Intima kao otpor: Izložba Sanjina Kaštelana u sklopu Mjesec ponosa u Puli
U organizaciji udruge Proces, u petak 13. lipnja 2025. u 21:00 sat u galeriji Makina u Puli otvara se izložba fotografija QUEER me UP (before you go go) autora Sanjina Kaštelana.
U organizaciji udruge Proces, u petak 13. lipnja 2025. u 21:00 sat u galeriji Makina u Puli otvara se izložba fotografija QUEER me UP (before you go go) autora Sanjina Kaštelana.
Izložba se održava povodom Mjeseca ponosa, a autor kroz objektiv bilježi, svjedoči i promišlja prostore identiteta, intime i transformacije. Kaštelan u ovom ciklusu ne nudi fotografije kao dokument, već kao intimne fragmente jednog procesa – ranjivog, fluidnog, nježnog i hrabrog.
Kroz ovu suradnju još jednom se potvrđuje važnost queer umjetničkih glasova i kulturne reprezentacije, posebice u vremenu kad su prava LGBTIQ+ osoba sve češće meta političkih i društvenih napada pa su izložbe poput ove nužne za očuvanje prostora slobode, senzualnosti i pripadanja.
Ove fotografije svojevrsni su hommage prvoj Povorci ponosa u Puli, koja se održala 22. lipnja 2024. godine te je obilježila povijesni trenutak za LGBTIQ+ zajednicu u ovome gradu.
15:12Prije 38 d01.06.2025
Njegove fotografije borave u međuprostoru: između gesta i izraza, između unutarnjeg osjećaja i vanjskog izražavanja, između identiteta kao forme i identiteta kao iskustva.
Izložba QUEER me UP otvara prostor u kojem tijelo prestaje biti objekt, a postaje subjekt. To je prostor nesigurnog, izloženog i stvarnog, prostor u kojem queer identitet nije definicija, već događaj. Izložba ne postavlja pitanja, niti nudi odgovore; ona nas poziva da zajedno boravimo u onome što je često prešućeno, skriveno, neizgovoreno i upravo zato moćno.
Izložba se može razgledati do 4. srpnja 2025. Ulaz je slobodan.
Foto: Udruga Proces
Sanjin Kaštelan rođen je 1977. u Rijeci. Diplomirao je filozofiju i hungarologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Niz godina djeluje u marketingu kroz agencije poput TFM, Indigo plavo, B&Ž. Autor je brojnih editorijala i fotografija za nacionalne kampanje i projekte. Sudjeluje u mnogim društveno angažiranim projektima. Realizira brojne suradnje na umjetničkim projektima vezanim uz kazalište, film i književnost.
Od 2010. u potpunosti se posvećuje umjetničkom stvaralaštvu poglavito kroz medij fotografije. Etablirao se na sceni kao fotograf situacija i emocija. U svom radu bavi se pojmom osobnog, prostorom intime. Bilo da tematizira emociju ili preispituje društvene fenomene, tabue i seksualnost, definira te pojmove kroz prizmu jedinke, raščlanjuje i reducira na esenciju emocije koju komunicira kroz svoj rad.
Izlaže od 2014. godine. Član je HDLU-a. Živi i radi u Zagrebu.
Cilj kampanje jest približiti ljubiteljima putovanja i odmora način života koji podrazumijeva potpuni bijeg od glasne, užurbane i stresne svakodnevice!
Predstava u produkciji Istarskog narodnog kazališta Gradskog kazališta Pula nastala je prema tekstu Jeana Cocteau, u režiji Juga Đorđevića i izvedbi sjajne Dijane Vidušin.
Vrsar je jedina izlovna luka plave ribe na zapadnoj obali Istre, što daje posebnu autentičnost ovoj manifestaciji koja je prepoznata i na nacionalnoj razini kao dobitnica tradicionalne godišnje nagrade Simply the Best za inovativnost i kreativnost.
U sklopu jubilarnog, desetog izdanja Međunarodnog festivala književnosti Bookstan koji se u Sarajevu održao od 2. do 5. srpnja 2025., pulski Sa(n)jam knjige u Istri predstavio se svojim popularnim formatom “Doručak s autorom”.
U četvrtak, 10. srpnja 72. Pulski filmski festival bit će svečano otvoren u Areni uz svjetsku premijeru komedije “Južina” redatelja Ante Marina. Publiku u najljepšem kinu pod zvijezdama očekuje nastup riječkog glazbenika Damira Urbana koji će po prvi puta javno izvesti “Lijepu našu”.
Na prijem su stigli umjetnička voditeljica Lenka Udovički, ravnatelj Duško Ljuština i tajnica Mirjana Šimac, a prijemu je prisustvovala i pročelnica Službe Gradonačelnika i Gradskog vijeća Sanja Kantaruti.
Nagrada "Vjetar" dodijeljena je predstavi Elevator M Studia – kao duhovit i precizno izveden komentar na suvremeni život u skučenim okvirima koji se gleda u dahu čas s osmjehom, čas s nelagodom i ono što je najvažnije s ljudskim prepoznavanjem.