Na Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene prestižne nagrade marketinškog natjecanja Effie
Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
U glamuroznoj atmosferi na pozornici Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne statue marketinškog natjecanja Effie.
Na Danima komunikacija proglašeni su pobjednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Statue su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine.
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
Na Danima komunikacija u Rovinju dodjeljuju se nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a drugog su dana festivala, među više od 200 prijavljenih projekata ove godine, dodijeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!
10:27Prije 1 d17.05.2025
Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
Uz pobjednički projekt, nositelji zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jesu:
Podravka s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i strateškim partnerima OMD Media i Enterwell za projekt SVE IMA BOLJI OKUS S VEGETOM u kategoriji Hrana
Konzum plus i ZOO agencija sa strateškim partnerima TCC Global i REAL GRUPA za projekt Mali veliki talenti 2 u kategoriji Maloprodaja (Retail) i e-trgovina
Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinika za projekt Budi hrabar, budi zdrav u kategoriji Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor)
te A1 i BBDO Zagreb u suradnji s REAL GRUPA i Leo Burnett Belgrade za projekt Mreža najvažnijih influencera u kategoriji Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor).
Emica Elvedji/PIXSELL
Srebrnu nagradu osvojili su:
Domaće u glavnoj ulozi klijenta Podravka i ZOO agencija sa strateškim partnerom OMD Media u kategoriji Hrana
FANT NEPOGREŠIVO FANTASTIČAN klijenta Podravka s primarnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey uz suradnike OMD Media, Enterwell i Seekandhit u kategoriji Hrana
Juhuuuu za Podravka juhu! klijenta Podravka i agencija PINK MOON sa strateškim partnerima Omnicom Media Group i Producenti u kategoriji Hrana
SVAŠTA NEŠTO TISAK klijenta TISAK plus sa PINK MOON i partnerima STUDIO NEXUS, Producenti i Studio Goreta u kategoriji Maloprodaja (Retail) i e-trgovina.
Dodijeljene su i brončane nagrade:
klijentu Zagrebačka pivovara i agenciji BBDO Zagreb te strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinika za projekt Budi hrabar, budi zdrav u kategoriji Pića
Jamnici i agenciji McCann Zagreb te partnerima STUDIO NEXUS za projekt Osjeti svoje ja u kategoriji Pića
STUDENA GUC GUC klijenta Studenac sa Imago Ogilvy i partnerima Riba ribi grize rep, Drap i Ascanius Media u kategoriji Dugoročna učinkovitost
u kategoriji Dugoročna učinkovitost broncu su osvojili LAQO by Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey sa strateškim partnerom MPR Millenium promocija za projekt Učinkoviti Pavle Pauq
u kategoriji Dugoročna učinkovitost broncu je osvojio projekt Uplift klijenta Mastercard i agencije Val grupa komunikacije sa strateškim partnerima Algebra, dentsu Croatia, Improve
Marodi i Bruketa&Žinić&Grey sa strateškim partnerima Komunikacijski laboratorij i Cerovski Print Boutique broncu su osvojili za projekt Priča koja vrijedi svakog slova u kategoriji Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor).
Za selekciju najkvalitetnijih projekata zaslužan je stručni žiri koji su, uz predsjednicu žirija Kristinu Hustić (PIK Vrbovec), žiri će sačinjavati još 30 stručnjaka i stručnjakinja: Iva Ančić (A1 Hrvatska), Majda Babić (Nielsen), Ela Barić (Radenska Adriatic), Kristina Bocak Gojun (Podravka), Vice Božić (GoAds), Josip Buzov (Imago Ogilvy), Dunja Delić (Konzum), Helena Erceg (Improve), Maja Eškinja (Plodine), Petra Gajica (PINK MOON), Anamarija Horaček (MMB Media Agentur), Marija Jakeljić (BrownFox), Zrinka Jugec (Addiko Bank AG), Iva Kaligarić (Señor), Nada Kaurin Knežević (Sveučilište Algebra Bernays), Ana Končić Šebek (Prima namještaj), Željka Martinović (Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri), Igor Mesarić (ZOO agencija), Irena Petek (Real grupa), Zvonimir Pelko (JGL), Tatjana Rajković (Kabinet 3C), Jelena Slade Šilović (Atlantic Grupa), Ivica Skočić (McCann Zagreb), Zvonimir Seki (Franck), Jasenka Talapko Blažević (BBDO Zagreb), Josip Tvrtković (Valicon), Vesna Vlahović Dašić (Co-brain), Tea Silvia Vlahović Mlakar (Bruketa&Žinić&Grey), Julijana Vrbanek (Pro media group) i Danijel Štih (GroupM).
Predsjednica žirija ovogodišnjega natjecanja Effie Kristina Hustić (PIK Vrbovec) poručila je: "Velika mi je čast bila ove godine predsjedati žirijem Effie Awards Croatia i iz prve ruke svjedočiti iznimnoj razini kvalitete, stručnosti i strasti koju su prijavljene kampanje pokazale.
Broj prijava i angažman svih sudionika jasan su pokazatelj da marketinška industrija u Hrvatskoj ne samo da napreduje već i postaje sve sofisticiranija u razumijevanju kako kreativnost mora biti snažno povezana s mjerljivim poslovnim rezultatima."
Okupljanje komunikacijske zajednice u izvrsnom raspoloženju uveličalo je proslavu najefikasnijih hrvatskih marketinških projekata i uz sjajno raspoloženje zatvorilo još jedno izdanje Dana komunikacija.
"Glasači su bili upitani za koja tijela žele glasati te sukladno njihovim odgovorima nisu im bili ponuđeni svi listići za glasanje. Kontaktirale smo brojna gradska izborna povjerenstva za takve slučajeve", stoji u priopćenju Gonga.
Prve rezultate Državno izborno povjerenstvo (DIP) objavit će u 21 sat i ažurirati svakih 15 minuta, a oko 23 sata trebala bi biti jasnija slika izbornih pobjednika i gubitnika.
„Maestro Ivo Pogorelić gostuje u Puli 23. svibnja nakon puna tri desetljeća, na što je umjetnička organizacija IM Infinite Music, kreator Piano PoolA festivala, osobito ponosna. Koncert će se održati u INK – Gradskom kazalištu Pula s početkom u 19.30 sati”, najavljuju organizatori.
Ovaj već dobro poznati i hvaljeni mjuzikl, koji s puno energije, entuzijazma i ljubavi prema kazalištu donosi duh najpoznatijih svjetskih glazbenih brodvejskih produkcija, nastavlja oduševljavati gledatelje svih generacija.
Sporno im je jer su isključeni svi koji nemaju prijavljeno prebivalište u istoj županiji, iznajmljuju apartmane u stambenim zgradama ili u obiteljskim kućama s četiri ili više etažirane jedinice.
‘‘Prva grupa bi bile društvene mreže, druga grupa bi bila portali vezano za njihove naslovnice gdje su još uvek ostali tekstovi od jučer koji se direktno tiču izbora određenih kandidata, a treća grupa bi bili neželjeni sms-ovi, ali njih nema puno."
Za potrebe izrade Plana upravljanja destinacijom čija je izrada temeljem Zakona o turizmu u nadležnosti Turističke zajednice grada Rovinja-Rovigno i Grada Rovinja-Rovigno pozivaju se svi građani da ispune anketu.