U petak, 29.11. u prostorijama Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ u Puli, s početkom u 10 sati, održat će se stručna konferencija marketinškog karaktera naziva „Marketalks: Mindest Matters“.
To je još jedna u nizu konferencija u sklopu projekta Marketalks koju svake godine organiziraju studenti marketinga Fakulteta ekonomije i turizma u Puli. Na ovogodišnjem izdanju Marketalksa sudjelovat će brojni stručnjaci iz područja marketinga i društvenih mreža.
Uz tematske panele i radionicu, posjetitelji mogu sudjelovati u nagradnim igrama te osvojiti neke od brojnih nagrada sponzora Marketalksa. Sadržaj konferencije bit će popraćen i prigodnim domjenkom.
Ulaz na konferenciju je besplatan te nije potrebna prethodna najava. Mentori projekta su izv. prof. dr. sc. Eri Ružić i Sara Maga, mag. oec.
Sponzori Marketalksa su: Kinema Pub, The Shipyard Pub, Brionka d.d., NK Istra 1961, Histris kvaliteta d.o.o., Ferenčić PBP, Kino Valli, Pietas Julia Pula, Fine fast food Piantina, Diva&Co, HUDU, Vesna Loborika d.o.o., Elite Gym, Orbis d.o.o., Adria Oil i Destilerija Krulčić.
Ostavite komentar