Gradsko oko, sve poznatija aplikacija Grada Labina koja građanima pomaže u bržoj komunikaciji s gradskom upravom, omogućavajući da svaki mogući komunalni nedostatak prijave na jednostavan i brz način, pokazuje se veoma efikasnom.
Naime, samo u prvih šest mjeseci ove godine putem ove aplikacije riješeno je 230 zaprimljenih prijava, što je otprilike 90% svih upućenih zahtjeva, dok su ostali u obradi.
U najvećem postotku radilo se o određenim komunalnim problemima, a po istim je prijavama gradska uprava, odnosno odjel za komunalno redarstvo i upravljanje imovinom Grada Labina postupio u najkraćem mogućem roku.
„Vidljivo je kako smo kao građani sve svjesniji potrebe i prednosti ovakvog vida komunikacije. Nama kao gradskoj upravi ista zaista pomaže da se uklone svi nedostatci u najkraćem roku, a ono što uvijek napominjem je zajednički cilj daljnjeg razvoja grada kojeg čine i oni najsitniji detalji poput prijave manjeg komunalnog nedostatka u nekom određenom kutku Labina.
Nadam se da se će se svijest i one manjine, zbog kojih su ovakve intervencije potrebne razviti, te da će u budućnosti biti sve manje razbijenih sprava i opreme po igralištima ili odbačenog smeća.
To nam zaista ne treba, a da naša zajednička sredstva umjesto u sanaciju smetlišta, saniranje šteta ili postavljanje nadzornih kamera ubuduće uložimo u neka nova igrališta ili parkove.“ - istaknuo je Valter Glavičić, gradonačelnik Grada Labina.
Podsjetimo, GRADSKO OKO sustav je Gradske uprave Grada Labina koji omogućava uključivanje širokog broja sudionika u jednostavno stvaranje centralne evidencije komunalnih problema. Kroz različite načine prijavljivanja uočenih problema na terenu omogućava svim sudionicima da bez dodatnih napora i tehničkih znanja stvaraju sustavnu evidenciju uočenih problema s mogućnošću prosljeđivanja na osobe zadužene za pojedinu problematiku.
Građani se mogu registrirati putem web preglednika na stranici www.labin.oko.hr te potvrditi registraciju putem e-maila, a za dodatna pitanja obratiti se možete na labin@oko.hr. (labin.hr)