U Rovinju dodijeljene MIXX Awards Croatia: Projekt AUDIOLIBER najbolja je digitalna kampanja!
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
Proglašene su najbolje digitalne kampanje i alate/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2025, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija.
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
Na Danima komunikacija u Rovinju dodjeljuju se nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a drugog su dana festivala, među više od 200 prijavljenih projekata ove godine, dodijeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!
10:27Prije 51 d17.05.2025
Proglašeno je i 16 pobjednika kategorija natjecanja.
Imago Ogilvy i Studenac osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt GucEye Protect.
SeekandHit i My Luxoria dobio je priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom My Luxoria: Elevating High Quality Leads in Luxury Tourism!
Bruketa&Žinić&Grey i Marodi pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Priča koja vrijedi svakog slova.
Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom za projekt VISITOR OFFER osvojili su nagradu Campaign Effectiveness.
404 / MYTY i Zaklada Solidarna osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Život ima cijenu.
Imago Ogilvy i INA pobjednici su kategorije AI-Driven Project za projekt Bolje stati, negon zaspati.
ZOO agencija i GRAWE Hrvatska dobili su priznanje u kategoriji Best Video Content za projekt Sigurni Sale.
U kategoriji Best Export Project Infobip proglašen je najbolji s projektom ShiftMag.
Emica Elvedji/PIXSELL
Nivas i Hrvatski Telekom s projektom bonbon aplikacija najbolji su u kategoriji Best Digital Product
Imago Ogilvy i Studenac s projektom Javi se za *eks najbolji su u kategoriji Best Media Strategy.
Cvoke i Kaufland Hrvatska s projektom Vatrogasni leksikon zaslužili su priznanje u kategoriji Best Branded Content.
Pobjednici kategorije Best Website jesu Bornfight Studio i Zlatarna Dodić s projektom Webshop Zlatarna Dodić.
404 / MYTY i Hrvatski Telekom pobjednici su kategorije Best Social s projektom HT TikTok.
Cvoke i Saponia za projekt Saponia TikTok – I was today years old osvojili su nagradu u kategoriji Viral.
SHAPE 404 / MYTY i Croatia osiguranje osvojili su nagradu Best Tech & Innovation za projekt Easybook.
Telegram je projektom Biram sebe zaslužio priznanje u kategoriji Best Publisher Project.
U žiriju natjecanja MIXX, koji je i ove godine odabrao najbolje među domaćim digitalnim projektima, okupljen je tim vrhunskih stručnjaka digitalne industrije. Njime je predsjedala Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), a pridružili su joj se Nebojša Grbačić (CVOKE), Maja Hodalj (JGL), Krešimir Končić (Neuralab), Đuro Korać (Nivas), Tomislav Metelko (CTA komunikacije), Marko Mikeš (Aleph Group), Fran Mubrin (404 / MYTY), Ivo Novak (Addiko Bank), Lucija Potočnik (Studio Sonda), Vanja Šebek (Algebra), Maja Šplajt (Real grupa), Andreja Vranješ (Morgan Grey) i Martina Zeljko (Publicis).
Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz pobjedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata u svečanoj završnici ovogodišnjih Dana komunikacija.
Tijelo muške osobe izvučeno je večeras iz mora na pulskom Lungomareu, između Gortanove uvale i Mornara. Na terenu su sve žurne službe, a okolnosti tragedije još se utvrđuju.
Kopačev izniman opus, od nadrealističkih početaka i suradnje s Andréom Bretonom, preko ključne uloge u razvoju art bruta i informela, do stvaranja autentičnog likovnog jezika utemeljenog na slobodi, instinktu i intimi – prikazan je u punoj širini.
Tijekom demonstracije, posjetitelji će moći vidjeti cijeli proces stvaranja tkanine na podnom tkalačkom stanu – od postavljanja osnove pa sve do stvaranja uzoraka preplitanjem niti na čuncima.
Pjesma „Nježno i perverzno“ novi je singl pulske Dogme kojim bend obilježava 30 godina postojanja i rada, a ujedno najavljuje skorašnji nastup u Malom rimskom kazalištu u Puli gdje će Dogma nastupiti kao gosti svjetski poznatog benda Fun Lovin’ Criminals.
Plivanje dokazano poboljšava raspoloženje, a vježbanje u vodi omogućuje dulju aktivnost bez opterećenja zglobova, što je osobito korisno za osobe s artritisom, fibromialgijom i starije osobe.
Vatrene buktinje konstanta su Starshipa pri polijetanju ili povratku s misije. Zadnje testiranje započelo je i ujedno završilo “raskošnom” eksplozijom koja je uništila i raketu i brod i lansirni kompleks.
Od raskošnih tenora i a cappella senzacije do intimnog spektakla u dvorani — festival je unatoč vrućinama i lošoj prognozi donio vrhunske glazbene trenutke.
Nekadašnji admiralski brod Vis iz doba Jugoslavenske ratne mornarice, na kojem je često plovio predsjednik bivše Jugoslavije Josip Broz Tito, nakon potapanja uz zapadnu obalu najjužnijeg dijela Istre, Kamenjaka, pretvoren je u jedinstvenu ronilačku atrakciju.