Zahvaljujući aplikaciji 'Smart Rovinj' do sada riješeno više od 5,5 tisuća prijava građana

IstraIN

12 Siječanj 2022 I 08:26

Zahvaljujući aplikaciji 'Smart Rovinj' do sada riješeno više od 5,5 tisuća prijava građana

Zahvaljujući aplikaciji SmartRovinj gdje je do sada zaprimljeno više od 5500 prijava građana, riješeni su brojni problemi na području Rovinja, a koje su uočili upravo građani.

Naime, Grad Rovinj kao jedinica lokalne samouprave u cilju praćenja modernih tehnoloških trendova povezanih sa pametnim gradovima, i implementacije istih u postojeće poslovne procese, u prosincu 2015.godine započeo je sa uvođenjem i primjenom pametnog IT sustava Smart Rovinj-Rovigno koji omogućuje građanima Rovinja, odnosno svim korisnicima aplikacije slanje sugestija i/ili prijavljivanje raznih  problematika koje uočavaju u svojem okruženju, te tako doprinosi njihovom rješavanju.

Razlog  uvođenja alikacije je promptno rješavanje specifičnih problema zajednice, doprinos poboljšanju kvalitete života građana i unaprjeđenje rada gradskih institucija i organizacija.

IT smart aplikaciija moze se instalirati putem mobitela ili PC-a i jednostavno ju se  moze koristiti , odnosno opisati  kroz 3 koraka : uslikaj, opiši,lociraj. Uvodenjem ove aplikacije  ubrzava se proces komunikacije građana i institucija, te se uočeni problemi rješavaju u kraćem roku.

Projekt je dobio i priznanje Udruge gradova

Sustav prikazuje sve izvještaje i statistike te tok rješavanja svakog zasebnog problema građana. Građani  se također aktivno uključuju svojim prijedlozima i zapažanjima, a temeljem povratne informacije dobivaju uvid o tome koje i u kolikoj mjeri institucije odrađuju poslove iz svojeg djelokruga rada.

Sustav također objavljuje značajnije projekte koji se provode na području grada te time doprinosi većoj informiranosti građana. Projekt Smart Rovinj-Rovigno dobio je i priznanje Udruge gradova.

S obzirom na visok postotak riješenih prijava, te na osnovi  zaprimljenog "feedbacka" građana, odnosno korisnika aplikacije, može se konstatirati da je ovakav način komunikacije vrlo dobro prihvaćen te da je visokim postotkom riješenih prijava opravdao očekivanja javnosti i postigao svoj cilj.

Ostavite komentar