao pokretač predsezone: Hrvatska se promovira u Frankfurtu

Hrvatski izložbeni prostor, u sklopu kojeg svoju ponudu predstavlja čak 26 suizlagača među kojima su turističke zajednice i poslovni subjekti, destinacijski kongresni uredi te specijalizirane agencije, obišao je i Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Iris Foriš
Iris Foriš

21 Svibanj 2025 I 13:18

Poslovni turizam kao pokretač predsezone: Hrvatska se promovira u Frankfurtu
Foto: HTZ

Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku turističku ponudu na sajmu IMEX Frankfurt, jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova poslovnog turizma i MICE industrije, koji se održava od 20. do 22. svibnja.

Hrvatski izložbeni prostor, u sklopu kojeg svoju ponudu predstavlja čak 26 suizlagača među kojima su turističke zajednice i poslovni subjekti, destinacijski kongresni uredi te specijalizirane agencije, obišao je i Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

„IMEX je izvrsna platforma za predstavljanje hrvatske ponude poslovnog turizma, koja iz godine u godinu postaje sve konkurentnija na globalnom tržištu. Prisutnost naših ključnih partnera i hotelijera potvrđuje stratešku važnost poslovnih putovanja za hrvatski turizam, posebice kada znamo da je riječ o proizvodu koji značajno doprinosi ostvarenju naših strateških ciljeva kao što su poticanje turističkog prometa u pred i posezoni i rast potrošnje naših gostiju.

Također, primjećujemo kako se gosti, koji u našoj zemlji borave motivirani MICE turizmom, kasnije često vraćaju zbog odmora, što je rezultat njihova zadovoljstva boravkom u našoj zemlji tijekom poslovnih skupova na kojima su sudjelovali“, naglasio je direktor Staničić. 

Ovogodišnji IMEX Frankfurt odvija se u kontekstu izraženih globalnih trendova u industriji poslovnih događanja, gdje fizička okupljanja ponovno dobivaju na važnosti. Na pozitivne trendove u ovom segmentu upućuju i rezultati Globalnog istraživanja poslovnih putovanja iz 2024. godine prema kojem je potrošnja na poslovna putovanja u prošloj godini dosegnula razinu iz 2019., iznosivši 1,48 trilijuna dolara.

Do 2028. očekuje se daljnji rast potrošnje, a kada govorimo o ovoj godini procjenjuje se porast od 10,4%, što bi ukupnu potrošnju podiglo na 1,63 trilijuna dolara. Najveći udio te potrošnje ostvaruje se u regiji Azije i Pacifika (41%), dok Sjeverna Amerika i Europa bilježe slične udjele od približno 26%.

Foto: HTZ

„Naša prisutnost na IMEX-u ove godine dodatno naglašava ulogu Hrvatske kao destinacije koja odgovara na suvremene potrebe poslovnih putnika. Hrvatska ima sve predispozicije za dodatnim profiliranjem kao relevantne i poželjne destinacije MICE turizma na njemačkom tržištu, a od naših se prednosti posebno ističu sigurnost i blizina destinacije, kvalitetna infrastruktura te bogata i raznolika ponuda autentičnih doživljaja“, istaknuo je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Frankfurtu, naglasivši kako interes Nijemaca za MICE programima kontinuirano raste, što potvrđuje potpun oporavak ovog segmenta ponude.

Tijekom prvog dana sajma, na hrvatskom štandu organizirano je promotivno događanje za inozemne buyere, koji su se upoznali s eno-gastronomskom ponudom naše zemlje. Hrvatski izlagači održat će brojne poslovne sastanke uz poseban fokus na organizaciju kongresa, incentive putovanja te poslovnih skupova do tisuću sudionika.

Također, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom organizirana je svakodnevna degustacija gastronomskih delicija i vrhunskih hrvatskih vina s obzirom na važnost eno-gastronomije kao neizostavnog dijela ukupnog doživljaja poslovnih gostiju tijekom njihovog boravka u destinaciji.

Tagovi: