Najbogatiji program dosad: Objavljen je raspored Dana komunikacija!
Više od 180 govornika na čak pet festivalskih pozornica, 75 programskih segmenata i teme koje nadilaze industriju – Dani komunikacija 2025. donose sadržaj koji konkurira i moru, suncu te najboljem društvu u Rovinju.
Neponovljiva atmosfera, dupkom pune dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu rovinjskoga hotela Lone među domaćim liderima iz svijeta tržišnih komunikacija – u punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će od 15. do 18. svibnja u Rovinju okupiti brojnu zajednicu komunikatora.
Objavljen je službeni raspored festivala, a sudionici će se i ove godine moći uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju – a rovinjsko sunce, more i sjajno društvo bit će samo prirodan produžetak uvijek očaravajućeg festivalskog iskustva.
REKORDNE BROJKE NAJAVLJUJU PROGRAMSKI SPEKTAKL
S rekordnih 75 programskih segmenata i više od 180 govornika na čak 5 festivalskih pozornica, ovogodišnji Dani komunikacija ne samo da su najveći do sada – već i najambiciozniji.
Od umjetne inteligencije, kroz pitanja etike i regulatornih okvira, sve do kreativnih strategija koje redefiniraju ponašanje potrošača, festival će na tri dana postati komunikacijski epicentar regije.
Pitanja na koja će ovogodišnje izdanje odgovoriti aktualna su, relevantna i često upravo ona o kojima zapravo ne volimo govoriti naglas – i baš se zato njima treba i mora baviti industrija koja je na čelu društvenih inovacija.
TEME AKTUALNIJE NEGO IKAD
Od duboko stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njezine budućnosti.
„Htjeli smo stvoriti program koji je bolji od beach bara, pametniji od algoritma i zabavniji od Tik Toka“, poručila je Dunja Ivana Ballon, direktorica programa i festivala. „Našem lineupu nije cilj da samo naoko bude impresivan – ovo je program kakav industrija treba. Teme o kojima svi razmišljamo, ali o kojima rijetko otvoreno govorimo, sada su pod reflektorima. Vrijeme je da ih adresiramo: bez uljepšavanja, bez izbjegavanja, uz ljude koji ih znaju iznutra i imaju hrabrosti reći sve naglas.“
ČAK 5 FESTIVALSKIH POZORNICA
Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipično-netipičnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta – DK zajednica ove se godine širi na dodatna dva uzbudljiva festivalska stagea.
Emica Elvedji/PIXSELL
Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o gorućim temama industrije iz dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage, ni više ni manje nego – pored bazena, uz savršen omjer svibanjskoga sunca, hlada, svježine te uvijek intrigantnih komunikacijskih tema.
Nije tajna ni da ovaj festival voli rušiti četvrti zid i svoje sudionike staviti u samo središte zbivanja – no u večernjim festivalskim terminima neće biti potrebni zidovi uopće: glavnu dvoranu na tri će večeri zamijeniti glamurozni THE OTHER BEACH Stage te će se dodjele nagrada, ako vremenske okolnosti dozvole, prvi put u Rovinju održati pod zvijezdama, i to ni više ni manje nego uz miris soli i morskoga povjetarca.
PROSLAVA USPJEHA INDUSTRIJE U MORSKOM AMBIJENTU
Tijekom tri festivalska dana Dani komunikacija ugostit će brojne predavače svjetskoga glasa tijekom dana, a večeri će biti posvećene dodjelama nagrada najboljima u industriji, a potom i slavljenju uspjeha. Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipično-netipičnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta – DK zajednica ove se godine širi i na nova dva uzbudljiva festivalska stagea.
Borna Jakšić/PIXSELL
MILJENICI SVJETSKE INDUSTRIJE U ROVINJU
Podsjetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija – sudionicima će se u Rovinju pridružiti slavna humanoidna umjetna inteligencija Sophija; najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernando Machado powered by A1; Karen Nelson-Field, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje i najobjavljivanija autorica na WARC-u; Blair Enns, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga; Michael Corcoran, Internet’s Savviest Troll i bivši voditelj društvenih mreža Ryanaira; Marisha Lakhiani , stručnjakinja za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e; Mirella Crespi, kreativna strateginja koja stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta; Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinja i jedna od najutjecajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju te Dietmar Dahmen, svjetski poznat stručnjak za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja.
Vremena je još malo – svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
Nakon provedenog 5. kola, vodstvo u poretku klubova vratio je Paraatletski klub Spektar iz Pule, sa 232 boda, dok se na drugom mjestu sa sedam bodova manje (225 bodova) nalazi Paraatletski klub Uspon iz Velike Gorice.
Važno je napomenuti da je samo u Središnjoj knjižnici održana 51 aktivnost na kojoj je sudjelovalo 409 polaznika te da su tijekom srpnja i kolovoza sudionici izazova pročitali ukupno pročitali 514 knjiga i slikovnica!
“O životu radnice krajem dvadesetog stoljeća” Gorana Ferčeca prati život žene radnice od 1973. do 1991., kroz ključne događaje poput rođenja, smrti i izgradnje doma. Roman istražuje ideale, gubitke i promjene u društvu, te nestanak jedne klase.
Cilj manifestacije je predstaviti rad lokalnih plesnih klubova i studija, a istovremeno obogatiti gradski program u vrijeme kada je Pula još uvijek puna domaćih i stranih posjetitelja.
Stranih turista u kolovozu je u Hrvatsku došlo nešto malo više od 4,4 milijuna ili jednako kao u istom lanjskom mjesecu, a njihovih 27,2 milijuna noćenja je 2 posto manje.
Nola, poznata po bezvremenskim pjesmama Dio tebe, Osmijeh, Iznad oblaka i Moj svijet, objavljuje novi EP "Na drugoj strani je Oprosti" koji otvara novo poglavlje u njihovom stvaralaštvu.
Treća po redu akcija će se održati uz podršku Kluba podvodnih aktivnosti Rovinj, Osnovne škole Vladimira Nazora te Grada Rovinja, a okupit će stručnjake, učenike i građane u zajedničkom cilju: čišćem i zdravijem Jadranu.
Renesansni mikrokozmos ovog svestranog umjetnika, u kojem se prožimaju znanstvena saznanja, filozofija, glazba i likovna umjetnost bit će u fokusu trećeg izdanja Srdačno LP u Klubu-knjižari Giardini 2.
Sretni igrač iz Rovinja osvojio je 100 tisuća eura u 36. kolu igre Bingo plus, a dobitni listić uplaćen je na prodajnom mjestu Inovine u ulici Marca della Pietr
U tri dana druženja festival donosi predavanja globalnih lidera, razgovore s domaćim i regionalnim stručnjacima, dodjele strukovnih nagrada, ali i neizostavne večernje zabave i spontana druženja zbog kojih networking na Danima komunikacija postaje puno više od razmjene e-mail adresa.
Rovinj će ovoga rujna zasjati u novom svjetlu – legenda o dolasku sarkofaga Svete Eufemije oživjet će pred očima građana kroz impresivni mapping na pročelju gradske ljepotice.