TRI DANA, PET POZORNICA I 200 GOVORNIKA! U Rovinju počelo najveće izdanje Dana komunikacija dosad
Rekordnih 80+ programskih segmenata i više od 200 govornika na čak 5 festivalskih stageova ove godine, uz preko 130 partnera, više od 730 projekata prijavljenih na natjecanja, 3 dana, 3 noći – i samo jedni, jedinstveni Dani komunikacija.
Nakon prošlogodišnjeg izdanja koje je oborilo vlastite rekorde, novi Dani komunikacija podigli su letvicu još više: jedanaesto izdanje festivala kreativnosti, digitalnih inovacija i tržišnih komunikacija, koje se u rovinjskom Loneu održava od 15. do 18. svibnja, premašilo je sva očekivanja – kako brojem posjetitelja i govornika, tako i širinom tema koje pokrivaju ključna pitanja za budućnost industrije.
Zabilježen je i dosad daleko najveći interes javnosti u svim segmentima festivala, a tim su povodom na konferenciji za novinare ispred organizacije festivala u petak, 15. svibnja govorile Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia – organizatora festivala – i direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa, te Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacijskog odbora festivala, a pridružili su im se i neki od glavnih predavača ovogodišnjega festivala: slavna humanoidna umjetna inteligencija Sophia te Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e.
„S čak više od 80 programskih segmenata i preko 200 govornika na čak 5 festivalskih pozornica, uz podršku više od 130 partnerskih kompanija, tvrtki i udruga, pokrovitelja i prijatelja festivala, ovakav odaziv ne svjedoči samo o predanosti cijeloga organizacijskoga i operativnog tima već i o iznimnoj angažiranosti komunikacijske zajednice koja prepoznaje važnost stalnog usavršavanja, razmjene znanja i zajedničkog oblikovanja tržišta.
Foto: IstraIN
Dani komunikacija i ove godine potvrđuju svoju ulogu središnjeg mjesta dijaloga, napretka i vizije u industriji tržišnih komunikacija”, poručila je Jelena Fiškuš.
Uz predavače glavne dvorane, sudionici se, prvi put u još čak četiri dodatne festivalske dvorane mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, a program se nastavlja i u večernjem terminu na dodjelama nagrada struci, koje su od velike važnosti za industriju u cijelosti:
„Ponosni smo na kreativnu i komunikacijsku industriju koja šalje jasnu poruku: jača je i kvalitetnija nego ikad. Više od 730 prijava, 125 članova žirija i odbora, uključivanje čitave zajednice, rekordan odaziv i visoki standardi projekata.
Foto: IstraIN
Strukovna natjecanja nisu samo priznanja, već pokazatelj smjera u kojem ide naša struka. Konkurencija nikad oštrija, a kvaliteta projekata dokazuje da imamo što reći – i svijetu pokazati“, poručila je Dunja Ivana Ballon.
Jedna od tematskih preokupacija festivala zasigurno su i načini na koje inovacije i kreativna hrabrost mogu redefinirati brendove u doba umjetne inteligencije, potrošačke privatnosti i održivosti.
„Svi brendovi su crne rupe dok ih netko ne počne puniti sadržajem“, rekao je Johan Ronnestam, jedan od ovogodišnjih predavača, te dodao: „Cilj je marketinga zapravo – osvajanje umova i srca potrošača.“
Foto: IstraIN
Njemu se na glavnoj pozornici već prvoga dana festivala pridružila i robotica Sophia, koju je razvila tvrtka Hanson Robotics. Dokazavši da komunikacija između ljudi i robota više nije znanstvena fantastika, poručila je: „Naš kontakt nikad više neće biti dosadan.“
Osim dnevnoga programa uz svjetske, regionalne i domaće stručnjake, tijekom sve tri festivalske večeri dodjeljuju se i nagrade najkvalitetnijim ostvarenjima struke, uz brojne druge festivalske aktivnosti.
Lovro Majkić, kapetan i dugogodišnji vratar Istre 1961, napustio je pulski klub i karijeru nastavlja u grčkom Arisu, koji je aktivirao otkupnu klauzulu od 200 tisuća eura.
U Istarskom narodnom kazalištu Gradskom kazalištu Pula ovoga se ljeta održava dvotjedni međunarodni edukativni program Contemporary Performance Practices (CPP), radionica hrvatsko-američkog redatelja i kazališnog umjetnika Ivana Talijančića, suosnivača prestižnog njujorškog ansambla WaxFactory.
Osim velikog sportskog značenja, turnir je bitan i kao događanje koje značajno obogaćuje turističku ponudu, jer će osim tenisa na programu biti i koncerti, izvrsna gourmet ponuda… Grad Umag na taj se način uspješno profilirao!
Insekticidna sredstva koje se koriste prilikom dezinsekcije neznatno su opasna za čovjeka i njegovu okolinu, a u okolišu ne zaostaju jer su biorazgradiva.
U cilju unaprjeđenja stanja sigurnosti Postaja prometne policije Pula-Pula će u srijedu od 6.30 do 12.30 sati provoditi prometnu akciju ''Nadzor vozača mopeda, motocikla i osobnih prijevoznih sredstava''.
Kampanja ističe važnost zaštite djece od mogućeg tajnog snimanja i seksualnog iskorištavanja, naglašavajući da prevencija počinje s osnovnim koracima – poput odjeće koja štiti i poruke koja osvještava.
Za predstojeću pedagošku godinu, mjesto u vrtiću dobila su djeca koja su imala 10 ili više bodova, odnosno djeca koja su do 1. travnja tekuće godine navršila četiri godine života i ukoliko nisu ostvarila 10 bodova.
"Buzet je uvijek bio siguran grad i učinit ćemo sve što je u našim mogućnostima da takav i ostane. S tim ciljem sazvan je hitan sastanak s načelnikom Policijske uprave istarske i načelnicom Policijske postaje Pazin s ispostavom Buzet"
Karte se izrađuju ili produljuju na blagajni Pulaprometa (radnim danima od 7:00 do 19:30), a potrebna je donijeti osobnu iskaznicu i odgovarajuću dokumentaciju. Jednokratna naknada za izradu kartice iznosi 4,70 €.
U ime Grada Rovinja-Rovigno učenicima su čestitali te im se uvodno obratili gradonačelnik Emil Nimčević i njegova zamjenica Gianfranca Šuran koji su ovim putem pohvalili i mentore koji ih svakodnevno prate.
Cilj zakona je bolja zaštita potrošača, no istovremeno uvodi stroža pravila za banke i kreditne institucije, što znači i strože uvjete za sve koji planiraju zaduživanje.
Ovim projektom vrijednosti 4.212.354,39 eura, od kojih bespovratna EU sredstva iznose 3.383.996,60 eura, energetski će se obnoviti zgrada Društvenog centra Karlo Rojc što će rezultirati smanjenjem potrošnje energije, smanjenjem troškova za grijanje te poboljšanjem uvjeta u zgradi za sve korisnike.