Posjetili smo Puljanina, Marka Tominića, vlasnika jedine istarske gejmerske tvrtke, Red Martyr Entertainment, koji već četiri godine razvija projekt Saint Kotar.
Ovaj game director čovjek je koji je odlučio slijediti svoje snove te je sve što ima uložio u ovu zanimljivu horor igru.
„U početku sam se bavio webshopom. Prodavali smo videoigre i srodne proizvode. Ipak, u jednom trenutku, odlučio sam prodati web shop i posvetiti se onome što najviše volim, a to je razvoj videoigrica.
Budući da je taj san bilo teško i financijski pratiti, brat i ja smo prodali kuću koju smo naslijedili od djeda. Sav sam novac uložio u studio u kojem radimo od početka 2019. godine“, veli Marko.
Riječ je o psihološkoj, mističnoj igrici o Gorskom kotaru. Odvija se u fiktivnom mjestu naziva Sveti kotar. Fabula je takva da počinje sa svećenikom koji je živio u srednjem vijeku i koji se zvao Ivan Kotar.
Troje rođaka dolaze u to mjesto kako bi razgledali izložbu u jednom srednjovjekovnom dvorcu.
Ubrzo bivaju uvučeni u mračnu prošlost mjesta koja se povezuje sa štovanjem đavla i vještičarstvom. Krenu se događati čudna i morbidna ubojstva, a i nestanak jedne ženske osobe. Tada kreće zaplet, otkrivaju se tajne tog mjesta ali i likovi otkrivaju sami sebe, uz pomoć igrača, naravno.
Putem crowfounding kampanje Marko i njegov tim tijekom lipnja i srpnja uspjeli su prikupiti 50 000 eura što im treba biti dovoljno za dovršetak igrice. Demo verzija je gotova i od lipnja je dostupna te se može igrati na platformama Steam i itch.io.
„Sad krećemo s razvojem ostatka igre koja će biti gotova u kolovozu 2021. Kad bude izašla, izaći će i za konzol i PC, a potom i na mobilnim platformama. Činjenica koliko je novaca prikupljeno govori u prilog tome koliko se projekt dopao onima koji su ga dosad imali prilike upoznati. Jedini smo u Istri koji se trenutno bavimo ovim poslom, a i zapošljavamo. U Puli radimo nas trojica, Goran, Mirko i ja, no imamo i vanjske suradnike iz Velike Gorice i Zagreba koji rade zvukove, animaciju i likove. Neki glumci s nama surađuju iz daleke Amerike i Velike Britanije“, pojasnio je.
A igra, kada bude gotova, trajat će oko 20 sati. Svi oni koji su pomogli u kampanji, dobit će je na korištenje, ali i dio suvenira rađenih za kampanju kao što su, primjerice, majica s printom naziva igre ili žuta maska te kip spomenutog svećenika.
„Zarada bi trebala biti dobra iako je prerano za ulaziti u analize. Za početak, moramo igricu dovršiti na vrijeme, kako bismo mogli financirati novi projekt.
Ideja imamo na bacanje. Mislim kako ćemo raditi ili nastavak priče o Gorskom kotaru ili ćemo smisliti novu igru čija će radnja biti smještena u središnju Istru.
Ovo je moja strast i ne vidim što bih drugo mogao raditi u životu, ali valja reći kako je ovo konkretan biznis. Industrija videoigara je vrlo jaka, jača od filmske i glazbene zajedno, kad govorimo o prihodima. Ljudi zaslužuju nagradu za svoj rad. Razvoj videoigara je vrlo sličan radu na filmu, potrebne su razne profesije i discipline; pisci, umjetnici, programeri, tehničari, glumci, audio i vizualni umjetnici i na svih njih moramo računati te ih moći i adekvatno platiti“, zaključio je Tominić.