U Rovinju predstavljena Smart City aplikacija koja gradske usluge čini još dostupnijima i bržima!
'Rovinj-Rovigno Direct' dostupna je za preuzimanje putem Google Play trgovine i App Store-a, čime Rovinj postaje dio mreže pametnih gradova koji koriste digitalne alate za stvaranje dostupnijeg i transparentnijeg upravljanja u službi građana.
Grad Rovinj ovog je petka predstavio aplikaciju 'Rovinj-Rovigno Direct' koja donosi temeljitu digitalnu promjenu u komunikaciji građana s gradom. Ovime Rovinj nastavlja s modernizacijom i digitalizacijom gradskih usluga koje su brže, učinkovitije i dostupnije.
Digitalna platforma temelji se na nagrađivanom OneCityApp rješenju Hrvatskog Telekoma i Combisa, a sufinancirana je sredstvima Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.
'Rovinj-Rovigno Direct' aplikacija transformira način na koji građani koriste gradske usluge kroz tri ključne inovacije: centralizirani pristup svim gradskim događanjima (od kulturnih programa do javnih radova), personalizirane obavijesti prema lokaciji i interesima građana (poput promjena u rasporedu odvoza otpada ili zatvaranja prometnica), mogućnost plaćanja gradskih računa, te izravan chat s gradskim službama čime onda nema potrebe za telefonskim pozivima ili osobnim posjetima šalterima.
Ova tri elementa zajedno omogućavaju da su gradske usluge dostupne bez potrebe za čekanjem u redovima, a sve važne informacije dolaze na jedno centralno i mjesto koje je uvijek na dohvat ruke.
„Implementacijom i stavljanjem u punu funkcionalnost 'Rovinj-Rovigno Direct' aplikacije, naš grad je postao još tehnološki napredniji. Ovime smo ne samo uspjeli pojednostaviti komunikaciju s gradskim službama već smo je učinili i transparentnijom, bržom, učinkovitijom te smo našim sugrađanima omogućili platformu koja im olakšava svakodnevni život, a usluge čini dostupne na dlanu“, izjavio je gradonačelnik Rovinja dr. sc. Marko Paliaga.
Grad Rovinj
Posebno korisna funkcionalnost je plaćanje gradskih računa bez odlaska na banku ili poštu. Umjesto čuvanja papirnatih uplatnica i stajanja u redovima, građani sada mogu sve gradske račune i račune gradskih vrtića platiti bez provizije, jednostavnim klikom na mobitelu. Sustav automatski čuva sve uplatnice, što dodatno olakšava administraciju.
„Digitalizacija je neizostavni korak u izgradnji modernih urbanih sredina, a OneCityApp inovativno rješenje, koje smo razvili u HT Grupu, kroz suradnju Hrvatskog Telekoma i Combisa, omogućuje učinkovitije upravljanje resursima, smanjuje operativne troškove i što je najvažnije, povećava kvalitetu života građana.
Rovinj je prepoznao prednosti digitalne transformacije i pridružio se gradovima koji su već implementirali naše rješenje, a ponosni smo što aplikaciju koristi više od 35.000 aktivnih korisnika, a 91% ih ističe kako im pruža stvarnu vrijednost“, istaknula je Marijana Bačić, članica Uprave Hrvatskog Telekoma i direktorica Combisa.
Grad Rovinj
Aplikaciju je moguće koristiti na dva načina: kao glavni alat komunikacije s gradom, što zahtijeva prijavu putem sustava e-Građani (NIAS) za pristup punoj funkcionalnosti, uključujući plaćanje računa i sigurnu komunikaciju s gradskom upravom, ili kao izvor informacija o događanjima, za što nije potrebna prijava.
'Rovinj-Rovigno Direct' dostupna je za preuzimanje putem Google Play trgovine i App Store-a, čime Rovinj postaje dio mreže pametnih gradova koji koriste digitalne alate za stvaranje dostupnijeg i transparentnijeg upravljanja u službi građana.
Najbolji sportaši natječu se na stazi dugoj 100 kilometara uz predivni Raški zaljev, gdje će snaga, izdržljivost i povezanost jahača i konja odlučiti tko će biti prvak Balkana 2025. godine.
Važno je biti spreman i upoznati se s najvažnijim uputama za zaštitu od vrućine i svih posljedica koje toplinski valovi mogu ostaviti- budite na oprezu!
Festival donosi niz vrhunskih koncerata u kojima će nastupiti međunarodno priznati orkestri, solisti i ansambli, kao i 9. izdanje međunarodnog glazbenog natjecanja.
Posebna svečanost održat će se večeras i za veteranske ekipe koje su u prijašnjim godinama obilježile ovaj turnir – njima će biti dodijeljene posebne plakete u znak zahvalnosti i priznanja.
Sjećanje na Antona Bulića Nina i danas živi među njegovim kolegama i sugrađanima kao trajni podsjetnik na odgovornost i opasnosti koje vatrogasci svakodnevno preuzimaju u službi zaštite života drugih.
Vatrogasci su odmah po dojavi izašli na teren, ogradili područje i u suradnji s djelatnicima kampa dogovorili uklanjanje stabla za jutarnje sate, kada su uvjeti za rad sigurniji.
"Ove je godine onemogućen pristup sa stijena na betonirani dio plaže s ležaljkama, jer je hotel povukao ogradu skroz do mora. Također su na dio plaže ispod svojih ležaljki dovukli veliko kamenje i postavili iznad njega betonske vaze sa cvijećem."
Ispunjavanje ankete traje otprilike 5 minuta i iznimno je značajno za oblikovanje smjernica za budući razvoj sporta u Puli. Anketu koja se nalazi na stranicama Grada možete ispuniti do ponedjeljka, 30. lipnja 2025. godine.
''Valamar sustavno ulaže u razvoj korisničkog iskustva i uvjete rada zaposlenika“, izjavila je Vesna Otočan, direktorica Odjela rezervacijskog centra u Valamaru.
Primjer Buzeta pokazuje da su sustavna ulaganja i edukacija građana ključni faktori uspjeha, no da bi se postigli nacionalni ciljevi – potreban je širi zahvat i podrška svim jedinicama lokalne samouprave.
Ostavite komentar