U Rovinju dodijeljene MIXX Awards Croatia: Projekt AUDIOLIBER najbolja je digitalna kampanja!
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
Proglašene su najbolje digitalne kampanje i alate/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2025, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija.
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
Na Danima komunikacija u Rovinju dodjeljuju se nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a drugog su dana festivala, među više od 200 prijavljenih projekata ove godine, dodijeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!
10:27Prije 204 d17.05.2025
Proglašeno je i 16 pobjednika kategorija natjecanja.
Imago Ogilvy i Studenac osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt GucEye Protect.
SeekandHit i My Luxoria dobio je priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom My Luxoria: Elevating High Quality Leads in Luxury Tourism!
Bruketa&Žinić&Grey i Marodi pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Priča koja vrijedi svakog slova.
Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom za projekt VISITOR OFFER osvojili su nagradu Campaign Effectiveness.
404 / MYTY i Zaklada Solidarna osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Život ima cijenu.
Imago Ogilvy i INA pobjednici su kategorije AI-Driven Project za projekt Bolje stati, negon zaspati.
ZOO agencija i GRAWE Hrvatska dobili su priznanje u kategoriji Best Video Content za projekt Sigurni Sale.
U kategoriji Best Export Project Infobip proglašen je najbolji s projektom ShiftMag.
Emica Elvedji/PIXSELL
Nivas i Hrvatski Telekom s projektom bonbon aplikacija najbolji su u kategoriji Best Digital Product
Imago Ogilvy i Studenac s projektom Javi se za *eks najbolji su u kategoriji Best Media Strategy.
Cvoke i Kaufland Hrvatska s projektom Vatrogasni leksikon zaslužili su priznanje u kategoriji Best Branded Content.
Pobjednici kategorije Best Website jesu Bornfight Studio i Zlatarna Dodić s projektom Webshop Zlatarna Dodić.
404 / MYTY i Hrvatski Telekom pobjednici su kategorije Best Social s projektom HT TikTok.
Cvoke i Saponia za projekt Saponia TikTok – I was today years old osvojili su nagradu u kategoriji Viral.
SHAPE 404 / MYTY i Croatia osiguranje osvojili su nagradu Best Tech & Innovation za projekt Easybook.
Telegram je projektom Biram sebe zaslužio priznanje u kategoriji Best Publisher Project.
U žiriju natjecanja MIXX, koji je i ove godine odabrao najbolje među domaćim digitalnim projektima, okupljen je tim vrhunskih stručnjaka digitalne industrije. Njime je predsjedala Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), a pridružili su joj se Nebojša Grbačić (CVOKE), Maja Hodalj (JGL), Krešimir Končić (Neuralab), Đuro Korać (Nivas), Tomislav Metelko (CTA komunikacije), Marko Mikeš (Aleph Group), Fran Mubrin (404 / MYTY), Ivo Novak (Addiko Bank), Lucija Potočnik (Studio Sonda), Vanja Šebek (Algebra), Maja Šplajt (Real grupa), Andreja Vranješ (Morgan Grey) i Martina Zeljko (Publicis).
Grand Prix BalCannesa na Danima komunikacija osvojili su BBDO Zagreb i Zagrebačka pivovara, Bruketa&Žinić&Grey najbolja je agencija regije BalCannesa, a Marodi najbolji oglašivač regije!
08:59Prije 205 d16.05.2025
Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz pobjedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata u svečanoj završnici ovogodišnjih Dana komunikacija.
Mnoga djeca dolaze iz izrazito ranjivih sredina: roditelji se bore s ovisnostima, psihičkim poteškoćama ili posljedicama vlastitog odrastanja u institucijama, a dio ih je u zatvoru.
Balom volontera i dodjelom priznanja Grad želi iskazati javnu podršku i priznanje najaktivnijim volonterima i organizatorima volontiranja na području Poreča, a ove je godine bilo njih 206.
Predstava Orašar u potpunosti je rasprodana, dok se za ostale naslove – Božićni dar, Tajni recept Bake Mraz i Božićna bajkovnica – također očekuje velika posjećenost.
Posebno je zabrinjavajuće da se ovaj femicid dogodio u trenutku kada u hrvatskim gradovima skupine muškaraca javno zahtijevaju ukidanje ustavom zajamčenih prava žena na ravnopravnost.
Završila je Poljsku akademiju za zoopsihologiju i animaloterapiju u Krakovu, gdje je stekla licencu za rad sa psima. Radila je s psima koji zahtijevaju duboko razumijevanje ponašanja — agresivni, uplašeni, hiperaktivni, udomljeni psi ili oni s problemima separacije.
Udruga poziva sve zainteresirane da podrže ovaj plemeniti cilj jer koncert u Circolu nosi jasnu poruku – glazbom i zajedničkim djelovanjem možemo osnažiti i unaprijediti kvalitetu života osoba s invaliditetom, ali i cijele zajednice.
Pjesmu je snimila u Ruandi, za vrijeme kišne sezone, okružena zelenilom, planinama i zvukovima tropske kiše. Spontani plesni momenti koje je doživjela u lokalnim klubovima dodatno su je potaknuli da završi pjesmu i pretoči tu energiju u svoju glazbu.
Božićni sajam održati će se u ponedjeljak, 8. prosinca 2025., u Velikoj dvorani Zajednice Talijana u 18:00 sati. Sajam će biti otvoren do 10. prosinca, u prijepodnevnim satima od 10:00 do 12:00 a u poslijepodnevnim od 17:00 do 19:00 sati.
Ekskluzivna All Stars Experience večera okupila je neka od najzvučnijih imena regionalne gastronomske scene, koji su svojim kreacijama gostima priuštili nezaboravno iskustvo te na najljepši način proslavili završetak još jedne uspješne gourmet godine u Aminessu.
Kao glavni organizator svih programa na ledu, riječka tvrtka Arctic je ove godine pripremila dinamičan i sadržajan niz aktivnosti koji će klizalište u Areni pretvoriti u pravo blagdansko središte zabave.