Pula je tako u kategoriji srednjih gradova (od 50.000 do 100.000 stanovnika) proglašena digitalno najnaprednijim gradom koji sustavno i na vrlo pregledan način građanima prezentira svoje usluge i dostupne podatke te podiže standarde u odnosu na transparentnost i interakciju s građanima.
Također, Pula je istaknuta kao pozitivan primjer i kad je riječ o dostupnosti gradskih podataka s jasno naznačenim otvorenim setovima podataka na svojim Internet stranicama te kao grad koji ima razvijen sustav za interaktivno digitalno provođenje javnog savjetovanja i mogućnost on-line participacije građana prilikom izrade proračuna.
Što se pak društvenih mreža tiče, analiza je pokazala kako gradske uprave s građanima naviše komuniciraju putem Facebooka, na drugom mjestu je Twitter nakon kojeg slijede Instagram i YouTube. I u ovom području Grad Pula je u kategoriji srednjih gradova prepoznat kao najaktivniji grad.
Istraživanje su proveli stručnjaci konzultantske tvrtke Apsolon, specijalizirane i za unaprjeđenje digitalnog poslovanja, a sama studija dala je elementarni uvid u stanje digitaliziranosti usluga među hrvatskim gradovima. Gradovi su u studiji podijeljeni u tri kategorije - veliki, srednji te manji gradovi, a indeks digitalne spremnosti postavljen je temeljem pet kriterija – dostupnosti kvalitete e-usluga, dostupnosti servisnih informacija na stranicama grada i razvijenosti objedinjenih servisa za plaćanje u gradu, potom dostupnosti gradskih podataka, participaciji građana u odlučivanju te komunikacijskim kanalima između gradske uprave i građana, odnosno dostupnosti podataka i vremenu u kojem se građanima odgovara na pitanja.