U okviru projekta EcoQuest - Narrative video game, od 30. listopada 2024. bit će dostupan Pedagoški vodič za zeleno obrazovanje.
Ovaj vodič predstavlja iznimno vrijedan resurs namijenjen svima koji rade s mladima, a cilj mu je opremiti ih alatima i znanjima potrebnim za aktivno sudjelovanje u očuvanju okoliša i borbi protiv klimatskih promjena.
Poglavlja koja su uključena u vodič:
1. Uvod u zeleno obrazovanje
Vodič započinje s osnovama zelenog obrazovanja, naglašavajući ključne ciljeve i načela. Također će obraditi kako stvoriti uključivo okruženje za učenje koje potiče ekološku svijest među mladima.
2. Razumijevanje Zemljine dinamike
Poglavlje koje se bavi ključnim pojmovima poput okoliša, ekologije, bioraznolikosti i klime. Objasnit će se učinci klimatskih promjena i raznolikost mikroklimatskih uvjeta, pružajući osnovno razumijevanje ovih pojmova.
3. Osnaživanje mladih i poduzimanje akcija
U ovom dijelu fokus je na sudjelovanju i zagovaranju mladih. Pružit će se alati za zagovaranje i javnu komunikaciju koji potiču mlade na preuzimanje inicijative u svojim zajednicama.
4. Medijska i informacijska pismenost
Poglavlje usmjereno na razvoj kritičkog razmišljanja i odgovornog korištenja podataka. U ovom dijelu bit će objašnjeni principi etičkog informiranja javnosti, koji su ključni za formiranje informiranih i odgovornih mladih pojedinaca.
5. Pripovijedanje i igrifikacija
Ključni elementi vodiča bit će korištenje igara i pripovijedanja kao inovativnih alata za obrazovanje. Primjeri korištenja videoigara u zelenom obrazovanju pružit će nove pristupe angažmanu mladih.
Pedagoški vodič donosi brojne praktične savjete i resurse koji će pomoći učiteljima, mentorima i svim zainteresiranim osobama u obrazovanju i aktivaciji mladih u pitanjima zaštite okoliša.
Ova zbirka znanja i alata osmišljena je kako bi potaknula mlade na preuzimanje odgovornosti za svoju budućnost i planet.
Svi zainteresirani za preuzimanje vodiča mogu očekivati više informacija u nadolazećim danima.
Projekt financira Europska unija. Izražena stajališta i mišljenja su autorova i ne odražavaju nužno stajališta Europske unije ili Izvršne agencije za obrazovanje i kulturu (EACEA). Europska unija ni EACEA ne mogu se smatrati odgovornima za sadržaj.
Ostavite komentar