Ministar mora, prometa i infrastrukture, Oleg Butković danas je na području Istarske županije obišao gradilišta cestovnih projekata na području Istarske županije, gdje Hrvatske ceste ulažu oko 80 milijuna kuna u izgradnju i obnovu državnih cesta.
Prilikom obilazaka projekata izgradnje i rekonstrukcije najznačajnijih prometnih objekata u Istri, ministar Butković istaknuo je značaj kontinuiteta građevinskih radova za daljni razvoj Istre, kao i činjenicu da su radovi nastavljeni neovisno o korona-krizi.
"Dobro je što se ulaže u izgradnju i obnovu državnih cesta u Istri. Za vrijeme korona-krize nismo zaustavljali te projekte, neovisno o tome što smo morali odrezati neke prihode Hrvatskim cestama, ali ono najvažnije investicije u Istri idu dalje.". - rekao je ministar, pri tom ustvrdivši da je trenutno najveća investicija izgradnja punog profila Istarskog ipsilona te bi 11 kilometara duga dionica od Rogovića do Cerovlja, trebala biti gotova do kraja lipnja, dok se nastavak odnosno završetak dionice do tunela Učka očekuje do početka turističke sezone 2021. godine:
"Ono što je jako bitno je druga cijev tunela i nastavak do Matulja, odnosno 'druga B2 faza', koja je dobila zeleno svijetlo u Hrvatskoj, a sada još uvijek očekujemo pozitivan odgovor Europske komisije te će potom ići na Vladu. Postoji sva dokumentacija, očekujem da će ta investicija krenuti do kraja ove godine.". - rekao je ministar Butković.
Konkretno, na području Istarske županije trenutno se realizira niz infrastrukturnih projekata, a neki od najznačajnijih svakako su izgradnja državne ceste na dionici 'Rogovići - Lindarski Križ', kraj Pazina, ukupne vrijednosti 42,9 milijuna kuna, zatim projekt 'Rekonstrukcija državne ceste D75', ukupne vrijednosti 17 milijuna kuna, a koja se realizira na dionici 'Novigrad - Stancija Rosello', zatim projekt 'Rekonstrukcija državne ceste D75 / dionica Novigrad – Stancija Rosello' u Novigradu, vrijedan 17 milijuna kuna, kao i projekt 'Rekonstrukcija državne ceste D75 / dionica Avenija Grada Vukovara' (bivša Kolodvorska), 2. i 4. faza te projekt 'Izgradnja spojnog kanala oborinske odvodnje', u Umagu, vrijedan 4,6 milijuna kuna.