Kad predanost postane priznanje: Ana i Sanja iz Maistre proglašene su turističkim djelatnicama godine
Na Danima hrvatskog turizma ove je godine Ana Pilar dobila nagradu za najbolju djelatnicu hotelskog domaćinstva, a Sanja Mohorović iz Maistre d.d. proglašena je najboljom recepcijskom djelatnicom godine. Porazgovarali smo s njima kako bi doznali je li čovjek zaista ključ uspjeha u turizmu...
Na Danima hrvatskog turizma prošlog je tjedna Rovinj proglašen šampionom turizma, no osim toga, još je nagrada pristiglo u Istru.
Među njima su i dvije važne nagrade iz kategorije "Čovjek, ključ uspjeha – djelatnik godine" koje su odnijele djelatnice Maistre, a riječ je o Ani Pilar, domaćici Maistrinog kampa Valkanela u Funtani, koja je dobila nagradu za najbolju djelatnicu hotelskog domaćinstva te o Sanji Mohorović, djelatnici Maistrinog Hotela Katarina u Rovinju, koja je proglašena najboljom recepcijskom djelatnicom godine.
Ove se nagrade dodijeljuju ljudima koji turizmu daju srce i stvaraju razliku – onima kojih se gosti sjećaju i zbog kojih se najljepše razglednice vraćaju po još jedan potpis.
Porazgovarali smo stoga s Anom i Sanjom te doznali kako ostaviti poseban trag u turizmu, a intervju pročitajte u nastavku.
Kada ste počeli raditi u Maistri?
Ana: U Maistri sam počela raditi 2017. godine. Prvo sam radila u kampu Koversada, a od 2020. godine dio sam tima u kampu Valkanela.
Sanja: U Maistri, odnosno u bivšem Jadran Turistu, počela sam raditi još davne 1984. godine. Dakle, odmah nakon završetka škole zaposlila sam se na recepciji hotela Eden i istog sam se trenutka zaljubila u taj posao koji radim i dan-danas.
Kako izgleda vaša svakodnevica na radnom mjestu? S kojim izazovima se susrećete i što vas motivira za bavljenje ovim poslom?
Ana: Moja svakodnevnica u kampu Valkanela počinje rano ujutro. Zajedno s timom obilazim i pregledavam sanitarne čvorove, komunalne prostore te smještaj za osoblje. Naš je glavni cilj osigurati da goste dočeka besprijekorno čist, uredan i ugodan prostor jer upravo to uvelike utječe na njihov doživljaj i ukupan dojam o kampu.
Moj rad uključuje organizaciju zadataka, kontrolu kvalitete čišćenja i održavanja te brzu reakciju u nepredviđenim situacijama. Izazovi su brojni – od velikog broja gostiju u špici sezone, preko različitih očekivanja, do vremenskih uvjeta koji ponekad otežavaju održavanje čistoće. No, upravo dinamika tog rada čini ovaj posao zanimljivim.
Posebno me ispunjava i motivira osjećaj ponosa kada vidim da su gosti zadovoljni, a najveća motivacija mi je spoznaja da naš trud čini stvarnu razliku i doprinosi ugledu i visokoj reputaciji kampa.
Također, snagu i dodatnu motivaciju daje mi timski rad i međusobna podrška jer samo zajedno možemo održavati visoke standarde i stvarati pozitivnu atmosferu.
Ana Pilar
Sanja: Moj posao recepcionera vrlo je raznovrstan, svaki dan je drugačiji. U 40 godina rada teško je i procijeniti broj ljudi koje sam ugostila. No, ono što sa sigurnošću mogu reći jest da sam upoznala brojne ljude iz raznih krajeva svijeta, različitih kultura te čula mnoge životne priče. Iako nije uvijek bilo moguće ispuniti baš svaku želju gosta, moja je najveća težnja bila svakome pristupiti s istim poštovanjem i učiniti da se gosti kod nas osjećaju kao kod kuće.
Najveća motivacija mi je kada na kraju dana vidim da su gosti zadovoljni i uživaju u odmoru – u našem predivnom hotelu, u prelijepom Rovinju, uz obećanje da će nam se ponovno vratiti. To mi je posebno drago čuti jer tada znam da smo ispunili njihova očekivanja!
Čestitamo na nagradi „Čovjek – ključ uspjeha“. Što za Vas znači ovo priznanje?
Ana: Ovo mi priznanje zaista mnogo znači – ono je potvrda da su moj trud, predanost i odgovornost prepoznati. Rad u turizmu zahtijeva puno energije, angažmana i timskog duha. Kada dobijete ovakvu nagradu, osjetite da se vaš doprinos cijeni i da ima stvarnu vrijednost. To me dodatno motivira da nastavim davati najbolje od sebe i biti oslonac svojim kolegama u poslu.
Sanja: Ova mi nagrada zaista jako puno znači. Ona je zapravo točka na „i“ moga dugogodišnjeg rada i prekrasan zaključak prije skore mirovine!
Sanja Mohorović
Ta je nagrada osmišljena kako bi vrednovala djelatnike u turizmu jer svi oni daju svoj obol kako bi turistička sezona bila uspješna. Smatrate li i sami da je u turizmu važan doprinos svakog djelatnika?
Ana: Apsolutno! Turizam je timski posao u kojem svaki pojedinac ima važnu ulogu: od domaćinstva, recepcije i animacije do tehničke i komunalne podrške. Gosti ne doživljavaju samo jednu osobu – oni osjećaju i pamte ukupnu uslugu, atmosferu i način na koji im je boravak organiziran. Ako svi dajemo svoj maksimum i zajedno održavamo visoke standarde, rezultat je vrhunsko iskustvo za gosta i uspješna sezona za cijeli kamp.
Čvrsto vjerujem da je doprinos svakog djelatnika jednako važan i da upravo zajedništvom činimo razliku.
Sanja: Svakako! Iz vlastitog iskustva znam i čvrsto vjerujem da je doprinos svakog djelatnika iznimno važan. Ključ uspjeha leži u dobroj suradnji između svih odjela – od recepcije, preko domaćinstva, F&B-a (hrane i pića) pa do svih ostalih službi u hotelu. Sve to s ciljem pružanja što bolje usluge kako bi gost iz hotela otišao zadovoljan, s lijepim uspomenama i željom da nam se ponovo vrati.
Za kraj, poruka drugim kolegama koji se možda nadaju da će i sami u budućnosti dobiti ovakvo ili slično priznanje za svoj predani rad?
Ana: Moja je poruka da uvijek rade s ljubavlju, ponosom i predanošću, bez obzira na to koliko je posao zahtjevan. Svaki se trud na kraju prepozna – možda ne odmah, ali zasigurno ostavi trag. Budite ponosni na ono što radite, jer upravo naš posao stvara kvalitetnu uslugu i nezaboravno iskustvo za gosta. Nagrada je lijepa potvrda, ali najveća je nagrada vidjeti zadovoljne goste i znati da ste dio uspješne priče.
Sanja: Poruka budućim, mlađim kolegama: budite ono što jeste – srdačni, pristupačni i ljubazni. Dočekajte gosta uvijek s osmijehom, jer upravo je to – uz iskren ljudski pristup – ključ uspjeha u turizmu i u životu!
Na Danima hrvatskog turizma ove je godine Ana Pilar dobila nagradu za najbolju djelatnicu hotelskog domaćinstva, a Sanja Mohorović iz Maistre d.d. proglašena je najboljom recepcijskom djelatnicom godine. Porazgovarali smo s njima kako bi doznali je li čovjek zaista ključ uspjeha u turizmu...
Obzirom da se u sustavu fiskalizacije svakodnevno prate podaci o fiskaliziranim računima, nadzorne aktivnosti će se provoditi ciljano, na temelju prethodno provedene analize.
Kamatne stope na oročene depozite kućanstava u listopadu 2025. niže su u usporedbi s vrijednostima iz listopada 2024. te su iznosile 1,36% za kratkoročne i 0,94% za dugoročne depozite.
"Manifestacija slavi knjigu i obraća se čitateljima svih generacija, stavljajući hrvatske autore u međunarodni kontekst. Povezujemo ih i potičemo na suradnju jer ljubav prema čitanju gradi se svakodnevno", istaknula je izaslanica ministrice kulture i medija, Nevena Tudor Perković.
"Akcija će se održati od 9 do 13 sati u prostorijama Udruge umirovljenika Rovinj. Važno je da je osoba punoljetna i da je dobrog zdravstvenog stanja. Svi su dobrodošli!", poručila je Dajana Medić, ravnateljica Crvenog križa Rovinj.
Radi organizacije poslova financijsko-računovodstvenog poslovanja u Dječjem vrtiću, vijećnici su dali suglasnost na Pravilnik o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada Dječjeg vrtića Medulin te Pravilnik o plaćama u Dječjem vrtiću Medulin.
Policijska postaja Pula provela je preventivnu akciju nadzora tehničke ispravnosti vozila, tijekom koje je pregledano 42 vozila, a na njih 17 besplatno su zamijenjene neispravne žarulje, sve s ciljem podizanja sigurnosti u cestovnom prometu.
Na sjednici Gradskog vijeća Poreča donesena je odluka o imenovanju Stručnog povjerenstva koje će provoditi postupak dodjele koncesije za novu liniju javnog prijevoza, čime počinje realizacija još jedne gradske autobusne rute.
U pazinskoj Gradskoj vijećnici održana je „Akcija za 5!“, program u kojem je 27 učenika iz dviju srednjih škola razvilo i predstavilo četiri projektna prijedloga na temu odnosa mladih i umjetne inteligencije, a pobjedu je odnio projekt „Enigma razlikovanja umjetne inteligencije od stvarnosti“.
U prepunoj dvorani Udruge umirovljenika Rovinj održana je edukacija u okviru prometno-edukativnog programa „Zlatne godine“ namijenjena osobama starije životne dobi.
"Marš je samo jedna točka okupljanja i zajedničke vidljivosti, trenutak u kojem svi zajedno javno kažemo da ne pristajemo na mržnju, strah i nasilje”, poručuje inicijativa Ujedinjeni protiv fašizma.
Na prijedlog Povjerenstva za vrednovanje pristiglih prijava programa/projekata/aktivnosti, župan je 11. studenoga donio Odluku o dodjeli financijske potpore jedinicama lokalne samouprave za izgradnju, održavanje i opremanje sportskih objekata iz proračuna IŽ u 2025. godini.