Na Weekendu smo doznali KAKVA ĆE BITI PREDSJEDNIČKA KAMPANJA i zašto sve mora početi i završiti s folkom

IstraIN

21 Rujan 2019 I 08:33

Na Weekendu smo doznali KAKVA ĆE BITI PREDSJEDNIČKA KAMPANJA i zašto sve mora početi i završiti s folkom
Jučer je na Weekendu veliki interes privukao panel Ko to tamo peva?: Novi val glazbenih trendova u regiji, a po prvi puta dodijeljena je i nagrada za najboljeg političkog PR-ovca. Megafon 2019. otišao je u ruke Marka Milića iz Ureda predsjednika Vlade.
 
„Nikad se nisam bojala, pjevala sam pjesme koje nitko ne bi pjevao“, poručila je Severina Kojić na jednom od najposjećenijih panela Tko to tamo peva: Novi val glazbenih trendova u regiji na kojem se raspravljalo o novom glazbenom žanru, kombinaciji folka i hip-hopa, koji je pokorio cijelu regiju. Uz Severinu, na panelu su sudjelovali i Tonči Huljić, Relja Milanković Reksona i Stefan Đurić Rasta. "Postoji samo jedno generalno pravilo, da na početku i na kraju sve završi na nečemu što zovemo folk. Možemo se mi s time sprdati, ali postoji nešto što je zapisano u DNK ovih prostora", kazao je Huljić i zaključio kako ljudi u Srbiji žive za glazbu, a u Hrvatskoj žele živjeti od glazbe.
 
vikend2.jpg
Najveći hrvatski komunikacijski stručnjaci i politički novinari raspravljali su što očekuju od predsjedničkih izbora na panelu Svi predsjednikovi ljudi. Andrija Jarak istaknuo je da bi ovo mogla biti najdosadnija kampanja do sada te da postoje četiri teme koje pale Hrvate, a to su partizani, ustaše, mito i korupcija. Nakon panela dodijeljen je ‘Megafon 2019.’ za najboljeg hrvatskog političkog PR-ovca, a nagradu je dobio Marko Milić iz Ureda predsjednika Vlade.
 
Što je dobra naslovnica i zašto je važna raspravljali su glavni urednici tiskovina iz Hrvatske Goran Gavranović, Slovenije - Robert Botteri i Srbije - Veljko Lalić na panelu Dobra naslovnica je dobra naslovnica. Botteri je istaknuo da na naslovnicama u Sloveniji najviše interesa izazivaju Tito, Hitler i Žižek. „Dobra naslovnica jednom tjedniku može povećati prodaju za 50 posto. U dnevnom listu poput 24 sata, naslovnica povećava prodaju za 5 ili 10 posto, a nekada je to bilo i do 30", otkrio je glavni urednik 24 sata Goran Gavranović.
 
Početak prvog dana festivala obilježio je i prvi video prijenos s drona na 5G mreži u ovom dijelu Europe uspostavljen između Rovinja i prvog 5G otoka u Hrvatskoj – otoka Krka. U glavnu dvoranu Weekenda uključen je live prijenos leta dronom iznad Krka, a publici se s Krka na 5G mreži obratio i Srđan Kovačević, izvršni direktor startupa Orqa. Testiranje se provelo na živoj 5G mreži, čime je Hrvatski Telekom prikazao kako će izgledati budućnost tehnologije.
 
FOX Networks Group Hrvatska na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu organizirao je izložbu pod nazivom National Geographic: Women - A century of change kojom slavi snažne, hrabre i ustrajne žene svih svjetskih kultura i naroda.

Ostavite komentar