U Rovinju dodijeljene MIXX Awards Croatia: Projekt AUDIOLIBER najbolja je digitalna kampanja!
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
Proglašene su najbolje digitalne kampanje i alate/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2025, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija.
Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2025 Best in Show nagradio projekt naziva AUDIOLIBER oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK.
Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
Na Danima komunikacija u Rovinju dodjeljuju se nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a drugog su dana festivala, među više od 200 prijavljenih projekata ove godine, dodijeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!
10:27Prije 53 d17.05.2025
Proglašeno je i 16 pobjednika kategorija natjecanja.
Imago Ogilvy i Studenac osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt GucEye Protect.
SeekandHit i My Luxoria dobio je priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom My Luxoria: Elevating High Quality Leads in Luxury Tourism!
Bruketa&Žinić&Grey i Marodi pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Priča koja vrijedi svakog slova.
Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom za projekt VISITOR OFFER osvojili su nagradu Campaign Effectiveness.
404 / MYTY i Zaklada Solidarna osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Život ima cijenu.
Imago Ogilvy i INA pobjednici su kategorije AI-Driven Project za projekt Bolje stati, negon zaspati.
ZOO agencija i GRAWE Hrvatska dobili su priznanje u kategoriji Best Video Content za projekt Sigurni Sale.
U kategoriji Best Export Project Infobip proglašen je najbolji s projektom ShiftMag.
Emica Elvedji/PIXSELL
Nivas i Hrvatski Telekom s projektom bonbon aplikacija najbolji su u kategoriji Best Digital Product
Imago Ogilvy i Studenac s projektom Javi se za *eks najbolji su u kategoriji Best Media Strategy.
Cvoke i Kaufland Hrvatska s projektom Vatrogasni leksikon zaslužili su priznanje u kategoriji Best Branded Content.
Pobjednici kategorije Best Website jesu Bornfight Studio i Zlatarna Dodić s projektom Webshop Zlatarna Dodić.
404 / MYTY i Hrvatski Telekom pobjednici su kategorije Best Social s projektom HT TikTok.
Cvoke i Saponia za projekt Saponia TikTok – I was today years old osvojili su nagradu u kategoriji Viral.
SHAPE 404 / MYTY i Croatia osiguranje osvojili su nagradu Best Tech & Innovation za projekt Easybook.
Telegram je projektom Biram sebe zaslužio priznanje u kategoriji Best Publisher Project.
U žiriju natjecanja MIXX, koji je i ove godine odabrao najbolje među domaćim digitalnim projektima, okupljen je tim vrhunskih stručnjaka digitalne industrije. Njime je predsjedala Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), a pridružili su joj se Nebojša Grbačić (CVOKE), Maja Hodalj (JGL), Krešimir Končić (Neuralab), Đuro Korać (Nivas), Tomislav Metelko (CTA komunikacije), Marko Mikeš (Aleph Group), Fran Mubrin (404 / MYTY), Ivo Novak (Addiko Bank), Lucija Potočnik (Studio Sonda), Vanja Šebek (Algebra), Maja Šplajt (Real grupa), Andreja Vranješ (Morgan Grey) i Martina Zeljko (Publicis).
Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz pobjedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata u svečanoj završnici ovogodišnjih Dana komunikacija.
Cilj kampanje jest približiti ljubiteljima putovanja i odmora način života koji podrazumijeva potpuni bijeg od glasne, užurbane i stresne svakodnevice!
Predstava u produkciji Istarskog narodnog kazališta Gradskog kazališta Pula nastala je prema tekstu Jeana Cocteau, u režiji Juga Đorđevića i izvedbi sjajne Dijane Vidušin.
Odlično raspoloženi glazbenici – Matišić, Šestak, Levačić i Bošnjak, redom mađioničari na vlastitim instrumentima, koje odlikuje fantastična međusobna komunikacija i interpretativno razumijevanje, predstavili su se glazbom osebujne atmosfere.
Cijene nekretnina u Rovinju dosegle su nove, gotovo nevjerojatne visine – od luksuznih novogradnji po 12 tisuća eura po kvadratu, do skromnih, legaliziranih kućica na poljoprivrednim zemljištima koje se prodaju za iznose od kojih zastaje dah.
U Žminju je danas održana konferencija za medije na kojoj je najavljena manifestacija 'Armonike Zad kaštela' i 29. susret svirača na harmonikama, koji će se održati ove subote, 12. srpnja od 20 sati.
Ciklona koja je tijekom nedjelje zahvatila Istru i šire područje nastavlja utjecati na vremenske prilike i tijekom utorka, donoseći nestabilno vrijeme, lokalne pljuskove i pad temperature.