TRI DANA, PET POZORNICA I 200 GOVORNIKA! U Rovinju počelo najveće izdanje Dana komunikacija dosad
Rekordnih 80+ programskih segmenata i više od 200 govornika na čak 5 festivalskih stageova ove godine, uz preko 130 partnera, više od 730 projekata prijavljenih na natjecanja, 3 dana, 3 noći – i samo jedni, jedinstveni Dani komunikacija.
Nakon prošlogodišnjeg izdanja koje je oborilo vlastite rekorde, novi Dani komunikacija podigli su letvicu još više: jedanaesto izdanje festivala kreativnosti, digitalnih inovacija i tržišnih komunikacija, koje se u rovinjskom Loneu održava od 15. do 18. svibnja, premašilo je sva očekivanja – kako brojem posjetitelja i govornika, tako i širinom tema koje pokrivaju ključna pitanja za budućnost industrije.
Zabilježen je i dosad daleko najveći interes javnosti u svim segmentima festivala, a tim su povodom na konferenciji za novinare ispred organizacije festivala u petak, 15. svibnja govorile Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia – organizatora festivala – i direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa, te Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacijskog odbora festivala, a pridružili su im se i neki od glavnih predavača ovogodišnjega festivala: slavna humanoidna umjetna inteligencija Sophia te Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e.
„S čak više od 80 programskih segmenata i preko 200 govornika na čak 5 festivalskih pozornica, uz podršku više od 130 partnerskih kompanija, tvrtki i udruga, pokrovitelja i prijatelja festivala, ovakav odaziv ne svjedoči samo o predanosti cijeloga organizacijskoga i operativnog tima već i o iznimnoj angažiranosti komunikacijske zajednice koja prepoznaje važnost stalnog usavršavanja, razmjene znanja i zajedničkog oblikovanja tržišta.
Foto: IstraIN
Dani komunikacija i ove godine potvrđuju svoju ulogu središnjeg mjesta dijaloga, napretka i vizije u industriji tržišnih komunikacija”, poručila je Jelena Fiškuš.
Uz predavače glavne dvorane, sudionici se, prvi put u još čak četiri dodatne festivalske dvorane mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, a program se nastavlja i u večernjem terminu na dodjelama nagrada struci, koje su od velike važnosti za industriju u cijelosti:
„Ponosni smo na kreativnu i komunikacijsku industriju koja šalje jasnu poruku: jača je i kvalitetnija nego ikad. Više od 730 prijava, 125 članova žirija i odbora, uključivanje čitave zajednice, rekordan odaziv i visoki standardi projekata.
Foto: IstraIN
Strukovna natjecanja nisu samo priznanja, već pokazatelj smjera u kojem ide naša struka. Konkurencija nikad oštrija, a kvaliteta projekata dokazuje da imamo što reći – i svijetu pokazati“, poručila je Dunja Ivana Ballon.
Jedna od tematskih preokupacija festivala zasigurno su i načini na koje inovacije i kreativna hrabrost mogu redefinirati brendove u doba umjetne inteligencije, potrošačke privatnosti i održivosti.
„Svi brendovi su crne rupe dok ih netko ne počne puniti sadržajem“, rekao je Johan Ronnestam, jedan od ovogodišnjih predavača, te dodao: „Cilj je marketinga zapravo – osvajanje umova i srca potrošača.“
Foto: IstraIN
Njemu se na glavnoj pozornici već prvoga dana festivala pridružila i robotica Sophia, koju je razvila tvrtka Hanson Robotics. Dokazavši da komunikacija između ljudi i robota više nije znanstvena fantastika, poručila je: „Naš kontakt nikad više neće biti dosadan.“
Osim dnevnoga programa uz svjetske, regionalne i domaće stručnjake, tijekom sve tri festivalske večeri dodjeljuju se i nagrade najkvalitetnijim ostvarenjima struke, uz brojne druge festivalske aktivnosti.
Kako će alkohol djelovati na vas? Ovisi to o spolu, dobi, metabolizmu, masi konzumenta, vrsti alkohola, o tome što ste jeli prije pijenja, razini stresa kojoj ste izloženi...
Kristijan Petrović – The Drak Storyteller publici je približio povijest i mitologiju koja je prethodila nastanku romana Drakula, kao i kulturološke i povijesne okolnosti koje su oblikovale ovaj literarni fenomen.
Radi se o fotografskom projektu koji je nastao odmah nakon oluje koja je ovo ljeto pogodila Rovinj. Serija dokumentira uništavanje lokalnih stabala na način da ista postaju scenarij za modni editorijal u kojem su modeli odjeveni u održive kreacije lokalne modne dizajnerice Silvane Morgan.
Cjelodnevno druženje proteklo je u veselju, pjesmi i duhu zajedništva, a iz Udruge Skauti Kralja Rovinj poručuju kako su vrata njihova programa otvorena svim mladima i njihovim roditeljima koji žele rasti u vjeri, prijateljstvu i aktivnom životu.
“Poštovani susjedi, lijepo vas molim da ne gomilate nerazvrstani otpad ispred tuđih vrata. I ovaj put ću vaš otpad razvrstati u svoje kante, ali vas molim da me ubuduće ne iskorištavate'', poručio je građanin.
Ponašanje sudionika ključna je sastavnica sigurnosti cestovnog prometa, stoga pozivamo vozače da se, radi osobne sigurnosti i sigurnosti svih sudionika u prometu, pridržavaju prometnih pravila i propisa i podignu razinu sigurnosti u cestovnom prometu na još višu razinu.
U rovinjskom akvatoriju, u blizini otoka San Giovanni, ronioci su pronašli torpedo iz Prvog svjetskog rata koji je ležao na dubini od oko 20 metara, a stručnjaci Protueksplozijske službe MUP-a uspješno su ga uklonili bez opasnosti po građane i plovidbu.
"Krv može dati svaka punoljetna osoba dobrog zdravstvenog stanja stoga vas pozivamo da se odazovete u što većem broju i da sa sobom povedete nekoga jer je uvijek lijepše i ugodnije darovati život i nadu u društvu. Čekamo vas ove srijede na starom mjestu!", pozvala je Dajana Medić, ravnateljica grads
Događaj u organizaciji Kluba Gea Pula, tvrtke Alden bakalar i Teći isti piti pod sloganom “NE ću ben, hodi zajno” održan je u svrhu prevencije raka dojke za kraj Mjeseca borbe protiv raka dojke.
Najniži iznos koji će se financirati iznosi 663,00 eura, a najviši 1.990,00 eura. Očekuje se da će se financirati ukupno deset projekata. Prijave se podnose poštom ili elektroničkim putem, a Javni poziv ostaje otvoren do iskorištenja sredstava ili najkasnije do 31. listopada 2025. godine.