NAGRAĐENI LAUREATI! U Puli dodjeljene godišnje nagrade Zlatna koza - Capra d'oro

IstraIN

19 Prosinac 2023 I 11:14

NAGRAĐENI LAUREATI! U Puli dodjeljene godišnje nagrade Zlatna koza - Capra d'oro

Zlatna koza - Capra d'oro godišnja je nagrada koju od 1994. godine dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije za izuzetan doprinos na području marketinških aktivnosti u turizmu Istre, posebno na području unaprjeđenja proizvoda i području turističke promocije za aktivnosti, proizvode i projekte s područja Istarske županije.

Na ovaj način Turistička zajednica Istre želi odati priznanje idejama, projektima i manifestacijama koje su svojom originalnošću, značajem i dosegom unaprijedile imidž Istre kao kvalitetne turističke destinacije, a sve to s ciljem motiviranja privatnog i javnog turističkog sektora za poboljšanje kvalitete promocije te priznavanja uloženih napora od strane sudionika u promociji destinacije kroz prikaz najboljih dostignuća u turizmu Istre.

Svečana dodjela godišnje nagrade Turističke zajednice Istre za 2023. godinu održana je u Puli 18. prosinca, u Grand Hotelu Brioni Pula - A Radisson Collection Hotel. 

Kandidature u kategoriji - Inovativnih proizvoda:

  • Kapelin: obična štorija o neobičnom Labinjanu - Zajednički projekt labinskih učiteljica pretočen u slikovnicu za najmlađe naraštaje kojom se upoznaju sa životom i djelom Matije Vlačića Ilirika
  • Živi i radi u središnjoj Istri - Live and work in central Istria - Promotivna kampanja kojom se prikazuje digitalnim nomadima sve mogućnosti života i rada u središnjoj Istri
  • SeaStar Hero by DiveOUT Poreč - Inovativan turistički proizvod u globalnim okvirima koji turizam i brigu za okoliš kao nužan rastući trend spaja u cjelinu.
  • Plominska virtualna tura u proširenoj stvarnosti - Putem virtualnog vodiča, grofice Tonetti, posjetiteljima se omogućuje da urone u svijet povijesti, legendi i lokalnih priča
  • Valorizacija ribarske tradicije i gastronomije u Novigradu - Projekt obuhvaća niz aktivnosti u cilju jačanja prepoznatljivosti i jasnog identiteta vodeći se smjernicama održivog turizma i očuvanja lokalne baštine

zlatna_koza29-181223_PlayfulMemories.jpg

U kategoriji inovativnih proizvoda proglašen je SeaStar Hero by DiveOUT Poreč - Inovativan u globalnim okvirima, ovo je projekt koji na zabavan način nudi posjetiteljima plaža da istraže podmorje Jadrana, zabavljaju se i sudjeluju u uklanjanju sitnog otpada iz mora.

Na plažama u Poreču gosti su ovog ljeta mogli preuzeti opremu za čišćenje i upustiti se u aktivnost ronjenja na dah te istovremeno prikupljati otpad na koji naiđu.

Kao nagrada, svakom sudioniku uručena je majica koja je uz to na jedan dan osigurala i dodatne pogodnosti u ugostiteljskim objektima u gradu.

U manje od 3 mjeseca na samo 5 lokacija je više od tisuću sudionika iz mora izvuklo 4.500 predmeta. Projekt su podržala čak 54 ugostiteljska objekta u gradu, a svi su zajedno pokazali kako se na kreativan način mogu povezati domaćini i posjetitelji u zajedničkom cilju očuvanja čistog mora za sadašnje i buduće generacije.

U planu je širenje projekta diljem priobalja. Autori projekta su Turistička zajednica Grada Poreča i Sonda, a priznanje su preuzeli direktor porečke Turističke zajednice Nenad Velenik i u ime Sonde Jelena Fiškuš i Sean Poropat.

Zlatna-koza-2023b.jpg

Kandidature u kategoriji - Turističkih proizvoda:

  • La mula de Parenzo tours - Interpretativna šetnja kroz povijest, uz najpopularniju Porečanku iz pjesme „La mula de Parenzo“
  • Tematske ture Pula - Kostimirane ture koje uz kontraste sadašnjice povezuju posjetitelje s Austro- Ugarskom, kulturom tog vremena i poznatim likovima koji su živjeli u Puli ili svojim boravkom utjecali na promjenu, kulturu i prepoznatljivost grada
  • Novi vinski podrum obitelji Tomaz - Nova atraktivna vinarija smještena u podnožju srednjovjekovnog Motovuna, iz koje se pruža prekrasan pogled na Motovun, motovunsko vinogorje i dolinu rijeke Mirne
  • „Istrijanska štorija“ restorana Spinnaker - Jelovnik koji predstavlja gastronomsku mapu Istre gdje svako jelo predstavlja fragment regionalne povijesti i tradicije.
  • Maistra Collection paketi ekskluzivnih doživljaja - Serija unikatna četiri paketa doživljaja za goste Maistrinih najboljih hotela
  • 10. Nikola Tesla EV Rally Croatia - Luksuzna tura koja uspješno spaja e-mobility i turizam kreirajući novu turističku nišu za turiste s e-vozilima koji dolaze uživati u sportskom programu, ali i obilasku prirodnih ljepota, kulturnih znamenitosti te gourmet doživljaja.

zlatna_koza10-181223.jpg

U kategoriji turističkih proizvoda proglašen je Novi vinski podrum obitelji Tomaz.

Nova atraktivna vinarija smještena u podnožju Motovuna ostvarenje je dugogodišnjeg sna obitelji Tomaz.

Moderan i suvremeno opremljeni podrum motovunske vinarije ubraja se u najznačajnije investicije u sektoru vinarstva i logičan je slijed razvoja obiteljske vinarije koja spada među najnagrađivanije u Hrvatskoj.

Veliki vinski podrum, u neposrednoj blizini obiteljske kuće Tomaz, s predivnim pogledom na motovunski pejzaž, nudi i edukacijsko-degustacijsku dvoranu te prodajno-izložbeni prostor.

Paralelno s početkom izgradnje novog podruma, vinarija Tomaz je u 2022. godini priredila rebrending vizualnog identiteta „Vina van okvira“, koji kroz vinske etikete, odnosno četiri linije vina, promovira Motovun kao destinaciju: pjenušava vina (Rijeka Mirna), svježa vina (Motovunsko tlo), odležana vina (Motovunska šuma) i premium vina (Bijeli tartuf).

U ime obitelji Tomaz priznanje je preuzeo gosp. Klaudio Tomaz.

zlatna_koza14-181223.jpg

Kandidature u kategoriji - Vizualnih komunikacija:

  • Svijet okusa središnje Istre - Gourmet brošura središnje Istre donosi priče o tradicionalnim jelima i delicijama s područja središnje Istre te na jednom mjestu objedinjuje popis ugostiteljskih objekata, OPG-ova i gastronomskih manifestacija na području TZ-a središnje Istre
  • Grožnjan-Grisignana: Svaki trenutak je umjetnost - Ogni instante è arte Kreirani su slogan i vizualni identitet te novi promotivni materijali: brošura s ilustriranom mapom, video spot, serija fotografija destinacije i ostali, primjereni suvremenim marketinškim kanalima
  • Vodnjanske štorijice - Storielle dignanesi - Jedinstveni kulturno-turistički projekt koji bogatu vodnjansku baštinu, legende i priče, pretvara u impresivno, višejezično iskustvo stripa
  • Playful Memories (Your Perfect Playground) - Film koji prikazuje raznolikost outdoor aktivnosti u prekrasnom okruženju Istre prateći četiri različite skupine ljudi
  • Iz srca Istre - Promotivni spot Histrisa kojim se trajno arhivira istarska gastronomska scena, tradicija i doživljaj Istre te poziva na novi susret s okusima prošlosti.

zlatna_koza26-181223_Vinistra.jpg

Za najbolji projekt u kategoriji vizualnih komunikacija je Promotivni video Playful Memories (Your Perfect Playground).

Inspirativni film prikazuje raznolikost outdoor aktivnosti u prekrasnom okruženju Istre. Prateći četiri različite skupine ljudi, film istražuje svijet penjanja, vožnje kajakom, trail trčanja i nordijskog hodanja.

Cilj filma je inspirirati i privući zaljubljenu publiku u outdoor sportove, potičući ih da istraže prirodne ljepote, povijesne lokalitete, raznolikost avantura na području destinacija Rovinj, Vrsar, Bale, Svetvinčenat i Kanfanar.

Dok pratimo pripreme i iskustva protagonista, film prenosi osjećaj pustolovine i zajedništva među ljubiteljima prirode. Slogan „Your Perfect Playground“ poziva gledatelje da se pridruže toj zajednici ljubitelja prirode i sami dožive čaroliju Istre kroz outdoor aktivnosti.

Rovinj, Vrsar, Bale, Svetvinčenat i Kanfanar destinacije su koje su uz podršku hotelske kompanije Maistra odlučile pomicati granice outdoor ponude te sustavno i kvalitetno razvijati outdoor proizvod za rekreativce, obitelji, vrhunske sportaše i klubove te sve ljubitelje avanturističkog duha.

Priznanja su preuzeli Bernard Musulin, voditelj projekata u Maistri i predstavnik klastera turističkih zajednica Rovinj-Rovigno, Kanfanar, Bale-Valle, Svetvinčenat i Vrsar te Sanel Isanović, kreativni direktor Levela52.

zlatna_koza23-181223_BernardMusulin_SanelIsanovic.jpg

Kandidature u kategoriji - Eventi:

  • Concours Mondial de Bruxelles - Istra 2023 Jubilarno 30. izdanje svjetskog ocjenjivanja Concours Mondial de Bruxelles (CMB) održano je u mjesecu svibnju u Istri.
  • Weekend Food Festival - Jedinstveni događaj koji okuplja najbolje svjetske chefove, stručnjake iz područja gastronomije, prehrambene industrije i ugostiteljstva i gourmet zaljubljenike.
  • Advent Rovinj - L' avvento Rovigno - Novi koncept i vizualni identitet Adventa u destinaciji Rovinj-Rovigno 
  • Tunalicious Street Food Festival 2023 - Gastronomska manifestacija s ciljem brendiranja Poreča kao grada gdje se jede najbolja tuna na Jadranu
  • 5. Rovinj art&more - Festival koji promiče kazališne i glazbene umjetnosti uz prezentaciju dodatnih sadržaja poput modnih revija, izložbi, promocija knjiga.
  • Rocks&Stars Festival @ Caveromane Festival - nastao nadahnut zvijezdama i kamenim zidovima starog rimskog kamenoloma kao poseban doživljaj koji ima i humanitarni karakter.
  • Pozdrav ljetu - Sunset edition by Ana Rucner - Koncert Ane Rucner na arheološkom nalazištu Vižula uz goste
  • DanceStar World Dance Masters 2023 - Svjetsko plesno finale World Dance Masters koje se tradicionalno održava u Poreču u sportskim dvoranama Interspport i Žatika.
  • Josipa Lisac u Malom rimskom kazalištu: Dnevnik jedne ljubavi - Koncert kao jubilarna, 50. obljetnička izvedba antologijskog, legendarnog glazbenog izdanja.
  • CRO Race - Međunarodna biciklistička utrka koja istovremeno promiče i biciklizam i turistički potencijal Hrvatske
  • Gates of Agartha - Novoosmišljeni koncept festivala elektronske glazbe koji je po prvi puta organiziran u ovom dijelu Europe
  • Festival kratkog metra Novigrad - Jedini festival na području Istarske županije koji prikazuje isključivo filmove kratkog formata te prvi filmski festival na području grada Novigrada

zlatna_koza17-181223.jpg

U kategoriji za najbolji event u 2023. godini nagrađen je 30. Concours Mondial de Bruxelles - Istra 2023.

Jubilarno 30. izdanje svjetskog ocjenjivanja Concours Mondial de Bruxelles (CMB) održano je u Istri, uz 320 ocjenjivača iz 50 zemalja među kojima i 14 hrvatskih.

Od 10. do 14. svibnja ocijenili su 7.504 uzoraka vina, ali i posjetili Nacionalni park Brijuni, Vodnjan, kušali maslinova ulja i posjetili više od 20 istarskih vinarija te su imali priliku upoznati krajolik i gourmet ponudu Istre.

CMB direktno utječe na turistički, gospodarski i vinarski sektor zbog svojeg globalnog značaja, a Istra je domaćinstvom najprestižnijeg vinskog natjecanja dobila i vinske ambasadora koji su nakon obilaska poluotoka i istarskih vinarija bili impresionirani autohtonim sortama, gourmet ponudom, kulturnom baštinom i prekrasnim pejzažima.

Ovakav vinski event u Istri i Hrvatskoj još nije dogodio pa se može reći da je ovo Liga prvaka vinskog svijeta. Organizaciju eventa potpisuje Udruga vinara i vinogradara Istre Vinistra, a nagradu je u ime cijelog tima preuzeo predsjednik Vinistre Luka Rossi.

zlatna_koza11-181223.jpg

Nagrade laureatima uručio je predsjednik Turističke zajednice Istarske županije, župan Boris Miletić.

Javni poziv za prijavu kandidatura objavljen je povodom Svjetskog dana turizma u godini u kojoj istarski i hrvatski turizam ispisuju povijesne brojke i nastavljaju razvijati iznimne projekte.

Kandidature je ocjenjivalo Povjerenstvo u čijem su radu sudjelovali: Boris Miletić, predsjednik TZ Istarske županije, Barbara Ban, novinarka Jutarnjeg lista, Sara Prenc, Studio Tumpić/Prenc, Milan Pavlović, novinar Glasa Istre, Boris Žgomba, član Turističkog vijeća TZ Istarske županije i Denis Ivošević, direktor Ureda Turističke zajednice Istre.

Ove godine nažalost nisu pristigli prijedlozi za dodjelu nagrade pojedincima, no raduje činjenica da se velika pažnja posvećuje kreiranju brojnih i raznovrsnih projekta, proizvoda, doživljaja i aktivnosti na području našeg poluotoka, koje kroz dodjelu godišnje nagrade možemo predstaviti.

Ostavite komentar