U Rovinju predstavljena Smart City aplikacija koja gradske usluge čini još dostupnijima i bržima!

'Rovinj-Rovigno Direct' dostupna je za preuzimanje putem Google Play trgovine i App Store-a, čime Rovinj postaje dio mreže pametnih gradova koji koriste digitalne alate za stvaranje dostupnijeg i transparentnijeg upravljanja u službi građana.

Ena Piglić
Ena Piglić

9 Svibanj 2025 I 16:38

U Rovinju predstavljena Smart City aplikacija koja gradske usluge čini još dostupnijima i bržima!
Grad Rovinj

Grad Rovinj ovog je petka predstavio aplikaciju 'Rovinj-Rovigno Direct' koja donosi temeljitu digitalnu promjenu u komunikaciji građana s gradom. Ovime Rovinj nastavlja s modernizacijom i digitalizacijom gradskih usluga koje su brže, učinkovitije i dostupnije.

Digitalna platforma temelji se na nagrađivanom OneCityApp rješenju Hrvatskog Telekoma i Combisa, a sufinancirana je sredstvima Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

'Rovinj-Rovigno Direct' aplikacija transformira način na koji građani koriste gradske usluge kroz tri ključne inovacije: centralizirani pristup svim gradskim događanjima (od kulturnih programa do javnih radova), personalizirane obavijesti prema lokaciji i interesima građana (poput promjena u rasporedu odvoza otpada ili zatvaranja prometnica), mogućnost plaćanja gradskih računa, te izravan chat s gradskim službama čime onda nema potrebe za telefonskim pozivima ili osobnim posjetima šalterima.

Ova tri elementa zajedno omogućavaju da su gradske usluge dostupne bez potrebe za čekanjem u redovima, a sve važne informacije dolaze na jedno centralno i mjesto koje je uvijek na dohvat ruke.

„Implementacijom i stavljanjem u punu funkcionalnost 'Rovinj-Rovigno Direct' aplikacije, naš grad je postao još tehnološki napredniji. Ovime smo ne samo uspjeli pojednostaviti komunikaciju s gradskim službama već smo je učinili i transparentnijom, bržom, učinkovitijom te smo našim sugrađanima omogućili platformu koja im olakšava svakodnevni život, a usluge čini dostupne na dlanu“, izjavio je gradonačelnik Rovinja dr. sc. Marko Paliaga.

Grad Rovinj

Posebno korisna funkcionalnost je plaćanje gradskih računa bez odlaska na banku ili poštu. Umjesto čuvanja papirnatih uplatnica i stajanja u redovima, građani sada mogu sve gradske račune i račune gradskih vrtića platiti bez provizije, jednostavnim klikom na mobitelu. Sustav automatski čuva sve uplatnice, što dodatno olakšava administraciju.

„Digitalizacija je neizostavni korak u izgradnji modernih urbanih sredina, a OneCityApp inovativno rješenje, koje smo razvili u HT Grupu, kroz suradnju Hrvatskog Telekoma i Combisa, omogućuje učinkovitije upravljanje resursima, smanjuje operativne troškove i što je najvažnije, povećava kvalitetu života građana.

Rovinj je prepoznao prednosti digitalne transformacije i pridružio se gradovima koji su već implementirali naše rješenje, a ponosni smo što aplikaciju koristi više od 35.000 aktivnih korisnika, a 91% ih ističe kako im pruža stvarnu vrijednost“, istaknula je Marijana Bačić, članica Uprave Hrvatskog Telekoma i direktorica Combisa.

Grad Rovinj

Aplikaciju je moguće koristiti na dva načina: kao glavni alat komunikacije s gradom, što zahtijeva prijavu putem sustava e-Građani (NIAS) za pristup punoj funkcionalnosti, uključujući plaćanje računa i sigurnu komunikaciju s gradskom upravom, ili kao izvor informacija o događanjima, za što nije potrebna prijava.

'Rovinj-Rovigno Direct' dostupna je za preuzimanje putem Google Play trgovine i App Store-a, čime Rovinj postaje dio mreže pametnih gradova koji koriste digitalne alate za stvaranje dostupnijeg i transparentnijeg upravljanja u službi građana.

Ostavite komentar