Na BalCannesu u sklopu Dana komunikacija uručena priznanja najboljima
Grand Prix BalCannesa na Danima komunikacija osvojili su BBDO Zagreb i Zagrebačka pivovara, Bruketa&Žinić&Grey najbolja je agencija regije BalCannesa, a Marodi najbolji oglašivač regije!
Pobjednici BalCannesa, regionalnog natjecanja u kreativnosti na kojem se natječu agencije Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 15. svibnja u večernjim satima na pozornici Dana komunikacija, koji su okupili najbolje od regionalne kreativnosti u Rovinju.
Grand Prix osvojili su BBDO Zagreb i Zagrebačka pivovara za projekt BUDI HRABAR, BUDI ZDRAV. Titula najbolje agencije pet zemalja BalCannesa pripala je agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a najboljim oglašivačem proglašen je Marodi!
Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
09:36Prije 44 d18.05.2025
Posebna nagrada Editor's Pick Award, u selekciji predstavnika strukovnih medija iz regije, otišla je u ruke Marodija i agencije Bruketa&Žinić&Grey za projekt A soup to remember.
Na BalCannesu, koji je ove godine okupio najbolje od kreativnosti u pet zemalja regije, agencije su se mogle natjecati u tri skupine – I. Market Mosaic, II. Design Mosaic i III. Positive Change Mosaic, a za svoje su projekte unutar kategorija mogle osvojiti brončane, srebrne i zlatne nagrade. U nastavku pronađite popis dobitnika po kategorijama.
FOOD
U kategoriji Food dobitnici su zlatne nagrade Marodi i Bruketa&Žinić&Grey za projekt A soup to remember. Dobitnici srebrne nagrade su Bambi i Communis Beograd s projektom Plazma – Mrvica strpljenja kampanja. Dobitnici brončane medalje jesu Perutnina Ptuj i Futura DDB za projekt POLIvynils.
ALCOHOLIC BEVERAGES
Zlatno priznanje u kategoriji Alcoholic Beverages osvojili su Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb s projektom BUDI HRABAR, BUDI ZDRAV.
NON-ALCOHOLIC BEVERAGES
Srebro su osvojili Atlantic Group i LunaTBWA Belgrade s projektom Grand kafa – Hajde da imamo vremena. Brončane nagrade osvojili su Knjaz Miloš i Fullhouse Ogilvy s projektom Guarana Azijana integrated campaign te Pipi beverages i I TO NIJE SVE! creative agency s projektom PIPI Šugaman.
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
TELECOMMUNICATIONS
Zlatno priznanje u kategoriji Telecommunications osvojili su A1 Srbija i Leo Burnett Belgrade za projekt The most important influencers. Srebrna nagrada pripala je također A1 Serbia i Leo Burnett Belgrade za projekt Srećičica. Dobitnici su bronce Makedonski Telekom i Saatchi & Saatchi Skopje za projekt Let's Open Up #OpenUp | #НаправиМесто.
FINANCE AND INSURANCE
U kategoriji Finance and Insurance zlato su osvojili Halkbank Skopje i McCann Skopje za projekt Startup Garage. Srebrna nagrada pripala je Mastercardu i Povem za projekt Prispevaj kretnjo | Understanding the world around you. Brončanu nagradu osvojili su Mastercard i McCann Ljubljana s projektom Un/Accessible slopes.
RETAIL
U kategoriji Retail srebrnu nagradu osvojili su Mercator-S i Studio Nexus za projekt #godinazanama.
HEALTH AND PHARMACY
U kategoriji Health and Pharmacy zlato su osvojili Hemofarm fondacija i Jazavac i Utorak za projekt Najvažniji poziv u životu 2024. Srebro su osvojili Superbrke i Ovation Belgrade s projektom Control Yourself.
HOUSEHOLD
U kategoriji Household srebro su osvojili Mapei Croatia i Imago Ogilvy za project MAPEI – PRILIKA ZA ODLIJEPIT'.
TOURISM, CULTURE AND LEISURE
Srebrno priznanje u kategoriji Tourism, Culture and Leisure osvojili su Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom Booktiga – “Prihvati poziv”.
CORPORATE COMMUNICATIONS
U kategoriji Corporate Communications zlato su osvojili INA i Imago Ogilvy za projekt INA BOLJE STATI NEGO ZASPATI. Osvajači su srebra Mastercard i Povem za projekt Prispevaj kretnjo | Understanding the world around you. Brončanu nagradu osvojili su Makpetrol i New Moment Skopje za projekt Raise your voice against bullying.
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
BRANDING
U kategoriji Branding zlato su osvojili Halkbank Skopje i Effectiva agency za projekt Halk EZ Branding. Srebro su dobili Novalja Tourist Board i Bruketa&Žinić&Grey za projekt The Space Sheep – Close Encounters of the Pag Kind.
REBRANDING
U kategoriji Rebranding zlato su osvojili Kraš i Imago Ogilvy za projekt NAPOLITANKE UŽIVAJ IZMEĐU REDOVA. Srebro su dobili Radenska i Studio Sonda za projekt Oraketa Rebranding.
ADVERTISING DESIGN
Zlatnu nagradu u kategoriji Advertising Design osvojili su Cubo i Futura DDB za projekt Take Away. Srebro su dobili kompare.hr i Imago Ogilvy za projekt Usporedivo bolji dizajn komunikacije. Brončano priznanje dobili su Bambi i McCann Beograd za projekt Plazma Mrvica strpljenja dizajn.
HIGH-VOLUME PACKAGING DESIGN (≥ 10.000 KOMADA)
Srebrnu nagradu u kategoriji High-Volume Packaging Design (≥ 10.000 komada) osvojili su Knjaz Miloš i Fullhouse Ogilvy za projekt Guarana Azijana Cans.
LOW-VOLUME PACKAGING DESIGN (< 10.000 KOMADA)
U kategoriji Low-Volume Packaging Design (< 10.000 komada) zlato su osvojili OPG Ravnik i Studio Sonda za projekt Rawino - Crafted by terroir. Srebrno priznanje osvojili su Marodi i Bruketa&Žinić&Grey za projekt A soup to remember.
COMMUNITY CARE
Zlatnu nagradu u kategoriji Community Care osvojili su Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb s projektom BUDI HRABAR, BUDI ZDRAV. Dobitnici srebrne medalje jesu A1 Serbia i Leo Burnett Belgrade za projekt The most important influencers. Brončano priznanje u kategoriji Community Care osvojili su Mastercard i Povem s projektom Prispevaj kretnjo | Understanding the world around you.
Stručnjaci iz agencijskih redova koji su odabrali najbolje među projektima iz cijele regije jesu: Darko Bosnar (Imago Ogilvy, Hrvatska), Elena Bozhinova (IDEA Plus 360 Communications, Sjeverna Makedonija), Bojan Dodevski (McCann Skopje, Sjeverna Makedonija), Matjaž Germ (Agencija 101, Slovenija), Veljko Golubović (New Moment, Srbija), Bojan Hadžihalilović (Fabrika, Bosna i Hercegovina), Brankica Janković (Aquarius, Bosna i Hercegovina), Đorđe Janković (Friday Finally, Srbija), Elma Kadrić (Via Media, Bosna i Hercegovina), Nermin Nino Kasupović (Effect Agency, Bosna i Hercegovina), Petra Krulc (Futura DDB, Slovenija), Tine Lugarič (Trampolin, Slovenija), Predrag Nikolovski (AdValue, Sjeverna Makedonija), Sara Prenc (Studio Tumpić/Prenc, Hrvatska), Anja Radulović (Leo Burnett Belgrade, Srbija), Klemen Šefer (Pristop, Slovenija), Dejan Spirkoski (Saatchi&Saatchi, Sjeverna Makedonija), Gordan Turković (CTA komunikacije, Hrvatska), Žarko Veljković (Jazavac i Utorak, Srbija) i Siniša Waldinger (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska).
Oglašivačku perspektivu ove su godine zastupali sljedeći stručnjaci: Amra Babić (BBI Banka, Bosna i Hercegovina), Branka Bajt (Hrvatski Telekom, Hrvatska), Jovan Bugarčić (AD IMLEK, Srbija), Elena Dimovska (A1 Makedonija, Sjeverna Makedonija), Hrvoje Filipčić (Perutnina Ptuj, Slovenija), Ivana Fočić (Radenska Adriatic, Hrvatska), Manja Gradišek (NLB, Slovenija), Irena Knežević (Hemofarm Banjaluka, Bosna i Hercegovina), Marina Knežević (Kraš, Hrvatska), Mia Lasić (Addiko Bank, Hrvatska), Nađa Lutvikadić Fočo (BH Telecom, Bosna i Hercegovina), Miodrag Marinković (Frikom, Srbija), Maja Naumovska Saveska (HALKBANK AD Skopje, Sjeverna Makedonija), Jelena Pavićević (Apatinska pivara, Srbija), Aleš Petejan (Mastercard, Slovenija), Anita Srac (Lidl Slovenija, Slovenija), Ljubica Stojić (Violeta, Bosna i Hercegovina), Nataša Šarčević (Atlantic Grupa, Srbija) i Katerina Teovska (Pivara Skopje, Sjeverna Makedonija).
BalCannes Editor’s Pick Award posebna je nagrada za najbolji projekt prema kriterijima urednika i medijskih profesionalaca, a dodijeljena je projektu A soup to remember agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Marodi! Žiri medija BalCannesa već tradicionalno čine predstavnici vodećih strukovnih medija u regiji: Sandra Babić (Lider Media, Hrvatska), Nenad Danilović (Advertiser Serbia, Srbija), Ekrem Dupanović (Media Marketing, BIH), Boris Eftimovski (Marketing 365, Sjeverna Makedonija) i Simona Kruhar Gaberšček (Marketing Magazin, Slovenija).
Glamurozna atmosfera pozornice festivala uz pobjedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih kreativnih projekata diljem regije, a slavlje se nastavilo i u neformalnijem tonu. Više informacija potražite na www.danikomunikacija.com.
Kampanja ističe važnost zaštite djece od mogućeg tajnog snimanja i seksualnog iskorištavanja, naglašavajući da prevencija počinje s osnovnim koracima – poput odjeće koja štiti i poruke koja osvještava.
Za predstojeću pedagošku godinu, mjesto u vrtiću dobila su djeca koja su imala 10 ili više bodova, odnosno djeca koja su do 1. travnja tekuće godine navršila četiri godine života i ukoliko nisu ostvarila 10 bodova.
Hrvatska se može pohvaliti s jednim restoranom koji nosi dvije MICHELINOVE zvjezdice te s 12 restorana nositelja jedne prestižne MICHELINOVE zvjezdice, globalno najznačajnije i najprepoznatljivije gastronomske oznake.
"Buzet je uvijek bio siguran grad i učinit ćemo sve što je u našim mogućnostima da takav i ostane. S tim ciljem sazvan je hitan sastanak s načelnikom Policijske uprave istarske i načelnicom Policijske postaje Pazin s ispostavom Buzet"
Karte se izrađuju ili produljuju na blagajni Pulaprometa (radnim danima od 7:00 do 19:30), a potrebna je donijeti osobnu iskaznicu i odgovarajuću dokumentaciju. Jednokratna naknada za izradu kartice iznosi 4,70 €.
U ime Grada Rovinja-Rovigno učenicima su čestitali te im se uvodno obratili gradonačelnik Emil Nimčević i njegova zamjenica Gianfranca Šuran koji su ovim putem pohvalili i mentore koji ih svakodnevno prate.
Cilj zakona je bolja zaštita potrošača, no istovremeno uvodi stroža pravila za banke i kreditne institucije, što znači i strože uvjete za sve koji planiraju zaduživanje.
Ovim projektom vrijednosti 4.212.354,39 eura, od kojih bespovratna EU sredstva iznose 3.383.996,60 eura, energetski će se obnoviti zgrada Društvenog centra Karlo Rojc što će rezultirati smanjenjem potrošnje energije, smanjenjem troškova za grijanje te poboljšanjem uvjeta u zgradi za sve korisnike.
Sufinanciranje Istarske županije iznosi 61 %, dok preostali dio snose istarski gradovi i općine. Dodatno, Istarska županija osigurala je milijun eura izvornih sredstava za uređenje podrumskih prostorija i završetak radova.
U Hrvatskoj trenutno živi više od 1,23 milijuna umirovljenika, a njih 36.106 već koristi zakonsku mogućnost rada do polovice radnog vremena uz zadržavanje pune mirovine.