Iz Udruge Glas poduzetnika navode da su Vladi poslali dopis oko problema s kojima se zbog uvođenja propusnica suočavaju hotelijeri vezano za unaprijed dogovorene aranžmane. "Nacionalni stožer civilne zaštite nakon našeg dopisa izdao je jasan naputak u kojemu stoji da gosti hotela moraju dobiti propusnice. Međutim, jučer i danas javljaju nam se mnogobrojni hotelijeri koji su iznenađeni činjenicom da njihovi gosti ne mogu dobiti propusnice".
Bitno je istaknuti da hoteli nisu zatvoreni i da se u njima poštuju sve epidemiološke mjere. Stoga smatramo da gosti imaju pravo iskoristiti aranžmane koje su platili. Doista ne razumijemo koji je razlog da se gostima koji imaju rezervaciju ne izdaju E-Propusnice.
"Ako Vlada RH ne izda E-Propusnice svima onima koji su na vrijeme rezervirali i platili smještaj u hotelu ili apartmanu, kao i kupili aranžman preko putničke agencije, a za vrijeme predstojećih praznika, hotelijeri i putničke agencije će imati pravo tužiti državu i tražiti nadoknadu štete te vjerujem da će navedenu odštetu u cijelosti i dobiti“, rekao je Hrvoje Bujas, predsjednik udruge Glas poduzetnika.
Foto: Marin Tironi/PIXSELL
Ostavite komentar