Destinacijska booking platforma To Do in Istria dobitnik je nagrade Zlatna koza - Capra d’oro za najbolji turistički proizvod 2024. godine. Ovo priznanje potvrđuje inovativnost i kvalitetu platforme koja posjetiteljima Istre omogućuje jednostavno otkrivanje i rezervaciju atrakcija, tura, doživljaja i manifestacija.
Ideja o destinacijskoj booking platformi To Do in Istria započela je još krajem 2019. godine kao inicijativa Istarske razvojne turističke agencije (IRTA) zbog potrebe stvaranja jedinstvenog rezervacijskog sustava na području Istre. Projekt je uspješno realiziran tijekom 2023. godine u suradnji s Upravnim odjelom za turizam Istarske županije i Turističkom zajednicom Istarske županije, dok je za tehničku izvedbu bila zadužena tvrtka digitalna agencija Markething koja je osigurala suvremeno i funkcionalno rješenje za korisnike.
Platforma To Do in Istria predstavlja iskorak u promociji i unaprjeđenju turističke ponude Istre. Kao prva destinacijska booking platforma u regiji, posjetiteljima omogućuje jednostavan i brz pristup najatraktivnijim turama, doživljajima, manifestacijama i lokalnim atrakcijama. Cilj platforme je olakšati planiranje i rezervaciju sadržaja na jednom mjestu, te ujedno promovirati ponudu lokalnih ponuđača usluga.
Ova nagrada nije samo priznanje uloženom trudu, već i poticaj za daljnji razvoj, s ciljem da Istra ostane među vodećim destinacijama koje uspješno spajaju tradiciju, inovaciju i modernu tehnologiju. To Do in Istria dokaz je da inovativni projekti i suradnja dionika mogu stvoriti proizvode koji obogaćuju turističku ponudu regije i čine Istru još privlačnijom destinacijom.
Marketing i promocija kao ključ uspjeha - platforma To Do in Istria koristi digitalne kampanje, društvene mreže i ciljane e-mail kampanje kako bi postigla destinacijsku vidljivost. Ovakvim načinom komunikacije prema krajnjim korisnicima, omogućava se jednostavna pretraga, i rezervacija željenih atrakcija, tura, doživljaja i manifestacija.
Platforma To Do in Istria već je prepoznata kao koristan alat za turiste i lokalne pružatelje usluga. Od lansiranja tijekom 2023. godine, platforma bilježi rast korisnika, a sve veći broj turista koristi njezine usluge za rezervaciju jedinstvenih iskustava poput vođenih tura, aktivnosti na vodi, gourmet i kulturnih događanja uz dozu avanturističkih tura.
Trenutačno, platforma nudi impresivnih 115 atrakcija, tura, doživljaja i manifestacija, koje omogućuju posjetiteljima da istraže i uživaju u Istri na autentičan način. Tijekom 2024. godine, web stranica je zabilježila ukupno 51,000 pregleda i 213,000 ostvarenih događaja, što dodatno potvrđuje njezin rast i privlačnost među korisnicima te dokazuju uspjeh platforme, potvrđujući njen značajan doprinos u stvaranju i promociji turističke ponude Istre.
"Daljnji ciljevi uključuju kontinuirano unaprjeđenje destinacijske booking platforme To Do in Istria s novim funkcionalnostima koje će dodatno olakšati korisnicima otkrivanje i rezervaciju željenih doživljaja. Zahvaljujemo našim partnerima, korisnicima i svima koji su podržali našu viziju, i radujemo se daljnjem rastu uz stvaranje novih destinacijskih projekata", poručili su iz IRTA-e.
Foto: Studio 11
Ostavite komentar