DANI KOMUNIKACIJA: Imago Ogilvy agencija je godine, Bruketa&Žinić&Grey osvajač Grand Prixa
Na Danima komunikacija u Rovinju dodjeljuju se nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a drugog su dana festivala, među više od 200 prijavljenih projekata ove godine, dodijeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!
Pobjednici IdejeX, nacionalnog natjecanja u kreativnosti na kojem se već 15 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 16. svibnja na pozornici Dana komunikacija u Rovinju. Među više od 200 prijavljenih projekata, titula agencije godine IdejeX pripala je agenciji Imago Ogilvy, nositelj Grand Prixa ovoga natjecanja agencija je Bruketa&Žinić&Grey, a oglašivačem godine na IdejiX proglašena je Podravka.
Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz Imago Ogilvy redom i Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda, BBDO Zagreb i Superstudio.
Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
09:36Prije 203 d18.05.2025
Na IdejiX već se godinama uspješno natječu kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i brončana priznanja u četiri skupina kategorija – a ove godine iskazali su se sljedeći projekti, koje je najboljima proglasio stručni žiri ovogodišnjega natjecanja.
U skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 15 poslovnih kategorija, dobitnici su zlatne IdejeX Marodi i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Priča koja vrijedi svakog slova u kategoriji Hrana; Zagrebačka Pivovara i BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u kategoriji Alkoholna pića; Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom Booktiga – “Prihvati poziv” u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme; INA i Imago Ogilvy s projektom INA – Bolje stati, nego zaspati u kategoriji Korporativne komunikacije.
Grand Prix BalCannesa na Danima komunikacija osvojili su BBDO Zagreb i Zagrebačka pivovara, Bruketa&Žinić&Grey najbolja je agencija regije BalCannesa, a Marodi najbolji oglašivač regije!
08:59Prije 205 d16.05.2025
U skupini kategorija Best on Market dobitnici su srebrnih nagrada IdejaX: Podravka i Šanavala s projektom Dolcela – Za izgled ne garantiramo u kategoriji Hrana; Studenac i Imago Ogilvy s projektom Javi se za *eks u kategoriji Bezalkoholna pića; Pipi beverages i I TO NIJE SVE! kreativna agencija za projekt Pipi Šugaman u kategoriji Bezalkoholna pića; Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Hrvatska 2074.: Pogled u budućnost u kategoriji Financijske usluge, osiguranja i fintech; BIPA Hrvatska i I TO NIJE SVE! kreativna agencija za projekt #nepobjediva u kategoriji Maloprodaja; IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom HOLIDAY HEROES u kategoriji Kućanstvo; Mapei Croatia i Imago Ogilvy s projektom MAPEI – PRILIKA ZA ODLIJEPIT' u kategoriji Kućanstvo; Hrvatski Crveni križ i Šanavala za projekt Djed Božićnjak ne postoji u kategoriji Razno.
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Dobitnici su brončanih nagrada u skupini Best on Market: PIK Vrbovec i Imago Ogilvy s projektom Dođi za stol u kategoriji Hrana; Studenac i Imago Ogilvy s projektom Otkrij toplu vodu u kategoriji Bezalkoholna pića; TISAK plus i Pink Moon za projekt Svašta nešto Tisak! u kategoriji Maloprodaja; IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom #EuroVizijaDoma u kategoriji Kućanstvo; ENNA Grupa i Superstudio za projekt Hvale vrijedna u kategoriji Korporativne komunikacije; Salvus i McCann Zagreb s projektom Test disanja u kategoriji Tehnologija i elektronika; HNK Hajduk Split i Odjel Marketinga HNK Hajduk s. za projekt Od Hajduka nima draže u kategoriji Entertainment; Marketing Hrvatske pošte i Hrvatska pošta za projekt Dostavljamo Hrvatskoj u kategoriji Razno.
Zlatno priznanje nagrade IdejeX u skupini Best in Channel, u kojoj se nagrađuju ideje u službi tržišne komunikacije koje briljiraju u pojedinim komunikacijskim kanalima, osvojili su: Zagrebačka Pivovara i BBDO Zagreb s projektom Budi hrabar, budi zdrav u kategoriji Najbolji TV spot & film; Marodi i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Priča koja vrijedi svakog slova u kategoriji Najbolji print (oglas, publikacija, plakat); Podravka i Šanavala s projektom Dolcela – Za izgled ne garantiramo u kategoriji Najbolji outdoor – OOH; INA i Imago Ogilvy s projektom INA – Bolje stati, nego zaspati u kategoriji Najbolji audio & radio; RAWINO i Studio Sonda s projektom RAWINO. Crafted by terroir u kategoriji Najbolja ambalaža – mala naklada; LEDO PLUS, FRIKOM i Studio Sonda s projektom King Cups u kategoriji Najbolja ambalaža – velika naklada; Studenac i Imago Ogilvy s projektom Javi se za *eks u kategoriji Najbolji digital – društvene mreže; INA i Imago Ogilvy s projektom INA - Bolje stati, nego zaspati u kategoriji Najbolji digital – kreativna upotreba tehnologije.
Srebrnu nagradu u Best in Channel skupini kategorija osvojili su: BIPA Hrvatska i I TO NIJE SVE! kreativna agencija s projektom #nepobjediva u kategoriji Najbolji TV spot & film; Podravka i BBDO Zagreb s projektom Kuhanje je strašno u kategoriji Najbolji TV spot & film; HNK Hajduk Split i Odjel Marketinga HNK Hajduk s. s projektom Od Hajduka nima draže u kategoriji Najbolji online video – dugi format; Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom Booktiga – “Prihvati poziv” – Oglas u kategoriji Najbolji print (oglas, publikacija, plakat); Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom Booktiga – “Prihvati poziv” – Plakat u kategoriji Najbolji outdoor – OOH; Mapei Croatia i Imago Ogilvy s projektom MAPEI – PRILIKA ZA ODLIJEPIT' u kategoriji Najbolje iskustveno oglašavanje i događanja; Podravka i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Vegeta BIO – sve ima bolji okus s Vegetom u kategoriji Najbolja ambalaža – mala naklada; BoogieLab i Studio Senzacija s projektom BoogieLab Panettone pakiranje u kategoriji Najbolja ambalaža – velika naklada; IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom #EuroVizijaDoma u kategoriji Najbolji digital – društvene mreže; Podravka i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Vegeta prsten u kategoriji Najbolji digital – društvene mreže; Atlantic Grupa i 101 inovativni marketing s projektom Barcaffé gatanje AI u kategoriji Najbolji digital – kreativna upotreba tehnologije; Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom Booktiga - “Prihvati poziv” u kategoriji Najbolji digital – kreativna upotreba tehnologije.
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Brončane nagrade IdejaX u skupini Best in Channel osvojili su: Podravka i Šanavala s projektom Dolcela - Za izgled ne garantiramo u kategoriji Najbolji TV spot & film; PIK Vrbovec i Imago Ogilvy s projektom Dođi za stol u kategoriji Najbolji TV spot & film; Erste banka i BBDO Zagreb s projektom Ghost Advertising u kategoriji Najbolji TV spot & film; Studenac i Imago Ogilvy s projektom Otkrij toplu vodu u kategoriji Najbolji online video – dugi format; Etnografski muzej Istre i Studio Sonda s projektom Katalog izložbe: Razina zbilje: Između kreativnosti i autentičnosti fotografija iz 1928. (Ranieri Mario Cossàr, etnograf) u kategoriji Najbolji print (oglas, publikacija, plakat); Studenac i Imago Ogilvy s projektom Javi se za *eks u kategoriji Najbolje iskustveno oglašavanje i događanja; Hrvatska kovnica novca i Dig studio s projektom Dražen Petrović izdanje Hrvatske kovnice novca u kategoriji Najbolja ambalaža – mala naklada; OPG MTV i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Maslinovo ulje Maslinika V u kategoriji Najbolja ambalaža – mala naklada; BoogieLab i Studio Senzacija s projektom BoogieLab Instagram u kategoriji Najbolji digital – društvene mreže.
Zlatni su u skupini Best Branding & Rebranding, u kojoj se nagrađuju najbolje kreacije novog brandinga, kao i rebranding postojećeg sljedeći projekti, Turistička zajednica grada Zagreba i Superstudio s projektom Museums, maybe u kategoriji Branding; ENNA Grupa i Superstudio za projekt Rebranding ENNA Grupe u kategoriji Rebranding.
Srebro su u skupini Best Branding & Rebranding osvojili: Somoborac i 404 / MYTY s projektom Somoborac rebranding u kategoriji Rebranding.
U skupini Best Branding & Rebranding broncu su osvojili sljedeći projekti: Vanja Tintor i Fabula s projektom Ruta u kategoriji Branding; Tehnika i 404 / MYTY s projektom Tehnika rebranding u kategoriji Rebranding.
U skupini Best of Positive Change, koja nagrađuje najinovativnija i najkreativnija rješenja u svijetu dizajna ambalaže, zlatnu nagradu osvojili su Zagrebačka Pivovara i BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u kategoriji Društvo; Marodi i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Priča koja vrijedi svakog slova u kategoriji Društvo.
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
U skupini Best of Positive Change srebro su osvojili CESI i UTORAK za projekt CESI SEXED u kategoriji Društvo.
Skupina Best of Positive Change nagradila je broncom sljedeće projekte: Turistička zajednica Šibensko-kninske županije i Dig studio s projektom Voda malih divova u kategoriji Priroda; Hrvatski Crveni križ i Šanavala za projekt Djed Božićnjak ne postoji. u kategoriji Društvo.
Izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice na dugo iščekivanim Danima komunikacija uveličalo je proslavu najboljih ideja te istaknutih agencija, oglašivača i pojedinaca. Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.
Mnoga djeca dolaze iz izrazito ranjivih sredina: roditelji se bore s ovisnostima, psihičkim poteškoćama ili posljedicama vlastitog odrastanja u institucijama, a dio ih je u zatvoru.
Balom volontera i dodjelom priznanja Grad želi iskazati javnu podršku i priznanje najaktivnijim volonterima i organizatorima volontiranja na području Poreča, a ove je godine bilo njih 206.
Predstava Orašar u potpunosti je rasprodana, dok se za ostale naslove – Božićni dar, Tajni recept Bake Mraz i Božićna bajkovnica – također očekuje velika posjećenost.
Posebno je zabrinjavajuće da se ovaj femicid dogodio u trenutku kada u hrvatskim gradovima skupine muškaraca javno zahtijevaju ukidanje ustavom zajamčenih prava žena na ravnopravnost.
Općina Višnjan poduzet će sve potrebne korake u slučaju ponavljanja ovakvih incidenata, uključujući pokretanje postupaka i potraživanje naknade štete od roditelja kao zakonskih skrbnika.
Zbog dugog razdoblja sazrijevanja, od sedam godina, i malog broja mladunaca, najčešće samo jedno godišnje, vrsta ne može nadoknaditi snažan ribolovni pritisak.
Uplate bilo kojeg iznosa označene svrhom „božićno čudo“ bit će evidentirane kao doprinosi ovoj akciji. Udruga poziva sve koji nisu u mogućnosti sudjelovati donacijom da podijele objavu i na taj način pomognu u širenju informacija.
Nakon sjednice održan je i okrugli stol na temu„Jačanje kapaciteta udruga kroz koordinaciju IFUOSI-ja, međusobno partnerstvo i zajednički nastup na državnim i EU projektima“.
Radovi na izgradnji novog autobusnog kolodvora u Rovinju napreduju prema planu, a nakon završenih iskopa započelo je betoniranje velikih temelja nadstrešnice. Riječ je o investiciji vrijednoj gotovo četiri milijuna eura.
Strah od svemirskog vremena, potaknut JetBlue-ovim incidentom, podsjetio nas je kako ni najmanje nismo imuni na ono što se događa u svemiru te kako se svemirsko vrijeme itekako tiče svih nas.