U Rovinju dodijeljene MIXX Awards Croatia: Projekt AUDIOLIBER najbolja je digitalna kampanja!
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
Proglašene su najbolje digitalne kampanje i alate/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2025, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija.
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
Na Danima komunikacija u Rovinju dodjeljuju se nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a drugog su dana festivala, među više od 200 prijavljenih projekata ove godine, dodijeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!
10:27Prije 154 d17.05.2025
Proglašeno je i 16 pobjednika kategorija natjecanja.
Imago Ogilvy i Studenac osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt GucEye Protect.
SeekandHit i My Luxoria dobio je priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom My Luxoria: Elevating High Quality Leads in Luxury Tourism!
Bruketa&Žinić&Grey i Marodi pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Priča koja vrijedi svakog slova.
Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom za projekt VISITOR OFFER osvojili su nagradu Campaign Effectiveness.
404 / MYTY i Zaklada Solidarna osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Život ima cijenu.
Imago Ogilvy i INA pobjednici su kategorije AI-Driven Project za projekt Bolje stati, negon zaspati.
ZOO agencija i GRAWE Hrvatska dobili su priznanje u kategoriji Best Video Content za projekt Sigurni Sale.
U kategoriji Best Export Project Infobip proglašen je najbolji s projektom ShiftMag.
Emica Elvedji/PIXSELL
Nivas i Hrvatski Telekom s projektom bonbon aplikacija najbolji su u kategoriji Best Digital Product
Imago Ogilvy i Studenac s projektom Javi se za *eks najbolji su u kategoriji Best Media Strategy.
Cvoke i Kaufland Hrvatska s projektom Vatrogasni leksikon zaslužili su priznanje u kategoriji Best Branded Content.
Pobjednici kategorije Best Website jesu Bornfight Studio i Zlatarna Dodić s projektom Webshop Zlatarna Dodić.
404 / MYTY i Hrvatski Telekom pobjednici su kategorije Best Social s projektom HT TikTok.
Cvoke i Saponia za projekt Saponia TikTok – I was today years old osvojili su nagradu u kategoriji Viral.
SHAPE 404 / MYTY i Croatia osiguranje osvojili su nagradu Best Tech & Innovation za projekt Easybook.
Telegram je projektom Biram sebe zaslužio priznanje u kategoriji Best Publisher Project.
U žiriju natjecanja MIXX, koji je i ove godine odabrao najbolje među domaćim digitalnim projektima, okupljen je tim vrhunskih stručnjaka digitalne industrije. Njime je predsjedala Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), a pridružili su joj se Nebojša Grbačić (CVOKE), Maja Hodalj (JGL), Krešimir Končić (Neuralab), Đuro Korać (Nivas), Tomislav Metelko (CTA komunikacije), Marko Mikeš (Aleph Group), Fran Mubrin (404 / MYTY), Ivo Novak (Addiko Bank), Lucija Potočnik (Studio Sonda), Vanja Šebek (Algebra), Maja Šplajt (Real grupa), Andreja Vranješ (Morgan Grey) i Martina Zeljko (Publicis).
Grand Prix BalCannesa na Danima komunikacija osvojili su BBDO Zagreb i Zagrebačka pivovara, Bruketa&Žinić&Grey najbolja je agencija regije BalCannesa, a Marodi najbolji oglašivač regije!
08:59Prije 155 d16.05.2025
Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz pobjedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata u svečanoj završnici ovogodišnjih Dana komunikacija.
Grad Pula – Pola započinje s radovima sanacije nogostupa u Vitezićevoj ulici od kućnog broja 36 do 52 koji su predviđeni Programom održavanja komunalne infrastrukture za 2025. godinu kroz Male komunalne akcije, a na prijedlog Mjesnog odbora Gregovica.
''Na ovaj način Grad Umag svake godine izražava zahvalnost osobama starije životne dobi, a koja stiže upravo u doba blagdana, kako bi našim sugrađanima barem donekle uljepšali ovaj period krajem godine'', istaknuo je Bassanese.
Zoran Ferić je književnik, esejist i predsjednik Hrvatskog društva pisaca. Njegova proza poznata je po crnom humoru, groteski i bizarnim slučajnostima, ali i po suptilnosti i nježnosti kojom gradi složene svjetove svojih likova.
Predstava “O životu radnice krajem dvadesetog stoljeća” kazališno je prekrajanje istoimenog romana Gorana Ferčeca. Kako smjestiti cijeli život u roman? Ili pola života? Ili cijeli roman na scenu?
Neke od tema o kojima će se razgovarati su: što sve unosimo u roditeljstvo (uvjerenja i vrijednosti), psihološki razvoj djeteta, stilovi roditeljstva, kako postaviti granice u odgoju, razvoj samopoštovanja djeteta, kako komunicirati s djetetom, kako razvijati radne navike…
"Ovim putem pozivaju se svi zainteresirani fotografi, amateri i profesionalci, neovisno o mjestu prebivališta, da sudjeluju svojim fotografijama koje prikazuju prirodne ljepote, kulturne znamenitosti, panorame, vedute i druge motive snimljene na području općine Medulin", poručili su iz Općine.
Osim izložbe grla i predstavljanja uzgajivača, posjetitelje očekuje najatraktivniji dio programa – tradicionalna trka na tovari, koja se održava u dvije kategorije, dječjoj i glavnoj utrci.
Marinela Bašić: "Naša Udruga umirovljenika Rovinj-Rovigno organizira odlazak u toplice u dva navrata godišnje. Zainteresiranih ima podosta, te slijedeća grupa odlazi u siječnju slijedeće godine."
Majčinstvo donosi toliko radosti, ali i fizičkih izazova koje često nismo spremne prepoznati na vrijeme. Jedan od njih su bolovi u stopalima, koljenima i kukovima — koji se mogu pojaviti zbog dugotrajnog stajanja, nošenja bebe, promjena u tijelu tijekom trudnoće i postporođajnog oporavka.
Objavljena za diskografsku kuću Dancing Bear, pjesma donosi spoj iskustva i svježine. Onu prepoznatljivu mjeru istarskog šarma i emocije zbog koje publika Vitasovića već desetljećima doživljava kao jednog od najautentičnijih glasova hrvatske glazbe.
Titulu apsolutnog pobjednika i nagradu „Best Gin in Show“ osvojila je destilerija s778 Heritage s otoka Brača za svoj s778 London Dry Gin, koji je ponio i posebno priznanje Design Masterpiece Award za izvanredan dizajn boce s motivima bračkog kamena.