U Rovinju dodijeljene MIXX Awards Croatia: Projekt AUDIOLIBER najbolja je digitalna kampanja!
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
Proglašene su najbolje digitalne kampanje i alate/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2025, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija.
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
Na Danima komunikacija u Rovinju dodjeljuju se nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a drugog su dana festivala, među više od 200 prijavljenih projekata ove godine, dodijeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!
10:27Prije 102 d17.05.2025
Proglašeno je i 16 pobjednika kategorija natjecanja.
Imago Ogilvy i Studenac osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt GucEye Protect.
SeekandHit i My Luxoria dobio je priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom My Luxoria: Elevating High Quality Leads in Luxury Tourism!
Bruketa&Žinić&Grey i Marodi pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Priča koja vrijedi svakog slova.
Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom za projekt VISITOR OFFER osvojili su nagradu Campaign Effectiveness.
404 / MYTY i Zaklada Solidarna osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Život ima cijenu.
Imago Ogilvy i INA pobjednici su kategorije AI-Driven Project za projekt Bolje stati, negon zaspati.
ZOO agencija i GRAWE Hrvatska dobili su priznanje u kategoriji Best Video Content za projekt Sigurni Sale.
U kategoriji Best Export Project Infobip proglašen je najbolji s projektom ShiftMag.
Emica Elvedji/PIXSELL
Nivas i Hrvatski Telekom s projektom bonbon aplikacija najbolji su u kategoriji Best Digital Product
Imago Ogilvy i Studenac s projektom Javi se za *eks najbolji su u kategoriji Best Media Strategy.
Cvoke i Kaufland Hrvatska s projektom Vatrogasni leksikon zaslužili su priznanje u kategoriji Best Branded Content.
Pobjednici kategorije Best Website jesu Bornfight Studio i Zlatarna Dodić s projektom Webshop Zlatarna Dodić.
404 / MYTY i Hrvatski Telekom pobjednici su kategorije Best Social s projektom HT TikTok.
Cvoke i Saponia za projekt Saponia TikTok – I was today years old osvojili su nagradu u kategoriji Viral.
SHAPE 404 / MYTY i Croatia osiguranje osvojili su nagradu Best Tech & Innovation za projekt Easybook.
Telegram je projektom Biram sebe zaslužio priznanje u kategoriji Best Publisher Project.
U žiriju natjecanja MIXX, koji je i ove godine odabrao najbolje među domaćim digitalnim projektima, okupljen je tim vrhunskih stručnjaka digitalne industrije. Njime je predsjedala Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), a pridružili su joj se Nebojša Grbačić (CVOKE), Maja Hodalj (JGL), Krešimir Končić (Neuralab), Đuro Korać (Nivas), Tomislav Metelko (CTA komunikacije), Marko Mikeš (Aleph Group), Fran Mubrin (404 / MYTY), Ivo Novak (Addiko Bank), Lucija Potočnik (Studio Sonda), Vanja Šebek (Algebra), Maja Šplajt (Real grupa), Andreja Vranješ (Morgan Grey) i Martina Zeljko (Publicis).
Grand Prix BalCannesa na Danima komunikacija osvojili su BBDO Zagreb i Zagrebačka pivovara, Bruketa&Žinić&Grey najbolja je agencija regije BalCannesa, a Marodi najbolji oglašivač regije!
08:59Prije 103 d16.05.2025
Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz pobjedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata u svečanoj završnici ovogodišnjih Dana komunikacija.
S obzirom na povijesnu dimenziju, Bartulja je najveća pučka fešta u Istri sa stoljetnom tradicijom. Nekad se održavala 24. kolovoza na dan sv. Bartula, a s ciljem okupljanja Žminjaca iz udaljenih mjesta.
Zalihe krvi i dalje su smanjene, no svi koji žele pomoći mogu se odazvati brojnim akcijama darivanja krvi koje organiziraju gradska društva Crvenog križa. Jednu takvu akciju organizira Gradsko društvo Crvenog križa Rovinj i to ove subote, 30. kolovoza, od 9 do 13 sati u Klubu umirovljenika Rovinja.
Nakon više od desetljeća rada, La Concha 1. listopada zatvara vrata. Grad navodi da je terasa potrebna za novi Centar za mlade, dok vlasnik tvrdi da mu je time onemogućen daljnji rad.
Prohladna jutra i ugodne dnevne temperature obilježile su kraj kolovoza, no već od petka stiže promjena vremena – očekuju se oblaci, kiša, pljuskovi i moguće jače nevrijeme uz olujne udare vjetra.
Za Carrerasa, koji je više puta isticao kako mu pulska Arena predstavlja inspiraciju i privilegij, koncert je bio još jedno poglavlje u završnici njegove duge i uspješne karijere.
Istria je prevozila u libijski Tobruk streljivo i gorivo u metalnim bačvama za njemačko-talijansku armiju pod zapovjedništvom generala Erwina Rommela koja je trebala napredovati prema Egiptu.
Festival i ove godine okuplja istaknute domaće i međunarodne glazbenike, velika imena orguljaške scene i mlade talente, donoseći publici sedam iznimnih i raznolikih glazbenih večeri u crkvama i povijesnim zdanjima diljem Istre.
Centralna večer će proteći uz koncert Tu i Tamo Banda & Danijele Martinović od 20 sati Zad Kaštela, dok će od 22 sata na Open Air Stage The Bar publiku zabavljati DJ Hoky & DJ Kriza.
Jedino je folklorno društvo u Istri, a i među rijetkima u Hrvatskoj, koje osim koreografija tradicijskih plesova užeg zavičaja na repertoaru ima plesove iz gotovo svih krajeve Hrvatske.