DANI KOMUNIKACIJA: Imago Ogilvy agencija je godine, Bruketa&Žinić&Grey osvajač Grand Prixa
Na Danima komunikacija u Rovinju dodjeljuju se nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a drugog su dana festivala, među više od 200 prijavljenih projekata ove godine, dodijeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!
Pobjednici IdejeX, nacionalnog natjecanja u kreativnosti na kojem se već 15 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 16. svibnja na pozornici Dana komunikacija u Rovinju. Među više od 200 prijavljenih projekata, titula agencije godine IdejeX pripala je agenciji Imago Ogilvy, nositelj Grand Prixa ovoga natjecanja agencija je Bruketa&Žinić&Grey, a oglašivačem godine na IdejiX proglašena je Podravka.
Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz Imago Ogilvy redom i Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda, BBDO Zagreb i Superstudio.
Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
09:36Prije 153 d18.05.2025
Na IdejiX već se godinama uspješno natječu kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i brončana priznanja u četiri skupina kategorija – a ove godine iskazali su se sljedeći projekti, koje je najboljima proglasio stručni žiri ovogodišnjega natjecanja.
U skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 15 poslovnih kategorija, dobitnici su zlatne IdejeX Marodi i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Priča koja vrijedi svakog slova u kategoriji Hrana; Zagrebačka Pivovara i BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u kategoriji Alkoholna pića; Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom Booktiga – “Prihvati poziv” u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme; INA i Imago Ogilvy s projektom INA – Bolje stati, nego zaspati u kategoriji Korporativne komunikacije.
Grand Prix BalCannesa na Danima komunikacija osvojili su BBDO Zagreb i Zagrebačka pivovara, Bruketa&Žinić&Grey najbolja je agencija regije BalCannesa, a Marodi najbolji oglašivač regije!
08:59Prije 156 d16.05.2025
U skupini kategorija Best on Market dobitnici su srebrnih nagrada IdejaX: Podravka i Šanavala s projektom Dolcela – Za izgled ne garantiramo u kategoriji Hrana; Studenac i Imago Ogilvy s projektom Javi se za *eks u kategoriji Bezalkoholna pića; Pipi beverages i I TO NIJE SVE! kreativna agencija za projekt Pipi Šugaman u kategoriji Bezalkoholna pića; Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Hrvatska 2074.: Pogled u budućnost u kategoriji Financijske usluge, osiguranja i fintech; BIPA Hrvatska i I TO NIJE SVE! kreativna agencija za projekt #nepobjediva u kategoriji Maloprodaja; IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom HOLIDAY HEROES u kategoriji Kućanstvo; Mapei Croatia i Imago Ogilvy s projektom MAPEI – PRILIKA ZA ODLIJEPIT' u kategoriji Kućanstvo; Hrvatski Crveni križ i Šanavala za projekt Djed Božićnjak ne postoji u kategoriji Razno.
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Dobitnici su brončanih nagrada u skupini Best on Market: PIK Vrbovec i Imago Ogilvy s projektom Dođi za stol u kategoriji Hrana; Studenac i Imago Ogilvy s projektom Otkrij toplu vodu u kategoriji Bezalkoholna pića; TISAK plus i Pink Moon za projekt Svašta nešto Tisak! u kategoriji Maloprodaja; IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom #EuroVizijaDoma u kategoriji Kućanstvo; ENNA Grupa i Superstudio za projekt Hvale vrijedna u kategoriji Korporativne komunikacije; Salvus i McCann Zagreb s projektom Test disanja u kategoriji Tehnologija i elektronika; HNK Hajduk Split i Odjel Marketinga HNK Hajduk s. za projekt Od Hajduka nima draže u kategoriji Entertainment; Marketing Hrvatske pošte i Hrvatska pošta za projekt Dostavljamo Hrvatskoj u kategoriji Razno.
Zlatno priznanje nagrade IdejeX u skupini Best in Channel, u kojoj se nagrađuju ideje u službi tržišne komunikacije koje briljiraju u pojedinim komunikacijskim kanalima, osvojili su: Zagrebačka Pivovara i BBDO Zagreb s projektom Budi hrabar, budi zdrav u kategoriji Najbolji TV spot & film; Marodi i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Priča koja vrijedi svakog slova u kategoriji Najbolji print (oglas, publikacija, plakat); Podravka i Šanavala s projektom Dolcela – Za izgled ne garantiramo u kategoriji Najbolji outdoor – OOH; INA i Imago Ogilvy s projektom INA – Bolje stati, nego zaspati u kategoriji Najbolji audio & radio; RAWINO i Studio Sonda s projektom RAWINO. Crafted by terroir u kategoriji Najbolja ambalaža – mala naklada; LEDO PLUS, FRIKOM i Studio Sonda s projektom King Cups u kategoriji Najbolja ambalaža – velika naklada; Studenac i Imago Ogilvy s projektom Javi se za *eks u kategoriji Najbolji digital – društvene mreže; INA i Imago Ogilvy s projektom INA - Bolje stati, nego zaspati u kategoriji Najbolji digital – kreativna upotreba tehnologije.
Srebrnu nagradu u Best in Channel skupini kategorija osvojili su: BIPA Hrvatska i I TO NIJE SVE! kreativna agencija s projektom #nepobjediva u kategoriji Najbolji TV spot & film; Podravka i BBDO Zagreb s projektom Kuhanje je strašno u kategoriji Najbolji TV spot & film; HNK Hajduk Split i Odjel Marketinga HNK Hajduk s. s projektom Od Hajduka nima draže u kategoriji Najbolji online video – dugi format; Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom Booktiga – “Prihvati poziv” – Oglas u kategoriji Najbolji print (oglas, publikacija, plakat); Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom Booktiga – “Prihvati poziv” – Plakat u kategoriji Najbolji outdoor – OOH; Mapei Croatia i Imago Ogilvy s projektom MAPEI – PRILIKA ZA ODLIJEPIT' u kategoriji Najbolje iskustveno oglašavanje i događanja; Podravka i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Vegeta BIO – sve ima bolji okus s Vegetom u kategoriji Najbolja ambalaža – mala naklada; BoogieLab i Studio Senzacija s projektom BoogieLab Panettone pakiranje u kategoriji Najbolja ambalaža – velika naklada; IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom #EuroVizijaDoma u kategoriji Najbolji digital – društvene mreže; Podravka i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Vegeta prsten u kategoriji Najbolji digital – društvene mreže; Atlantic Grupa i 101 inovativni marketing s projektom Barcaffé gatanje AI u kategoriji Najbolji digital – kreativna upotreba tehnologije; Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom Booktiga - “Prihvati poziv” u kategoriji Najbolji digital – kreativna upotreba tehnologije.
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Brončane nagrade IdejaX u skupini Best in Channel osvojili su: Podravka i Šanavala s projektom Dolcela - Za izgled ne garantiramo u kategoriji Najbolji TV spot & film; PIK Vrbovec i Imago Ogilvy s projektom Dođi za stol u kategoriji Najbolji TV spot & film; Erste banka i BBDO Zagreb s projektom Ghost Advertising u kategoriji Najbolji TV spot & film; Studenac i Imago Ogilvy s projektom Otkrij toplu vodu u kategoriji Najbolji online video – dugi format; Etnografski muzej Istre i Studio Sonda s projektom Katalog izložbe: Razina zbilje: Između kreativnosti i autentičnosti fotografija iz 1928. (Ranieri Mario Cossàr, etnograf) u kategoriji Najbolji print (oglas, publikacija, plakat); Studenac i Imago Ogilvy s projektom Javi se za *eks u kategoriji Najbolje iskustveno oglašavanje i događanja; Hrvatska kovnica novca i Dig studio s projektom Dražen Petrović izdanje Hrvatske kovnice novca u kategoriji Najbolja ambalaža – mala naklada; OPG MTV i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Maslinovo ulje Maslinika V u kategoriji Najbolja ambalaža – mala naklada; BoogieLab i Studio Senzacija s projektom BoogieLab Instagram u kategoriji Najbolji digital – društvene mreže.
Zlatni su u skupini Best Branding & Rebranding, u kojoj se nagrađuju najbolje kreacije novog brandinga, kao i rebranding postojećeg sljedeći projekti, Turistička zajednica grada Zagreba i Superstudio s projektom Museums, maybe u kategoriji Branding; ENNA Grupa i Superstudio za projekt Rebranding ENNA Grupe u kategoriji Rebranding.
Srebro su u skupini Best Branding & Rebranding osvojili: Somoborac i 404 / MYTY s projektom Somoborac rebranding u kategoriji Rebranding.
U skupini Best Branding & Rebranding broncu su osvojili sljedeći projekti: Vanja Tintor i Fabula s projektom Ruta u kategoriji Branding; Tehnika i 404 / MYTY s projektom Tehnika rebranding u kategoriji Rebranding.
U skupini Best of Positive Change, koja nagrađuje najinovativnija i najkreativnija rješenja u svijetu dizajna ambalaže, zlatnu nagradu osvojili su Zagrebačka Pivovara i BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u kategoriji Društvo; Marodi i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Priča koja vrijedi svakog slova u kategoriji Društvo.
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
U skupini Best of Positive Change srebro su osvojili CESI i UTORAK za projekt CESI SEXED u kategoriji Društvo.
Skupina Best of Positive Change nagradila je broncom sljedeće projekte: Turistička zajednica Šibensko-kninske županije i Dig studio s projektom Voda malih divova u kategoriji Priroda; Hrvatski Crveni križ i Šanavala za projekt Djed Božićnjak ne postoji. u kategoriji Društvo.
Izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice na dugo iščekivanim Danima komunikacija uveličalo je proslavu najboljih ideja te istaknutih agencija, oglašivača i pojedinaca. Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.
Istovremeno plovilo i putopis, brod i dnevnički zapis, Besa i danas ostaje sinonim za otkrivanje drugih kultura kao i suočavanje s teškoćama i opasnostima jedrenja na otvorenim morima.
Grad Pula – Pola započinje s radovima sanacije nogostupa u Vitezićevoj ulici od kućnog broja 36 do 52 koji su predviđeni Programom održavanja komunalne infrastrukture za 2025. godinu kroz Male komunalne akcije, a na prijedlog Mjesnog odbora Gregovica.
''Na ovaj način Grad Umag svake godine izražava zahvalnost osobama starije životne dobi, a koja stiže upravo u doba blagdana, kako bi našim sugrađanima barem donekle uljepšali ovaj period krajem godine'', istaknuo je Bassanese.
Tijekom utrke, na istarskim i porečkim cestama kojima prolaze biciklisti i trkači, bit će uvedena posebna regulacija prometa, pri čemu će pojedine prometnice biti privremeno zatvorene.
Dok sjever zemlje i Istra bilježe gotovo sto posto pokrivenosti učenika toplim obrokom u školi, u Dalmaciji i na jugu zemlje svega četrdeset posto djece ima osiguran topli obrok.
Goran Vrus: Posebno nas raduje što su djeca iz naše sredine prepoznala vrijednost ovakvih događanja, koja osim natjecateljskog duha nude i priliku za druženje i promicanje zdravog načina života. Kroz IronKids želimo potaknuti najmlađe da se bave sportom i budu dio pozitivne, aktivne zajednice.
Kroz sve aktivnosti, Gea Pula podsjeća da su preventivni pregledi dojki i pravovremena briga o zdravlju ključni koraci u smanjenju smrtnosti od raka dojke – bolesti koja pogađa sve više žena, ali je uz ranu dijagnozu u velikom postotku izlječiva.
"Poznati smo kao zajednica vrijednih ljudi koji plasiraju fantastične domaće proizvode, ali i ljudi koji su čvrsto povezani. U tome leži naša najveća snaga, i za dobivanje ovog prestižnog priznanja UNWTO-a zaslužni smo svi zajedno", rekao je Đulijano Petrović, načelnik Općine Kaštelir-Labinci.
Nezadovoljni građani najavljuju kako će prosvjedovati u Puli u srijedu, 22. listopada, u 15:30 sati na Portarati. Navode i kako će oko 17 sati prosvjednici krenuti u šetnju do Foruma gdje će se napraviti i mali performans.
"Predložit ću službeno da se Osnovna škola Stoja nazove imenom Vladimira Gortana, imenom kojim se nekada i zvala, jer je Vladimir Gortan to i zaslužio“, poručio je gradonačelnik Pule.