Nakon što su se rovinjski SDP, Živi zid i IDS oglasili nakon sjednice Gradskog vijeća, isto je učinio i HDZ-ov vijećnik Sergio Rabar koji se osvrnuo na gradnju luke u Rovinju a priopćenje prenosimo u cijelosti.
''Ja kao vijećnik HDZ-a nisam nikada bio za to da se ne gradi nova gradska luka, dapače uvijek sam to podržavao jer i sam imam čamac bez veza.
Sporno je mjesto i položaj gradske luke, način kako je to predočeno građanstvu i vijećnicima, kao i mjesto gradnje luke, financijska sredstva i vlasništvo.
Prije otprilike 10-15 godina, izmjenom GUP-a određeno je da se uredi i proširi gradska luka i to duž ulice obala A. Negri i Vladimira Nazora, nasipanjem i proširenjem obalnog ruba te uređenje luke pontonima čime bi se dobilo preko 400 mjesta i ljepši i uređeniji dio grada.
Proširenjem obale riješili bi promet, parkiranje i omogućili poduzetnicima otvaranje poslovnh prostora i time rasteretili gužve u centru grada. Taj projekat se od vijećnika i građana tajio i nije realiziran. Međutim, 'došlo je do podilaženja krupnom kapitalu. Proširena je ACI marina tako da je sužen prostor za gradsku luku kao i dolazak u tu luku između marine i otoka Katarina.
Sa nova dva lukobrana na Katarini, smanjit ćemo strujanja mora u gradsku luku i time napraviti ekocid.
Smatram da u uvali kod bolnice ne treba raditi gradsku luku jer je to novi ekocid, tim prije što će se zbog niske razine mora, razbijati i produbljivati dno. Troškovi su enormno veliki, u prvoj fazi 45 milijuna kuna a do završetka po sindromu građenja gimnazijske dvorane i do 100 milijuna kuna.
S gradnjom luke oduzima se obalni prostor koji je pripadao bolnici Martin Horvat. Gradnja luke i bazena u prostoru bolnice, očito je u funkciji podizanja cijene povodom konačnog rješavanja prostora bolnice i polutoka koji joj pripada. Građanima koji žive na Centeneru za dolazak do luke treba prijeći 8 kilometara odnosno skoro koliko i do Bala. Stvarno je dobro isplanirano mjesto.
Smatram kako bi se trebalo odustati od projekta gradske luke na tom prostoru i gradsku luku izgraditi na mjestu sadašnje suhe marine na željezničkoj stanici koja bi veličinom i kapacitetom bila veća i manje koštala. U produžetku bi se mogao izgraditi i centar za vodene sportove s bazenom te gradsko kupalište', zaključio je Rabar.