Dobre brojke u turizmu, ali oprez s cijenama! Ivošević: Pratimo tržište iz tjedna u tjedan

Hrvatski turistički sektor ulazi u vrhunac sezone uz stabilnu potražnju i dobre najave, ali uz jasnu poruku – cijene moraju ostati realne i u skladu s kvalitetom ponude, poručuju iz Ministarstva turizma.

Igor Franković
Igor Franković

14 Lipanj 2025 I 12:55

Dobre brojke u turizmu, ali oprez s cijenama! Ivošević: Pratimo tržište iz tjedna u tjedan
IstraIN

Kako ljetna sezona ulazi u svoju špicu, domaći turistički sektor bilježi dobre rezultate, no istodobno stižu i upozorenja na odgovorno formiranje cijena. Ministar turizma i sporta Tonči Glavina poručio je kako nema razloga za nerealno podizanje cijena u turizmu, naglašavajući da cijene moraju pratiti kvalitetu usluge kako bi Hrvatska ostala konkurentna na sve zahtjevnijem međunarodnom tržištu.

Prema aktualnim podacima, dosadašnji tijek sezone daje razloga za optimizam. Zabilježen je rast domaćih dolazaka i noćenja – 1,1 milijun dolazaka i 2,7 milijuna noćenja domaćih turista do sredine lipnja, što je povećanje od 8, odnosno 6 posto u odnosu na prošlu godinu.

Također, početak lipnja donio je porast od 15 posto u dolascima i 17 posto u noćenjima u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Uz stabilnu potražnju, dodatni vjetar u leđa turističkom sektoru daju i značajne investicije u kvalitetu smještaja i ponude. Hrvatska putem Nacionalnog plana oporavka i otpornosti ulaže 350 milijuna eura, dok je kroz održivi turizam osigurano dodatnih 170 milijuna eura. Sve to pridonosi jačanju konkurentnosti i razvoju turističkih kapaciteta visoke kvalitete.

I iz Istre, jedne od najvažnijih turističkih regija, stižu slične poruke. „Nema nikakvih naznaka da bi moglo biti nekih turbulencija, međutim, činjenica je da moramo pratiti tržište iz tjedna u tjedan i prema tome prilagođavati se“, izjavio je za HRT, Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije.

Ministar Glavina naglasio je i kako je Vlada osigurala ukupno 8,3 milijarde eura pomoći gospodarstvu, uključujući turistički sektor, čime želi dodatno stabilizirati tržište i spriječiti nelogične skokove cijena koji bi mogli negativno utjecati na potražnju.