Da prometna rješenja nisu uvijek najsretnija svjedoče dva ograničenja brzine na cesti koja vodi od Rovinja prema naselju Kokuletovica i dalje prema Balama.
Upravo tamo, na glavnoj prometnici koja prolazi pored naselja stoji ograničenje brzine 50 kilometara na sat, a uz to su postavljene i kamere koje dodatno upozoravaju vozače da se pridržavaju propisa i pridonesu općoj sigurnosti sebe, drugih vozača, ali i stanovnika ovog naselja.
Sama nelogičnost krije se u sporednoj cesti, Svetog Maksimilijana iz Veštra, koja upravo sa raskrižja glavne ceste naselja Kokuletovica vodi prema Veštru. Osim što ista nema nogostup kojim bi se pješaci sigurno mogli kretati prema kampu i najbližoj plaži, na spometoj ruti ograničenje je čak 70 kilometara na sat.
Kako je došlo do toga da se glavnom cestom mora sporije nego sporednom nije jasno tamošnjim stanarima u čije je ime na prošloj sjednici Gradskoj vijeća progovorio IDS-ov vijećnik Predrag Mamontov.
Osim spomenutog, cesta je u svoj svojoj dužini, pogotovo nakon asfaltiranja, postala poligon za mlade motoriste koji osim što testiraju svoje limene ljubimce i njihovu brzinu, izazivaju buku i to u doba dana odnosno noći kada bi se trebao poštivati mir.
Problem nije od jučer i s njim su upoznati u Gradu odakle stiže odgovor da je inicijativa za rješavanje ove situacije već u tijeku.
- Svatko tko upravlja određenom cestom, dužan je njome upravljati i zajedno s Ministarstvom unutarnjih poslova regulira brzinu i sve ostale znakove prema propisima koji važe. Tamo je Županijska uprava za ceste, to je županijska cesta i mi smo zamolili, zovemo i inzistiramo da se zajedno s policijom brzina spusti na 50 kilometara na sat što je sasvim dovoljno za voziti po toj prometnici, rekao je gradonačelnik Marko Paliaga.
Iako je, kako je rečeno na sjednici, slana uputa da se navedena procedura ubrza, ona ima svoju dinamiku odnosno najprije je potrebno izraditi elaborat kojim se dokazuje da je brzinu potrebno smanjiti. Potom, elaborat se šalje na razmatranje u Ministarstvo unutarnjih poslova.
- Onda oni to razmatraju, donose rješenje i onda se sve to vraća Županijskoj upravi za ceste i tek onda se to može promijeniti. Ja znam da vas ta administrativna dužina ne zadovoljava, ali jednostavno takva je procedura, rekao je Paliaga.
Ipak, u Gradu vjeruju da će se problem rješiti, ako ne ove godine, onda sljedeće, a ako ne smanjenjem brzine onda biciklističkim strakama i proširenjem kolnog traka. Sve što možemo, iskoristiti ćemo da rješimo ovaj problem, uz sve neophodne suglasnosti.
Ostavite komentar