Kad predanost postane priznanje: Ana i Sanja iz Maistre proglašene su turističkim djelatnicama godine

Na Danima hrvatskog turizma ove je godine Ana Pilar dobila nagradu za najbolju djelatnicu hotelskog domaćinstva, a Sanja Mohorović iz Maistre d.d. proglašena je najboljom recepcijskom djelatnicom godine. Porazgovarali smo s njima kako bi doznali je li čovjek zaista ključ uspjeha u turizmu...

Anamaria Mofardin
Anamaria Mofardin

28 Studeni 2025 I 17:23

Kad predanost postane priznanje: Ana i Sanja iz Maistre proglašene su turističkim djelatnicama godine
Maistra

Na Danima hrvatskog turizma prošlog je tjedna Rovinj proglašen šampionom turizma, no osim toga, još je nagrada pristiglo u Istru.

Među njima su i dvije važne nagrade iz kategorije "Čovjek, ključ uspjeha – djelatnik godine" koje su odnijele djelatnice Maistre, a riječ je o Ani Pilar, domaćici Ma­istrinog kampa Valkanela u Funtani, koja je dobila nagradu za najbolju djelatnicu hotelskog domaćinstva te o Sanji Mohorović, djelatnici Maistrinog Hotela Katarina u Rovinju, koja je proglašena najboljom recepcijskom djelatnicom godine.

Ove se nagrade dodijeljuju ljudima koji turizmu daju srce i stvaraju razliku – onima kojih se gosti sjećaju i zbog kojih se najljepše razglednice vraćaju po još jedan potpis.

Porazgovarali smo stoga s Anom i Sanjom te doznali kako ostaviti poseban trag u turizmu, a intervju pročitajte u nastavku.

Kada ste počeli raditi u Maistri?

Ana: U Maistri sam počela raditi 2017. godine. Prvo sam radila u kampu Koversada, a od 2020. godine dio sam tima u kampu Valkanela.

Sanja: U Maistri, odnosno u bivšem Jadran Turistu, počela sam raditi još davne 1984. godine. Dakle, odmah nakon završetka škole zaposlila sam se na recepciji hotela Eden i istog sam se trenutka zaljubila u taj posao koji radim i dan-danas.

Kako izgleda vaša svakodnevica na radnom mjestu? S kojim izazovima se susrećete i što vas motivira za bavljenje ovim poslom? 

Ana: Moja svakodnevnica u kampu Valkanela počinje rano ujutro. Zajedno s timom obilazim i pregledavam sanitarne čvorove, komunalne prostore te smještaj za osoblje. Naš je glavni cilj osigurati da goste dočeka besprijekorno čist, uredan i ugodan prostor jer upravo to uvelike utječe na njihov doživljaj i ukupan dojam o kampu.

Moj rad uključuje organizaciju zadataka, kontrolu kvalitete čišćenja i održavanja te brzu reakciju u nepredviđenim situacijama. Izazovi su brojni – od velikog broja gostiju u špici sezone, preko različitih očekivanja, do vremenskih uvjeta koji ponekad otežavaju održavanje čistoće. No, upravo dinamika tog rada čini ovaj posao zanimljivim.

Posebno me ispunjava i motivira osjećaj ponosa kada vidim da su gosti zadovoljni, a najveća motivacija mi je spoznaja da naš trud čini stvarnu razliku i doprinosi ugledu i visokoj reputaciji kampa.

Također, snagu i dodatnu motivaciju daje mi timski rad i međusobna podrška jer samo zajedno možemo održavati visoke standarde i stvarati pozitivnu atmosferu.

Ana Pilar

 

Sanja: Moj posao recepcionera vrlo je raznovrstan, svaki dan je drugačiji. U 40 godina rada teško je i procijeniti broj ljudi koje sam ugostila. No, ono što sa sigurnošću mogu reći jest da sam upoznala brojne ljude iz raznih krajeva svijeta, različitih kultura te čula mnoge životne priče. Iako nije uvijek bilo moguće ispuniti baš svaku želju gosta, moja je najveća težnja bila svakome pristupiti s istim poštovanjem i učiniti da se gosti kod nas osjećaju kao kod kuće.

Najveća motivacija mi je kada na kraju dana vidim da su gosti zadovoljni i uživaju u odmoru – u našem predivnom hotelu, u prelijepom Rovinju, uz obećanje da će nam se ponovno vratiti. To mi je posebno drago čuti jer tada znam da smo ispunili njihova očekivanja!

 

Čestitamo na nagradi „Čovjek – ključ uspjeha“. Što za Vas znači ovo priznanje?

Ana: Ovo mi priznanje zaista mnogo znači – ono je potvrda da su moj trud, predanost i odgovornost prepoznati. Rad u turizmu zahtijeva puno energije, angažmana i timskog duha. Kada dobijete ovakvu nagradu, osjetite da se vaš doprinos cijeni i da ima stvarnu vrijednost. To me dodatno motivira da nastavim davati najbolje od sebe i biti oslonac svojim kolegama u poslu.

Sanja: Ova mi nagrada zaista jako puno znači. Ona je zapravo točka na „i“ moga dugogodišnjeg rada i prekrasan zaključak prije skore mirovine!

Sanja Mohorović

 

Ta je nagrada osmišljena kako bi vrednovala djelatnike u turizmu jer svi oni daju svoj obol kako bi turistička sezona bila uspješna. Smatrate li i sami da je u turizmu važan doprinos svakog djelatnika?

Ana: Apsolutno! Turizam je timski posao u kojem svaki pojedinac ima važnu ulogu: od domaćinstva, recepcije i animacije do tehničke i komunalne podrške. Gosti ne doživljavaju samo jednu osobu – oni osjećaju i pamte ukupnu uslugu, atmosferu i način na koji im je boravak organiziran. Ako svi dajemo svoj maksimum i zajedno održavamo visoke standarde, rezultat je vrhunsko iskustvo za gosta i uspješna sezona za cijeli kamp.

Čvrsto vjerujem da je doprinos svakog djelatnika jednako važan i da upravo zajedništvom činimo razliku.

Sanja: Svakako! Iz vlastitog iskustva znam i čvrsto vjerujem da je doprinos svakog djelatnika iznimno važan. Ključ uspjeha leži u dobroj suradnji između svih odjela – od recepcije, preko domaćinstva, F&B-a (hrane i pića) pa do svih ostalih službi u hotelu. Sve to s ciljem pružanja što bolje usluge kako bi gost iz hotela otišao zadovoljan, s lijepim uspomenama i željom da nam se ponovo vrati.

Za kraj, poruka drugim kolegama koji se možda nadaju da će i sami u budućnosti dobiti ovakvo ili slično priznanje za svoj predani rad?

Ana: Moja je poruka da uvijek rade s ljubavlju, ponosom i predanošću, bez obzira na to koliko je posao zahtjevan. Svaki se trud na kraju prepozna – možda ne odmah, ali zasigurno ostavi trag. Budite ponosni na ono što radite, jer upravo naš posao stvara kvalitetnu uslugu i nezaboravno iskustvo za gosta. Nagrada je lijepa potvrda, ali najveća je nagrada vidjeti zadovoljne goste i znati da ste dio uspješne priče.

Sanja: Poruka budućim, mlađim kolegama: budite ono što jeste – srdačni, pristupačni i ljubazni. Dočekajte gosta uvijek s osmijehom, jer upravo je to – uz iskren ljudski pristup – ključ uspjeha u turizmu i u životu!