Na službenoj web stranici Grada Rovinja objavljen je Protokol za korištenje dvorana, koje od četvrtka 24. rujna mogu koristiti isključivo seniorske ekipe, s obzirom da je Nacionalni stožer donio odluku kojom se ne dopušta korištenje dvorana za mlađa kategorije ukoliko djeca ne dolaze iz istog razreda.
Između ostalog sportski klubovi moraju voditi evidenciju svih prisutnih u dvorani i mjeriti temperature svojih članova na ulazu.
Također, poslije svakog treninga moraju se čistiti rekvizti, voditi računa o ulasku i izlasku iz dvorane po protokolu, a između svake skupine mora biti najmanje 15 minuta pauze za dezinfekciju.
’’Treninzi i sportsko-rekreativne aktivnosti moraju udovoljiti sigurnosnim uvjetima za provedbu aktivnosti: najmanje 7 m2 neto površine poda po osobi odnosno 10 m2 bruto površine. Broj osoba pritom uključuje i trenere, instruktore, voditelje odnosno sve osobe koje se nalaze u prostoru za trening ili športsko-rekreativnih aktivnosti.’’
UZ POSEBNE MJERE, TRIBINE SU OTVORENE ZA GLEDATELJE
Kako stoji u samom Protokolu, na tribinama osobe smiju sjediti na način da su udaljene 1,5 metar jedna od druge odnosno preporučuje se da maksimalan broj osoba u gledateljstvu ne prelazi 1/4 ukupnog kapaciteta u gledateljstvu.
Preporučuje se da osobe u gledateljstvu sjede tako da nisu smještene jedna iza druge već da u svakom sljedećem redu osoba sjedi za dva mjesta pomaknuta udesno u odnosu na osobu u prethodnom redu.
Gledateljima će se prije ulaska na tribinu izmjeriti tjelesnu temperaturu. Ukoliko osoba ima tjelesnu temperaturu višu od 37,2 °C biti će upućena na kućnu njegu i neće moći ući u prostor za gledatelje.
Za vrijeme ulaska i izlaska iz sportskog centra, kao i tijekom boravka odnosno prolaska gledatelja kroz sportski centar na kojem se održava natjecanje (hodnici, sanitarni čvor i sl.) jasno će se putem plakata komunicirati preporuka za držanje razmaka od 1,5 metra kao nužnu fizičku udaljenost.
Ostavite komentar