Sve se nema! Hrvati za 'Black friday' prošle godine potrošili više od 76 milijuna eura

IstraIN

26 Studeni 2024 I 12:15

Sve se nema! Hrvati za 'Black friday' prošle godine potrošili više od 76 milijuna eura

Black Friday, ili Crni petak, postao je simbol globalnog potrošačkog ludila koje svake godine bilježi sve veće brojke.

Hrvatska nije iznimka, s prošlogodišnjom potrošnjom od 76 milijuna eura, što je porast od čak 17 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Trgovci vješto koriste psihologiju prodaje kako bi stvorili osjećaj hitnosti i ekskluzivnosti kroz velike popuste i ograničene ponude.

Mnogi kupci unaprijed planiraju i štede za ovaj dan, ali često završe impulzivno kupujući stvari koje im nisu nužno potrebne.

S druge strane, trgovci ulažu ogromne resurse u marketing kako bi maksimalno iskoristili priliku za zaradu. Stručnjaci upozoravaju na opasnosti pretjerane potrošnje, naglašavajući kako emocije i osjećaj propuštanja igraju ključnu ulogu u kupovnim odlukama.

Unatoč ekonomskim izazovima, brojke ukazuju na sve veću spremnost građana za trošenje.

Black Friday tako nije samo dan popusta, već i društveni fenomen koji oslikava moderni konzumerizam. Ključno je, stoga, da kupci mudro planiraju svoje troškove i izbjegavaju zamke impulzivne potrošnje.

Ostavite komentar