TRI DANA, PET POZORNICA I 200 GOVORNIKA! U Rovinju počelo najveće izdanje Dana komunikacija dosad
Rekordnih 80+ programskih segmenata i više od 200 govornika na čak 5 festivalskih stageova ove godine, uz preko 130 partnera, više od 730 projekata prijavljenih na natjecanja, 3 dana, 3 noći – i samo jedni, jedinstveni Dani komunikacija.
Nakon prošlogodišnjeg izdanja koje je oborilo vlastite rekorde, novi Dani komunikacija podigli su letvicu još više: jedanaesto izdanje festivala kreativnosti, digitalnih inovacija i tržišnih komunikacija, koje se u rovinjskom Loneu održava od 15. do 18. svibnja, premašilo je sva očekivanja – kako brojem posjetitelja i govornika, tako i širinom tema koje pokrivaju ključna pitanja za budućnost industrije.
Zabilježen je i dosad daleko najveći interes javnosti u svim segmentima festivala, a tim su povodom na konferenciji za novinare ispred organizacije festivala u petak, 15. svibnja govorile Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia – organizatora festivala – i direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa, te Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacijskog odbora festivala, a pridružili su im se i neki od glavnih predavača ovogodišnjega festivala: slavna humanoidna umjetna inteligencija Sophia te Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e.
„S čak više od 80 programskih segmenata i preko 200 govornika na čak 5 festivalskih pozornica, uz podršku više od 130 partnerskih kompanija, tvrtki i udruga, pokrovitelja i prijatelja festivala, ovakav odaziv ne svjedoči samo o predanosti cijeloga organizacijskoga i operativnog tima već i o iznimnoj angažiranosti komunikacijske zajednice koja prepoznaje važnost stalnog usavršavanja, razmjene znanja i zajedničkog oblikovanja tržišta.
Foto: IstraIN
Dani komunikacija i ove godine potvrđuju svoju ulogu središnjeg mjesta dijaloga, napretka i vizije u industriji tržišnih komunikacija”, poručila je Jelena Fiškuš.
Uz predavače glavne dvorane, sudionici se, prvi put u još čak četiri dodatne festivalske dvorane mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, a program se nastavlja i u večernjem terminu na dodjelama nagrada struci, koje su od velike važnosti za industriju u cijelosti:
„Ponosni smo na kreativnu i komunikacijsku industriju koja šalje jasnu poruku: jača je i kvalitetnija nego ikad. Više od 730 prijava, 125 članova žirija i odbora, uključivanje čitave zajednice, rekordan odaziv i visoki standardi projekata.
Foto: IstraIN
Strukovna natjecanja nisu samo priznanja, već pokazatelj smjera u kojem ide naša struka. Konkurencija nikad oštrija, a kvaliteta projekata dokazuje da imamo što reći – i svijetu pokazati“, poručila je Dunja Ivana Ballon.
Jedna od tematskih preokupacija festivala zasigurno su i načini na koje inovacije i kreativna hrabrost mogu redefinirati brendove u doba umjetne inteligencije, potrošačke privatnosti i održivosti.
„Svi brendovi su crne rupe dok ih netko ne počne puniti sadržajem“, rekao je Johan Ronnestam, jedan od ovogodišnjih predavača, te dodao: „Cilj je marketinga zapravo – osvajanje umova i srca potrošača.“
Foto: IstraIN
Njemu se na glavnoj pozornici već prvoga dana festivala pridružila i robotica Sophia, koju je razvila tvrtka Hanson Robotics. Dokazavši da komunikacija između ljudi i robota više nije znanstvena fantastika, poručila je: „Naš kontakt nikad više neće biti dosadan.“
Osim dnevnoga programa uz svjetske, regionalne i domaće stručnjake, tijekom sve tri festivalske večeri dodjeljuju se i nagrade najkvalitetnijim ostvarenjima struke, uz brojne druge festivalske aktivnosti.
Portal IstraIN, u suradnji s DIP-om, tijekom cijele večeri donosio je rezultate u stvarnom vremenu zahvaljujući posebno razvijenom sustavu za automatiziranu obradu i prikaz izbornih podataka za Istarsku županiju.
Utrka za istarskog župana ulazi u dramatičnu završnicu – prema prvim neslužbenim rezultatima, najviše glasova osvojili su Sanja Radolović i Boris Miletić, čime se otvara put za neizvjestan drugi krug izbora.
Aktualna gradonačelnica Pazina Suzana Jašić (MOŽEMO!, SDP) ostvarila je uvjerljivu prednost pred svojim protukandidatima, no morat će u drugi krug s jednim od protukandidata.
Ivan Kirac ostaje na čelu Općine Medulin nakon što je u prvom krugu lokalnih izbora osvojio više od 61 posto glasova, osiguravši tako novi mandat bez potrebe za drugim krugom.
"Glasači su bili upitani za koja tijela žele glasati te sukladno njihovim odgovorima nisu im bili ponuđeni svi listići za glasanje. Kontaktirale smo brojna gradska izborna povjerenstva za takve slučajeve", stoji u priopćenju Gonga.
Sporno im je jer su isključeni svi koji nemaju prijavljeno prebivalište u istoj županiji, iznajmljuju apartmane u stambenim zgradama ili u obiteljskim kućama s četiri ili više etažirane jedinice.
Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
‘‘Prva grupa bi bile društvene mreže, druga grupa bi bila portali vezano za njihove naslovnice gdje su još uvek ostali tekstovi od jučer koji se direktno tiču izbora određenih kandidata, a treća grupa bi bili neželjeni sms-ovi, ali njih nema puno."
Za potrebe izrade Plana upravljanja destinacijom čija je izrada temeljem Zakona o turizmu u nadležnosti Turističke zajednice grada Rovinja-Rovigno i Grada Rovinja-Rovigno pozivaju se svi građani da ispune anketu.