Bryan Adams ovog srpnja stiže u pulsku Arenu!
Ulaznice za koncert u pulskoj Areni osigurajte na vrijeme putem sustava Eventim, online ili na ovlaštenim prodajnim mjestima.
19:15Prije 1 h19.01.2025
Kampanja koju je Hrvatska turistička zajednica provela na društvenim mrežama „Croatia Full of New Beginnings“ na 15 inozemnih tržišta s ciljem zadržavanja vidljivosti i prisutnosti Hrvatske kao turističke destinacije, postigla je svega u mjesec dana odlične promotivne rezultate ostvarivši preko 30 milijuna impresija, dok se ukupan broj interakcija korisnika s oglasima popeo na više od 2 milijuna.
Kampanja je provedena na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok i to na tržištima Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Italije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Nizozemske, Francuske, Slovenije, Švedske, Norveške, Belgije i Švicarske.
„Rezultati kampanje na društvenim mrežama potvrđuju kako su naši brojni pratitelji itekako željni novih putovanja i dolaska u Hrvatsku. U ovim je trenucima ključno zadržavanje vidljivosti Hrvatske na inozemnim tržištima, ali i povoljne epidemiološke situacije kako bi naša zemlja i
ove godine bila percipirana kao sigurno turističko odredište“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako s tim ciljem na devet tržišta uskoro kreće provedba zasebne promotivne kampanje „Safe stay in Croatia“, dok će se glavne pozivne
kampanje provoditi tijekom proljeća ovisno o epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu.
Velik interes unutar kampanje pobudile su objave o parkovima prirode Papuk, Kopački rit, Medvednica i Žumberak, ali i objave o hrvatskim dvorcima, kurijama i ljetnikovcima. Posebnu pažnju i reakcije izazvale su i objave o vinskim cestama te hrvatskoj gastronomskoj ponudi, kao
i prijedlog otkrivanja bogate ponude Slavonije i Baranje.
Upravo je promocija Hrvatske kroz manje poznata odredišta i lokalitete bio jedan od ciljeva kampanje u sklopu koje su se putem atraktivnih fotografija komunicirane kratke i zanimljive priče, odnosno prijedlozi kako provesti odmor u Hrvatskoj s naglaskom na proizvode poput
eno-gastronomije, prirodnih ljepota, kulture, aktivnog odmora i dr.
U trećoj sezoni kao i prethodnih godina očekuje nas pet koncerata koji će se odvijati od siječnja do travnja.
13:03Prije 7 h19.01.2025
Uvertira u zimsko razdoblje bit će meniji u kojima će glavnu ulogu imati kiseli kupus, a menu će se sastojati od predjela, glavnog jela i deserta te će se nuditi po promotivnim cijenama u rasponu od 20€ do 30€.
20:28Prije 23 h18.01.2025
Reportaža vodi čitatelje kroz najatraktivnije lokacije poluotoka, od povijesnih gradova do lokalnih kulinarskih iskustava.
19:14Prije 1 d18.01.2025
Vrhunska neurologinja u Puli otkriva kako emocije i racionalnost oblikuju naš život.
17:23Prije 1 d18.01.2025
Njegova povijest seže u 13. stoljeće kada je obitelj de Castro Pola na tom mjestu sagradila domus, koji je kasnije evoluirao u utvrdu.
15:12Prije 1 d18.01.2025
Rezervirajte svoju vožnju na broj 099 545 56 22 i uživajte u sigurnom povratku kući!
11:23Prije 1 d18.01.2025
Popularni Đoser, kako su ga svi tada u Puli i na domaćoj rock- sceni zvali, izgubio je bitku sa opakom bolešću, ali je u srcima svojih prijatelja ostao zapamćen kao plemenita osoba.
09:04Prije 1 d18.01.2025
Mamin kutak donosi savjete za roditelje.
08:35Prije 1 d18.01.2025
Ostavite komentar